2014-05-16, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
PS3 Kollade igår och tror inte jag hade fått något nytt i joblisten, och jag har gjort alla uppdrag som finns tillgängliga.

Verkar iofs ändå bara vara enkla missions, iom att det är så förbannat låg rankkrav på dom, släng in lite Übersvåra missions med Rank 150
Dom kommer bara i joblisten efter att du klarat dom. Första gången måste du få det av respektive contact. Och Nej, dom är Inte lätta även om det är låg rang och låg payout.

/J
Citera
2014-05-16, 11:40
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Inte dom två senaste gångerna jag har gjort det, för bilen som har dokumenten spawnar efter att man har spräng bilarna/dödat NPC:n. Kanske är olika men för min del så har det varit så. Mycket har ändrats på uppdragen nu, blivit svårare och det är bara positivt!

Håller med, de som gillar curlande genuscertifierade uppdrag kan ju köra på "Easy", Simeon har ju några uppdrag där man knappt möter något motstånd, om man är Miljöpartist kanske man kan beställa Merryweather Helicopter Backup så du till och med slipper skjuta en enda motståndare.
Citera
2014-05-16, 11:42
Medlem
Shotgun92s avatar
Kan hålla med moustrap om att en eller flera missions har en minimun LVL på 150 där du måste kämpa för att få en bra payout. Känns inte som att de gynnar dig att gå upp i LVL efter 125.

R Borde slänga in lite lock ups efter varje 100-lvl pass.

Edit: Vart snack om en Gold Paint för 1 mille, Någon som kan bekräfta?
Senast redigerad av Shotgun92 2014-05-16 kl. 11:55.
Citera
2014-05-16, 11:43
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Nån som fått några av de nya uppdragen? (xbox/PS3)

GTA Today (Simeon: Rank 12) |
Artificial Scarcity (Madrazo: Rank 19) |
Crime Scenester (Lester: Rank 20) |
Hit ‘Em Up (Gerald: Rank 10) |
Master Data (Lester: Rank 16) |
Handle with Care (Madrazo: Rank 20) |
On the List (Madrazo: Rank 18) |
Denial of Service (Lester: Rank 14)

Har inte sett nån av dem på vote screen och ringer alla med job mest hela tiden (och gör de jag får) men har bara fått Hit ‘Em Up ett par gånger. (XBOX)

Nån hade fått Crime Scenester såg jag här i tråden. (PS3 tror jag)

/J

Japp, och efter en fyra fem försök klarade vi den också på hard. Den är ganska svår i och med att du får vanliga snuten efter dig direkt, innan du ens hämtat paketet med cash.
Citera
2014-05-16, 12:15
Medlem
Autoziones avatar
Trevligt med extra RP från golf och live-streaming ikväll med gänget från Achievement Hunters. Att kolla på deras Let´s Play GTA är bra mycket roligare än att spela själv

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52250/
Citera
2014-05-16, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Trevligt med extra RP från golf och live-streaming ikväll med gänget från Achievement Hunters. Att kolla på deras Let´s Play GTA är bra mycket roligare än att spela själv

Direktlänk till infon!
Citera
2014-05-16, 12:35
Medlem
Kickexs avatar
Har inte spelat på ett bra tag men bör kanske kolla hur den nya uppdateringen är trots att jag inte har några som helst höga förväntningar.
Nya uppdrag kan vara kul men dom kör man väl genom rätt så snabbt.
Citera
2014-05-16, 12:35
Medlem
sodamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Houswe
Hur hittar jag rooftoop rumble? Jag är rank 47. Någon som jag kan joina som kan starta rooftop rumble?
Du får uppdraget först i lvl 75.
Citera
2014-05-16, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Direktlänk till infon!
Man kan ju undra vad f-n dom menar med ET ? (EST eller EDT !!)
Blir 4PM ET kl 20 eller 21 (GMT+1)

/D
Senast redigerad av dwestos 2014-05-16 kl. 14:04.
Citera
2014-05-16, 14:21
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Har inte spelat på ett bra tag men bör kanske kolla hur den nya uppdateringen är trots att jag inte har några som helst höga förväntningar.
Nya uppdrag kan vara kul men dom kör man väl genom rätt så snabbt.

Det är en jävla action i nästan alla Lobbys nu, det visar sig att uppdateringen med att man har en "insane-scale" i stället för att lugna ner spelet istället får alla att bli totalt mental.

Att döda folk med röda prickar ger bra med RP.

Så nu om man bara vill modda och göra ordning sina garage är det bästa att hålla sig undan eller köra en privat lobby.
Citera
2014-05-16, 14:22
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione

Har en 40'' precis bredvid min 46'' spel-TV, så det ena utesluter inte det andra.
Citera
2014-05-16, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Har en 40'' precis bredvid min 46'' spel-TV, så det ena utesluter inte det andra.

Ha ha så jävla nördigt sådär hade jag med ett tag en 42a bredvid 52an nu nöjer jag mig med med en laptop i knät eller vid sidan av, eftersom jag är rätt hyper av mig så behöver jag mecka med något annat under alla laddtider
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in