2014-05-18, 06:53
Medlem
Den första jag tänkte på när jag hörde detta var Seb*sti*n W*llerm*rk aka B*ck*-Sebbe (*a). Nu känner jag inte till så mycket folk i Gbg.
Vet dock inte om han har något som helst med detta att göra.
Citera
2014-05-18, 07:08
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
De va väl med dirren som klipptes vid panncentralen när de började.södra biskop som kört moppe in till backa för att klippa nån i backa boys. Det gäller att hävda sig o inte vika ner sig.
Så det är sedan det mordet en ond spiral som fler och fler blivit inblandade i?
Jag vet inte vad det mordet handlade om (han var väl en hatt?) men är de här människorna så jävla svagt begåvade att det är ett ständigt hämnande fram och tillbaka?
Vad ska det leda till? Jag förstår inte.
Finns det ett mål att uppnå?
Vad är målet?
Citera
2014-05-18, 08:02
Medlem
Ja som sagt detta är bara början fler liv kommer gå till spillo detta året.... ngn uppgift vilka som blev träffade en skadad en död...
Citera
2014-05-18, 08:47
Medlem
fyll-hundts avatar
Nu förstår jag varför det svishade förbi bilar i en jävla fart samt helikoptrar svävandes vid Selma Lagerlöfs i ca 30 min inatt.
Det området är ju inte direkt det goa gladaste i stan har jag märkt.
Det här problemet med invandrargäng här kommer finnas kvar så länge som polisen väljer att inte sätta till med hårdhandskarna mot dessa mindre begåvade människor.
Citera
2014-05-18, 08:58
Medlem
FÖR I HELVETE. SLUTA PRATA OM INVANDRING OCH CANNABIS LEGALISERING.
DET ÄR SÅ JÄVLA MYCKET SKIT I TRÅDEN REDAN.

Erikslundskolan är en skola som lades ner för ca 10 år sedan.
För att komma till skolan krävs passage förbi de kända katja, julia och jacobs gata.
Varit mycket dumpning av stulna bilar tidigare och även andra bråk och oroligheter.

Hetaste tipset hittils är en drive-by med 180cc, hel svart, som vanligt.

B.O är fortfarande okända, någon som vet?
Citera
2014-05-18, 09:29
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr.hoger

För att komma till skolan krävs passage förbi de kända katja, julia och jacobs gata.
Varit mycket dumpning av stulna bilar tidigare och även andra bråk och oroligheter.

Invandring har inget med det att göra nej, men narkotika handel har.
Citera
2014-05-18, 09:31
Medlem
Ett namn som har dykt upp är att B.O skall vara M**hamed S**man som skall vara den döde.... Detta är killen som fick 7 år för inblandning i Landvetter rånet. Detta är även mannen som skapat i stort sett hela kriget i Biskopsgården / Backa sen den mördade Diren öz blev tillsammans med S**mans tjej medan han satt inne.
Citera
2014-05-18, 09:32
Citat:
Ursprungligen postat av Poppin
Ett namn som har dykt upp är att B.O skall vara M**hamed S**man som skall vara den döde.... Detta är killen som fick 7 år för inblandning i Landvetter rånet. Detta är även mannen som skapat i stort sett hela kriget i Biskopsgården / Backa sen den mördade Diren öz blev tillsammans med S**mans tjej medan han satt inne.

Finns det nån bild på kräket?
Citera
2014-05-18, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr.hoger

Menar du att denna skjutning inte är invandrar eller knarkrelaterad?
Har du belägg för det?
Citera
2014-05-18, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppin

Har också hört att det är Semlan som är skjuten, detta är dock ett rykte
Citera
2014-05-18, 09:39
Moderator
v50s avatar
OT raderat och rubrik justerad

/ Moderator
Citera
2014-05-18, 09:42
Medlem
Skottlosning Tynnered 00.05 kan det ha något att göra med mordet?(det står inget om det hos polisen konstigt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in