2014-05-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sektledarenII
Fritidsgård för 30 åringar?
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Så "ungdomarna" HAR en lokaaaaaaal och ändå så skjuter de ihjäl varandra? Nu måste det brinna i skallen på politikerna i Göteborg. Vad är deras plan B för att se till att "ungdomarna" inte ska hamna i utanförskap? Ett retreat i Västindien, all inclusive?
Jag sticker inte under stol med att det kommer att krävas en hel del bakande för att få bukt med automatvapen-incidenterna.
Citat:
Vi bakar när andan faller på och vi ser på film flera gånger i veckan. Dessutom finns det både biljard- och pingisbord, samt fotbollsspel.
länk
Citera
2014-05-18, 21:02
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Om jag förstått saken rätt så var det bråk om en tjej.. typ triangeldrama som var utlösande faktorn till kriget. Lite lustigt sammanträffande och ganska fascinerande samtidigt, för det var också på det viset förra storkriget i Malmö började mellan M och K-falangerna som slutade med att flertalet mördades och skottskadades och hamnade i fängelse.

Så de skjuter en annan för en tjej i mängden ?
och sen blir det repressalier i oändlighet ?
Citera
2014-05-18, 21:08
Medlem
415brushans avatar
hade det inte varit lättast att bara klippa den där jävla bruden istället? jag menar, är hon ett sånt grymt knull eller vad? har nån bild/namn på henne?
Citera
2014-05-18, 21:11
Medlem
Hororna sköt Min broder Arap med 40 skott nästan så fuck dem Payback is a bitch!!
Citera
2014-05-18, 21:27
Medlem
DuVetVemHoes avatar
Vila I Frid Mohammed Selman ingen förtjänar att dö på de visset
Citera
2014-05-18, 21:28
Medlem
Så hur kommer Norra Biskop att agera nu?
Citera
2014-05-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josef Fritzl
Ut och slåss för Araps skull nu. Visa att du är en krigare och dö för din "heder".
Hur trög kan man vara!! Vilka ska jag hämnas på????Snubben är redan död!!
Citera
2014-05-18, 21:29
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biskop41841
Hahha så tuffa ni är bakom skärmen! Kom till biskop så kan vi snacka

Bare at ignorere små arga svenner

OnT: Din bror blev skjuten i Biskop af Selman klanen? Det første jeg tænkte på var netop kopling til dubbelmorden i Biskop sidste år.
Citera
2014-05-18, 21:33
Medlem
VLAD0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biskop41841
Hororna sköt Min broder Arap med 40 skott nästan så fuck dem Payback is a bitch!!
Menar du att detta var en vedergällning för skotten vid Väderilsgatan?
Citera
2014-05-18, 21:36
Medlem
Nån som har bild eller fb till tjejen? Är MJ som han bodde ihop med samma tjej som det var bråk om?
Citera
2014-05-18, 22:05
Medlem
Nu kommer snacket om vilken fin kille han va"..tänk på han familj mm ..de kunde han gjort själv..
Han som sköt måste blitt förvånad när han tömmer magasinet på ca 2sek. Därav mängden skott i liket.
När sista skottet går har inte den första tomhylsan nått marken...
Men det är bra att dom skaffat sig riktiga grejor.. Självsaneringen går snabbare då.
Citera
2014-05-18, 22:05
Medlem
Sternococktails avatar
En liten OT utläggning om hur jag känner det - om nu svenska synpunkter ännu är tillåtna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in