Jag hittar inte alla dokumenten men jag ska försöka ur minnet, med uppgifter som förekommit i tråden
2004 Yaras föräldrar gifter sig (enligt deras FB)
2005 Yara föds
2009 R*mi och *m*ni gifter sig (enligt dem själva)
2010 Son nr1 föds
2011 Januari *mani kommer till sverige (uppgift som förekommit i tråden, minns inte varifrån, och från vilket dokument)
? R*mi kommer till sverige (enligt hans pappa 8 månader efter *mani)
2012 Första kvartalet, båda beviljas uppehållstillstånd (enligt BLT)
2013 (januari) Yara kommer till sverige (februari enligt någon annan artikel)
2013 (april) Son nr 2 föds
2013 november R*mi blir vårdnadshavare
2014 Sista april, Yara påträffas död i hemmet
Om det är sant att *mani kom till sverige januari 2011, och R*mi kom 8 månader senare, i september, och de lärde känna varandra 2011, kan man anta att de aldrig setts innan han kom till sverige. Det kan ju stämma om äktenskapet är arrangerat.
Sedan detta citat, men jag hittar inte dokumentet från folkbokföringen
Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Han kom officiellt till Sverige 120730 i från Israel gifte sig 090823 .
Yara kom officiellt 130107 från okänt land.
Hon kom 120127 från okänt land. Hon har uppgett en kvinna som sin mor
Mohamm*d nej*m nej*m zakia *=e
Källa Folkbokföringen.
Enligt R*mis pappa (som kanske har svårt att hålla koll på alla lögner och därför råkar slänga ur sig sanningar) lärde de känna varandra först år 2011. Alltså när *mani befann sig i sverige. Kan man veta om hon kom med eller utan barn då? Vad hon hade för efternamn?
Om detta är sant, är son nr.1 inte ett gemensamt barn. Vems son är det i så fall?
Om det inte går att få fram uppgifter gissar jag på R*mis. I så fall är pojken moderslös.
Det finns anledning att tro att även Yara är moderslös. Det finns i alla fall ingen mamma som lyssnade på henne eller såg signaler.
M*dleen (mamman i Gaza) verkar ljuga om sitt släktskap till R*mi, R*mis pappa anger inte henne som dotter på FB och hennes barn har han inga bilder på. Hon verkar däremot ha en relation till R*mis syster.
Om det nu är så att två av de tre barnen i denna dysfunktionella familj var moderslösa, kan det kanske vara så att deras egen mamma är död, eller ute ur bilden av annan anledning. De kanske har samma mamma OCH samma pappa, dvs R*mi.
Mamman dog och ett äktenskap arrangerades med psykfallet som nu är häktad för mord
Yara har en relation till "pappan" i Gaza, det är uppenbart. Han kanske är morbror, exempelvis.
Ja, jag vet, min fantasi är vild. Men jag litar mer på den, än detta mytomangäng från gazaremsan.