Citat:
Ursprungligen postat av
sionvise
Alla utom en kör fortfarande på.
Inte lika ofta men då det behövs.
Sen tifoledaren (sidan alltså) la ner så har inte folk orkat regga sig på ss eller sthlm södra.
Finns liksom inget bra forum längre.
Lever Tifo? Kan han verkligen vara kvar i Thai med The Kid efter det som hände? Spelar de fortfarande? Eller har de dragit vidare till något annat asiatiskt land eller åkt hem till Svedala?
Jag har stor respekt för dessa killar alltid agerat schyst när jag varit med. En gång dropps ett ölglas i huvudet på en WM på dansgolvet. Vi var 2st och ni var 10+. Kilen som fått glaset började vid konfrontationen dra en historia om hur en WM kille nyligen dött i Spanien. Och har var lik min polare som dragit glaset i huvudet på han. Därför fick allt förbli lugnt och vi köpte bira i hop. Utanför omringades vi av era yngre med Chelsea mössor. Vi var rätt packade och kaxiga mot de två som stod utanför. Vi var säkert huvudet längre. Bara stod och allmänt drygade oss. till platsen kommer resten av den halva yngre ligan. Och de är typ 15-20 mot oss 2. Det slutade med vi drack öl, pratade och diskuterade fotoboll ute på torget.