2014-01-29, 17:51
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Varför stänger engelska en timme tidigare?
För att britterna håller på sin egen tidszon.
2014-01-29, 18:27
Medlem
cyberkalles avatar
Dzeko till Dortmund ryktas det, som ersättare till sommaren för Lewa.
2014-01-29, 18:35
Medlem
Imorgon anländer Helder Postiga till Rom för att krita på för Lazio. Lån från Valencia säsongen ut. Hade känts som en bra värvning för 10 år sen. Samtidigt drar Floccari till Sassoulo... Hade hellre haft kvar honom än tagit in Postiga. Diggar honom. Gnäller inte över att sitta på bänken och presterar allt som oftast när han får förtroendet. Han höll kvar Lazio i Serie A på egen hand när han anlände under vintermercaton 09/10, dessutom var det han som tog oss till förra säsongens Cupfinal.

Inter fortsätter att rycka i Hernanes, men Lotito vill inte sälja. Senaste budet ligger på €11-12 miljoner plus nån ungdomsspelare som heter Mbaye. Aldrig att Lotito accepterar det. Istället har han erbjudit Profeten ett femårskontrakt. Inter får nog hosta fram 15-20 miljoner i rena cash om de vill ha brassen, trots att det bara återstår 1,5 år på hans nuvarande kontrakt.
2014-01-29, 19:16
Medlem
callons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
Inter fortsätter att rycka i Hernanes, men Lotito vill inte sälja. Senaste budet ligger på €11-12 miljoner plus nån ungdomsspelare som heter Mbaye. Aldrig att Lotito accepterar det. Istället har han erbjudit Profeten ett femårskontrakt. Inter får nog hosta fram 15-20 miljoner i rena cash om de vill ha brassen, trots att det bara återstår 1,5 år på hans nuvarande kontrakt.

Är det inte lite konstigt att inget icke-italienskt lag försökt köpa Hernanes? När jag följde serie A lite mer så var han iallafall grym.
2014-01-29, 20:14
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
Vadå ''varför skulle det?'' För det har ryktats om honom ett tag, samt att Moyes träffade hans Agent.

Va inte så naiv.
2014-01-29, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av callon
Är det inte lite konstigt att inget icke-italienskt lag försökt köpa Hernanes? När jag följde serie A lite mer så var han iallafall grym.

Han känns mer anonym i år än förra året? Har inte sett honom mycket alls dock. PSG var väl ute efter honom ett tag i somras.
2014-01-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av callon
Sett till spelintelligens och teknik så hade Hernanes kunnat vara en startspelare i alla lag. Han är väldigt oförutsägbar och har gjort flera drömmål med båda fötterna. Den klart bästa spelare jag sett i Lazio.

Det enda minuset är att han inte är så snabb, och därmed hade haft svårt som offensiv spelare i Premier League och La Liga. Lösningen på detta hade varit att spela honom som playmaker lite längre ner i banan, vilket även var hans position i São Paulo, och numer i La Seleção. Han har även fått kritik för att vara ojämn, men det håller jag inte med om. Han bidrar mycket även under en "dålig" match.

De tre första säsongerna i Lazio var han bland de bästa spelarna i Serie A. Den här säsongen har gått något sämre, men det kanske inte är så oväntat då han spelade mest av alla spelare i Serie A förra säsongen (Nästan alla ligamatcher plus cuper, där Lazio gick långt i både EL och Coppa Italia). Sedan hade han Confederations Cup nu i somras, vilket tyvärr har fått effekt den här hösten.

Hernanes är fortfarande bara 28 år och har fler bra säsonger framför sig.
Senast redigerad av viwil002 2014-01-29 kl. 21:51.
2014-01-29, 23:10
Medlem
Enligt Tuttopsport så är Juventus och Arsenal överens om ett lån av Mirko Vucinic, snackas om att han ska läkarundersökas imorgon.
2014-01-29, 23:13
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Enligt Tuttopsport så är Juventus och Arsenal överens om ett lån av Mirko Vucinic, snackas om att han ska läkarundersökas imorgon.

Det kan bli bra. Jag såg inget överdrivet behov, men om man väl skulle plocka en så skulle det vara en rutinerad spelare på lån vilken är van att spela toppmatcher och vara med i en titelstrid. Att sedan Vucinic är skönt arrogant och har en touch skapt av gud gör det inte sämre.
2014-01-29, 23:43
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin

Tuttosport är inte någon särskilt pålitlig källa, men det kan ju naturligtvis ske ändå. Jag hade dock hållit mig skeptisk tills vidare.
2014-01-29, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det kan bli bra. Jag såg inget överdrivet behov, men om man väl skulle plocka en så skulle det vara en rutinerad spelare på lån vilken är van att spela toppmatcher och vara med i en titelstrid. Att sedan Vucinic är skönt arrogant och har en touch skapt av gud gör det inte sämre.

Med den motiveringen hade väl Berbatov vart att föredra ? Betydligt bättre i grund och botten. Har dom ryktena dött helt och hållet ? Verkade ju nästan klar för 2 v sedan.
2014-01-29, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tuttosport är inte någon särskilt pålitlig källa, men det kan ju naturligtvis ske ändå. Jag hade dock hållit mig skeptisk tills vidare.

Jo man får avvakta och se de två sista dagarna nu.

Mycket snack om Draxler nu på twitter, enligt Telegraph så kan Fabianski vara med i dealen men som sagt det är vänta och se.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/10605875/Arsenal-and-Julian-Draxler-in-advanced-talks-over-36-million-deal.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in