2014-05-16, 01:19
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Sjuka är ju att det har blivit lättare nu, man kan tex spränga alla bilar i garaget och inte behöva oroa sig för dokumentet och sen slutföra uppdraget väldigt enkelt, om man då samarbetar lite.

På vilket sätt är det lättare nu? Innan kunde du ju springa in i huset och slå ner alla utan att de skjuter dig, samtidigt ringer en efter helikopter och uppdraget var klart på max fem minuter
Citera
2014-05-16, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonah
På vilket sätt är det lättare nu? Innan kunde du ju springa in i huset och slå ner alla utan att de skjuter dig, samtidigt ringer en efter helikopter och uppdraget var klart på max fem minuter
Istället för att skjuta någon med skott så skickar man iväg några skjuta-iväg-granater-vapnet(kommer inte ihåg va den heter ) Men klart, man ringer helikoptern innan man "startar" uppdraget.
Citera
2014-05-16, 01:51
Bannlyst
Man blir så jävla lack på alla jävla noobs både under och över lvl 100 det slutar med att jag får köra mina missions själv senaste var det Chemical Extration två försök med 6 personer och vi dog varje gång ... körde det själv lyckades .. innan det var det likadant på två andra missions ...

Död åt alla jävla n00bs!

Ledsen men visst fan blir man förbannad på folk som inte kan spela?

Enda gången det är kul är när jag kör med mina hoomies / bra vänner som jag lärt känna /känner bjuder man in randoms blir det oftast panKACKA!

Fitta

Tröttnade nu, går och lägger mig, kanske tur det då man ska jobba i morgonbitti!
Citera
2014-05-16, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Man blir så jävla lack på alla jävla noobs både under och över lvl 100 det slutar med att jag får köra mina missions själv senaste var det Chemical Extration två försök med 6 personer och vi dog varje gång ... körde det själv lyckades .. innan det var det likadant på två andra missions ...
Jobben har blivit svårare nu efter uppdateringen. Som Chemical Extraction före uppdateringen kom det tre bilar innan grinden och det gör la dom säkert fortfarande, men dom möter man aldrig för man drar upp till höger efter grinden och upp för berget. Men nu för tiden åker dom efter en hela vägen till slutet.
Stock and Scares kunde man klara själv innan, men det kan man nog glömma nu tror jag för det spawnar nya gubbar hela tiden så man hinner inte hacka/cracka sakerna längre som förut.
Citera
2014-05-16, 03:11
Medlem
YES!! Om en pansarvagn skjuter sönder din dyra fina bil, så behöver du inte längre betala försäkringen själv. Det gör personen i pansarvagnen!!
Citera
2014-05-16, 06:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Jobben har blivit svårare nu efter uppdateringen. Som Chemical Extraction före uppdateringen kom det tre bilar innan grinden och det gör la dom säkert fortfarande, men dom möter man aldrig för man drar upp till höger efter grinden och upp för berget. Men nu för tiden åker dom efter en hela vägen till slutet.
Stock and Scares kunde man klara själv innan, men det kan man nog glömma nu tror jag för det spawnar nya gubbar hela tiden så man hinner inte hacka/cracka sakerna längre som förut.

Jag körde även stocks n scares själv igår!
Citera
2014-05-16, 07:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
YES!! Om en pansarvagn skjuter sönder din dyra fina bil, så behöver du inte längre betala försäkringen själv. Det gör personen i pansarvagnen!!

Gött där fick dom där jävla mupparna, har själv en P-vagn men använder den i princip aldrig och absolut inte för att förstöra PV´s.
Citera
2014-05-16, 09:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Gött där fick dom där jävla mupparna, har själv en P-vagn men använder den i princip aldrig och absolut inte för att förstöra PV´s.
Inte säkert det är åtgärdat, hade ju nåt med om fordonet va i för flyttelse eller inte vid Impact.

Wertym kliv in och förklara, tror det va du som hade koll på det.

/J
Citera
2014-05-16, 09:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Inte säkert det är åtgärdat, hade ju nåt med om fordonet va i för flyttelse eller inte vid Impact.

/J

Jag får prova ikväll......
Citera
2014-05-16, 09:38
Medlem
Citat:

/J

Vet inte hur det är nu. Men tidigare var det så att om du hade en tank och stod stilla med den och nån mupp körde in i dig med sin PV så fick du ingen bad sport eller måste betala försäkringen eftersom det blev missbrukat tidigare så att tankföraren blev kastad till bad sport lobby snabbt även om dom inte attackerade andra spelare.

Hade du tanken i rörelse och körde på nån eller nån körde in i din tank så fick du BS och måste betala.
Vet inte hur det fungerade om man faktist använde tankens vapen.
Citera
2014-05-16, 09:38
Bannlyst
Nån som fått några av de nya uppdragen? (xbox/PS3)

GTA Today (Simeon: Rank 12) |
Artificial Scarcity (Madrazo: Rank 19) |
Crime Scenester (Lester: Rank 20) |
Hit ‘Em Up (Gerald: Rank 10) |
Master Data (Lester: Rank 16) |
Handle with Care (Madrazo: Rank 20) |
On the List (Madrazo: Rank 18) |
Denial of Service (Lester: Rank 14)

Har inte sett nån av dem på vote screen och ringer alla med job mest hela tiden (och gör de jag får) men har bara fått Hit ‘Em Up ett par gånger. (XBOX)

Nån hade fått Crime Scenester såg jag här i tråden. (PS3 tror jag)

/J
Citera
2014-05-16, 09:54
Bannlyst
Citat:
Nån som fått några av de nya uppdragen? (xbox/PS3)

GTA Today (Simeon: Rank 12) |
Artificial Scarcity (Madrazo: Rank 19) |
Crime Scenester (Lester: Rank 20) |
Hit ‘Em Up (Gerald: Rank 10) |
Master Data (Lester: Rank 16) |
Handle with Care (Madrazo: Rank 20) |
On the List (Madrazo: Rank 18) |
Denial of Service (Lester: Rank 14)

Har inte sett nån av dem på vote screen och ringer alla med job mest hela tiden (och gör de jag får) men har bara fått Hit ‘Em Up ett par gånger. (XBOX)

Nån hade fått Crime Scenester såg jag här i tråden. (PS3 tror jag)

/J

PS3 Kollade igår och tror inte jag hade fått något nytt i joblisten, och jag har gjort alla uppdrag som finns tillgängliga.

Verkar iofs ändå bara vara enkla missions, iom att det är så förbannat låg rankkrav på dom, släng in lite Übersvåra missions med Rank 150
Senast redigerad av Mousetrap 2014-05-16 kl. 09:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in