Så "ungdomarna" HAR en lokaaaaaaal och ändå så skjuter de ihjäl varandra? Nu måste det brinna i skallen på politikerna i Göteborg. Vad är deras plan B för att se till att "ungdomarna" inte ska hamna i utanförskap? Ett retreat i Västindien, all inclusive?
Jag sticker inte under stol med att det kommer att krävas en hel del bakande för att få bukt med automatvapen-incidenterna.
Citat:
Vi bakar när andan faller på och vi ser på film flera gånger i veckan. Dessutom finns det både biljard- och pingisbord, samt fotbollsspel.
Om jag förstått saken rätt så var det bråk om en tjej.. typ triangeldrama som var utlösande faktorn till kriget. Lite lustigt sammanträffande och ganska fascinerande samtidigt, för det var också på det viset förra storkriget i Malmö började mellan M och K-falangerna som slutade med att flertalet mördades och skottskadades och hamnade i fängelse.
Så de skjuter en annan för en tjej i mängden ?
och sen blir det repressalier i oändlighet ?
hade det inte varit lättast att bara klippa den där jävla bruden istället? jag menar, är hon ett sånt grymt knull eller vad? har nån bild/namn på henne?
Nu kommer snacket om vilken fin kille han va"..tänk på han familj mm ..de kunde han gjort själv..
Han som sköt måste blitt förvånad när han tömmer magasinet på ca 2sek. Därav mängden skott i liket.
När sista skottet går har inte den första tomhylsan nått marken...
Men det är bra att dom skaffat sig riktiga grejor.. Självsaneringen går snabbare då.
En liten OT utläggning om hur jag känner det - om nu svenska synpunkter ännu är tillåtna?
Om jag har fattat gången, så reagerar folket (som vi lurat hit till vårt land?) i stadsdelarna så, att först kastar de sten på polisen, för "de har inte förtroende för polisen". [Innebär det att jag blir kramad i vänsterdemagogernas varma famn och blir förlåten om JAG kastar sten på dem jag inte har förtroende för? Eller "gör man skillnad på människor"?]
Sedan kastar man sten på ambulans och brandkår, för de "är ju nästan poliser", en åsikt som frodas mest i "svaga och utsatta grupper" (svaga å huvudets vägnar?).
Sedan kastar man sten på bussar och spårvagnar, för förarna har väl en sorts uniformer?
Trafikflygplanen når man inte med stenkastning, så man försöker förblinda piloterna med grön laser istället. Ett litet tecken på att modern teknologi är på väg att anammas i MENA med omnejd!
Sedan råkar olika grupperingar av gangsters i bråk, och dödar varandra. Då lägger man blommor, tänder ljus och gör tårfyllda uttalanden. En så fin kille! Med en så lovande brottslig karriär framför sig!
Polisen försöker utreda, men ingen samarbetar med polisen för att "man saknar förtroende för polisen". Sedan anklagar man polisen för att inte göra sitt jobb. Rasism!
När någon svensk pensionär blir nästan ihjälsparkad av en grupp "barn" för han förebrått dem för att ha plågat hans hund - så blir det protester och demonstrationer. Till förmån för barn-psykopaterna, eftersom polisen varit så rasistisk att de gripit dem. Men naturligtvis blir det frikännande och skadestånd, för domstolarna vill inte bli beskyllda för rasism. Eller för att inte lyda FN-direktivet om "barnens bästa".
Jag här nog till dem, som utmålas i media som en verkligt hemsk människa, för jag kan inte känna den minsta lilla gnutta sorg när grova brottslingar gör polisens jobb och plockar bort slödder från våra gator.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!