Citat:
Ursprungligen postat av
AlwaysAllIn
Det var noge ett av de mest korkade svarsinläggen jag någonsin sett.
På fullaste allvar så säger du att gå in på Konsum och köpa Falukorv är som att regera Sverige?
Nej, det är möjligen vad vill att jag ska ha sagt så att du kunde ge ett ballt svar som tyvärr föll platt. Det jag skrev var att man bör veta hur det är att gå till konsum och köpa falukorv. Erfarenhet vettu.
Citat:
Om du hade haft den ringaste erfarenhet av hur karriären går till i fackföreningar och vilka som kliver fram där så hade du skrivit annorlunda.
Hehe, jodå, jag vet hur det går till. Men nu försvarade jag inte Löfven som person utan svetsare i allmänhet. Det är bristen på förankring i samhällets olika skikt som gör att nepotism inom fackföreningar och andra högre befattningar blir etablissemangets egen lekplats.
Citat:
Nu ser jag att du inte själv förstår konceptet akademiskt förhållningssätt till sakfrågor men propsar säkert djävligt ordentligt på att din kirurg skall ha en minst 5 årig akademisk utbildning innan han sätter kniven i dig.
Egentligen inte, jag litar lika lite på en nybakad teoretiker som på en bilmekaniker på sjuksängen, jag vill ha en kirurg som vet vad han gör, sen var han skaffat sig erfarenheten är i sig ointressant.
Citat:
Du är urtypen för en FB-krigare som är PK-bakom skrivbordet men egentligen är helt utanför de större tankebanorna och besluten.
Nej, det är snarare du som saknar en förmåga att tänka utanför dagens föreställningsvärld. Är det därför du förespråkar konservatism, månne?
Citat:
Men jag hoppas verkligen att det förstärker ditt ego ikväll när du sitter med ditt sexpack och påsen med ostbågar att om du bara hade orkat så hade du också blivit statsminister.
Finns det en statsministerutbildning? Är den lång, och lär man sig skriva sammanhängande där?