2014-05-17, 23:11
Medlem
Axezzs avatar
Tyska bild rapporterar att Liverpool jagar Shaqiri från Bayern samt att Emre Can är nära för en summa av 12 miljoner euro.

Shaqiri behöver jag ingen närmre presentation av men denna Emre Can, Vad är det för typ av mittfältare?
2014-05-17, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Tyska bild rapporterar att Liverpool jagar Shaqiri från Bayern samt att Emre Can är nära för en summa av 12 miljoner euro.

Shaqiri behöver jag ingen närmre presentation av men denna Emre Can, Vad är det för typ av mittfältare?

Can är en defensiv mittfältare. Ni som såg Tyska cupfinalen hörde säkert att kommentatorn nämnde att Mandzukic troligen gjort sin sista match. Vad har hänt?
2014-05-17, 23:24
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Can är en defensiv mittfältare. Ni som såg Tyska cupfinalen hörde säkert att kommentatorn nämnde att Mandzukic troligen gjort sin sista match. Vad har hänt?

Skurit sig mellan honom och Pepe.
2014-05-18, 05:38
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

Kan ju lira ytterback också så de e rätt schyst !
2014-05-18, 09:37
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Kan ju lira ytterback också så de e rätt schyst !
Men det är ju ingen position han föredrar och ska spela!
Central mitt är där han är bäst och där han ska spela, hyggligt nyförvärv om nu Lucas drar till Inter.
Men känns som Liverpool kan hitta nån bättre än Emre Can iaf!
2014-05-18, 09:42
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz
Men det är ju ingen position han föredrar och ska spela!
Central mitt är där han är bäst och där han ska spela, hyggligt nyförvärv om nu Lucas drar till Inter.
Men känns som Liverpool kan hitta nån bättre än Emre Can iaf!
Nu har jag ingen koll på honom själv men han vore väl som mest rotationsspelare till att börja med om han kommer? Bätttre/mer lovande spelare som accepterar att inte vara förstaval till ungefär samma pris vore?
2014-05-18, 14:56
Medlem
tjenaretjenares avatar
Verkar mest som att de italienska lagen satsar på att få in medelmåttor/ avdankade spelare från PL.
2014-05-18, 15:02
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Skurit sig mellan honom och Pepe.

Pep verkar inte gå ihop med anfallare ifrån Balkanländerna.
2014-05-18, 15:04
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Eller personer med starka personligheter.
2014-05-18, 15:05
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Vad som hänt mellan Guardiola och Mandzukic undrar inte bara du. Något allvarligt är det i varje fall eftersom han snarast kastades ut ur truppen. Att kroaten lämnar Bayern är därför ingen högoddsare.

Emre Can är mycket riktigt egentligen en defensiv mittfältare, som även är bra som ytterback. Han såldes i somras av Bayern (uppfostrad där) till Leverkusen med en återköpsklausul. Jag skulle inte bli förvånad om klubben använder den, han var riktigt bra under våren i sin nya klubb. Har, som många andra, utvecklats mycket sedan han fått regelbunden speltid, vilket ju är svårt i en klubb som FC Bayern.
2014-05-18, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Fast å andra sidan är väl just anfallare från Balkanländerna inte kända för att vara de enklaste att komma överens med.
2014-05-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Eller personer med starka personligheter.
Finns en hel del "starka personligheter" som Pep kunnat hantera under sina dagar. Har svårt att se att Barcelonas och Bayerns omklädningsrum består av veklingar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in