2014-05-16, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Alla utom en kör fortfarande på.
Inte lika ofta men då det behövs.

Sen tifoledaren (sidan alltså) la ner så har inte folk orkat regga sig på ss eller sthlm södra.
Finns liksom inget bra forum längre.

Lever Tifo? Kan han verkligen vara kvar i Thai med The Kid efter det som hände? Spelar de fortfarande? Eller har de dragit vidare till något annat asiatiskt land eller åkt hem till Svedala?

Jag har stor respekt för dessa killar alltid agerat schyst när jag varit med. En gång dropps ett ölglas i huvudet på en WM på dansgolvet. Vi var 2st och ni var 10+. Kilen som fått glaset började vid konfrontationen dra en historia om hur en WM kille nyligen dött i Spanien. Och har var lik min polare som dragit glaset i huvudet på han. Därför fick allt förbli lugnt och vi köpte bira i hop. Utanför omringades vi av era yngre med Chelsea mössor. Vi var rätt packade och kaxiga mot de två som stod utanför. Vi var säkert huvudet längre. Bara stod och allmänt drygade oss. till platsen kommer resten av den halva yngre ligan. Och de är typ 15-20 mot oss 2. Det slutade med vi drack öl, pratade och diskuterade fotoboll ute på torget.
Citera
2014-05-16, 04:23
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Fck är hårda, det får man ge dom. Frontline däremot. Hade inte stått upp mot RFK utan sina danskar skulle jag tro.

RFK som i ÖIS gamla wannabe liga? Vad hände med han tomten, vad hette han? Berra?

F.ö är FL ett gäng fittor som inte klarar sig utan att hålla danskjävlarna i handen, och så kommer det alltid förbli. Ett gäng rädda tomtar som förmodligen inte vågar sig efter HBG incidenten.
Citera
2014-05-16, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassandra86
intresant, du verkar insatt.

hur bra är mff?

jag undrar också vad örebro och lhc har att komma med.

Som någon annan sa. Deras äldre är redigt kassa. Deras yngre förmågor är lite vassare.
Örebro och lhc finns inte.
Citera
2014-05-16, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
RFK som i ÖIS gamla wannabe liga? Vad hände med han tomten, vad hette han? Berra?

F.ö är FL ett gäng fittor som inte klarar sig utan att hålla danskjävlarna i handen, och så kommer det alltid förbli. Ett gäng rädda tomtar som förmodligen inte vågar sig efter HBG incidenten.

Precis . Vetefan. Under min tid har ju inte ÖIS vart aktiva iaf.
Citera
2014-05-16, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Lever Tifo? Kan han verkligen vara kvar i Thai med The Kid efter det som hände? Spelar de fortfarande? Eller har de dragit vidare till något annat asiatiskt land eller åkt hem till Svedala?

Jag har stor respekt för dessa killar alltid agerat schyst när jag varit med. En gång dropps ett ölglas i huvudet på en WM på dansgolvet. Vi var 2st och ni var 10+. Kilen som fått glaset började vid konfrontationen dra en historia om hur en WM kille nyligen dött i Spanien. Och har var lik min polare som dragit glaset i huvudet på han. Därför fick allt förbli lugnt och vi köpte bira i hop. Utanför omringades vi av era yngre med Chelsea mössor. Vi var rätt packade och kaxiga mot de två som stod utanför. Vi var säkert huvudet längre. Bara stod och allmänt drygade oss. till platsen kommer resten av den halva yngre ligan. Och de är typ 15-20 mot oss 2. Det slutade med vi drack öl, pratade och diskuterade fotoboll ute på torget.

Tifo lever dock inte lika aktiv men är inte i Thailand efter incidenten. Är du Bajen .. ??
Citera
2014-05-16, 08:47
Medlem
Citat:
Som någon annan sa. Deras äldre är redigt kassa. Deras yngre förmågor är lite vassare.
Som jag förstått det så har TR rätt gott rykte hos övriga firmor. Kör hårt och cleant, håller nummer, lätta att ha o göra med överlag osv. Trots att framgångarna uteblivit.
Citera
2014-05-16, 11:46
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Precis . Vetefan. Under min tid har ju inte ÖIS vart aktiva iaf.

DOm var väl "aktiva" under nåt år eller nåt, åkte väl på pisk i varenda box dom lyckades få till och la sedan ner pga av brist på folk samt att dom skämdes?
Citera
2014-05-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
DOm var väl "aktiva" under nåt år eller nåt, åkte väl på pisk i varenda box dom lyckades få till och la sedan ner pga av brist på folk samt att dom skämdes?
Ett kickersgäng med blattar från diverse förort som körde på nått år. Samma sak som skedde med Elfsborg och Boltic tex. Dom dyker upp lite närsom.
Citera
2014-05-16, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Som jag förstått det så har TR rätt gott rykte hos övriga firmor. Kör hårt och cleant, håller nummer, lätta att ha o göra med överlag osv. Trots att framgångarna uteblivit.

Nja det stämmer inte. Dom må hålla nummer, men lätta att ha med o göra? Nä, dom har la ställt in 3 ggr i rad om jag inte minns fel? Två mot blåvitt o en gång mot bajen. Och nu har dom inte kört på 2-3 år.
Citera
2014-05-16, 18:43
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ett kickersgäng med blattar från diverse förort som körde på nått år. Samma sak som skedde med Elfsborg och Boltic tex. Dom dyker upp lite närsom.

Yeah.. Synd att det inte finns folk som kan dra igång rediga ligor, även för dom mindre klubbarna.
Citera
2014-05-16, 18:48
Medlem
varm-korvgubbes avatar
Citat:
MY har väl slått både Gais, GU och AIKY?
Citera
2014-05-16, 21:58
Medlem
Malo Pedo/Freddo pedo på Pålsundsgatan är båda inblandade i senaste ligan som polisen sprängde. På fri fot tills rättegång. NS och KH är hjärnorna som styr MA Och FA. Firman Gays
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in