2014-05-15, 10:57
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Någon som har något nytt matnyttigt gällande Immobile, Torino, Juventus och Dortmund?
2014-05-15, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Någon som har något nytt matnyttigt gällande Immobile, Torino, Juventus och Dortmund?

Man måste avvakta tills att omgång 38 i Serie A har spelats.
2014-05-16, 09:47
Medlem
erikbes avatar
Cavani till Liverpool för 633 mille? Skulle det innebära att Suarez är på väg bort tro? Nej tack säger jag. Suarez är i princip oersättlig.

http://blogg.fotbollskanalen.se/sillybloggen/2014/05/15/cavani-ses-som-ersattare-till-suarez/
2014-05-16, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Cavani till Liverpool för 633 mille? Skulle det innebära att Suarez är på väg bort tro? Nej tack säger jag. Suarez är i princip oersättlig.

http://blogg.fotbollskanalen.se/sillybloggen/2014/05/15/cavani-ses-som-ersattare-till-suarez/

Och där sätter Fotbollskanalen ribban för hur seriöst man är.

Inte ens värt att kommentera det eventuella utfallet om det nu finns någon gnutta sanning i påståendet.
2014-05-16, 14:13
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasil
Och där sätter Fotbollskanalen ribban för hur seriöst man är.

Inte ens värt att kommentera det eventuella utfallet om det nu finns någon gnutta sanning i påståendet.
Fast FK refererar ju till en annan källa. Caughtoffside. Får hoppas att ryktet är just caught offside
2014-05-16, 14:29
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Fast FK refererar ju till en annan källa. Caughtoffside. Får hoppas att ryktet är just caught offside
Fast det understryker bara sanningshalten i det ryktet. Caughtoffside är knappast en pålitlig källa.
2014-05-16, 14:36
Medlem
snillet_1s avatar
De där bloggarna är oftast bara nonsens. Det är bättre att följa vissa journalister istället. Ornstein (engelsk fotboll), Honigstein (primärt tysk fotboll) och Di Marzio (italiensk fotboll) till exempel. Andra kan säkert fylla på med en hel radda snubbar till.

EDIT: Jag var kanske lite onödigt kategorisk, ibland kan man plocka upp grejer därifrån. Vi måste ju trots allt ha något att tjata om här i sommarvärmen.
Senast redigerad av snillet_1 2014-05-16 kl. 14:41.
2014-05-16, 14:40
Medlem
marc0p0l0s avatar
Bild skriver att Stocker är i stort sett klar för Hertha. Går för runt 5 miljoner euro.

Både Stuttgart och Mönchengladbach var intresserade och villiga att bjuda lika mycket, verkar dock som att Stocker tagit ett personligt beslut för att Hertha passar honom bäst.
2014-05-16, 14:45
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
De där bloggarna är oftast bara nonsens. Det är bättre att följa vissa journalister istället. Ornstein (engelsk fotboll), Honigstein (primärt tysk fotboll) och Di Marzio (italiensk fotboll) till exempel. Andra kan säkert fylla på med en hel radda snubbar till.

EDIT: Jag var kanske lite onödigt kategorisk, ibland kan man plocka upp grejer därifrån. Vi måste ju trots allt ha något att tjata om här i sommarvärmen.

Tancredi Palmeri, Guillaume Balague och Indykaila
2014-05-16, 15:24
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Fast det understryker bara sanningshalten i det ryktet. Caughtoffside är knappast en pålitlig källa.
Som alltid när det gäller Silly season. Den som lever får se. Det är väl just alla dessa lösa rykten som gör det så kittlande
2014-05-16, 15:44
Medlem
Citat:

Det jag menar med att de satt ribban lågt. Men okej, deras syfte med Sillybloggen är att få klick och väcka reaktioner vilket de säkerligen gjort. Även om jag själv hellre ser någon form av sanning, sannolikhet eller substans i de påståenden jag läser.
2014-05-16, 17:07
Medlem
Vart hamnar Mandzukic då? Han verkar onekligen ha gjort sin sista match för Bayern i alla fall.

http://sportbild.bild.de/bundesliga/vereine/bundesliga/pep-schmeisst-mandzukic-aus-dem-kader-aus-bei-bayern--36005216.sport.html

Translation:
The relationship between Mandzukic and Guardiola was really bad
Mandzukic won't be part of the final squad against Dortmund tomorrow
Mandzukic already took a plane to Croatia
Mandzukic already said good bye to his teammates
Guardiola said on the press conference, that he isn't part of the squad because of disciplinary reasons (in fact Sportbild made the "disciplinary" part up. In the press conference Pep only spoke about "personal" reasons.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in