Citat:
Ursprungligen postat av
Rati
Hehe jo men en handkontroll hit och dit är inte hela världen enligt mig. Köper den billiga varianten dessutom. Men jag försöker skärpa till mig.
Såg en kille igår på level 979, kan det verkligen stämma?

Eller är det något lurt inblandat?
Jag skulle säga att över 500 kanske till och med upp till 600 kan var legitimt, men det innebär att de måste spelat dubbelt så mycket som mig, och jag har spelat alldeles för mycket.
Level 999 betyder runt 50 miljoner RP, du kan sällan få mer än 5000 RP per 10 minuter legitimt med laddtider och annan dötid. Sedan är det bara räkna.
Det blir cirka 30000 RP / timme. Du spelar naturligtvis inte på max RP hela tiden, du hamnar i lobbys som har mycket väntetid, du blir nerkopplad o.s.v. Du gör annat som inte ger RP.
Men vi skiter i att ta med det i beräkningen bara för att få det så extremt som möjligt.
Du måste sova 8 tim per dygn, så det blir 16 tim "effektiv speltid" per dygn. De flesta sitter INTE varenda vaken minut framför spelet, de har andra saker de måste göra. Så vi räknar på 8 timmar speltid per dygn. Detta är också väldigt tilltaget.
Då skulle man behöva spela cirka 200 dagar * 8 timmar/dag för att nå upp till 999 på fullständigt MAX utan några nerkopplingar, failade missions, förlorade races, nedkopplade sessions och andra saker som du förlorar tid på.
Så länge har inte ens spelet funnits ute.
Nä, över level 500 - 600 är något sorts fusk involverat. GARANTERAT!