Citat:
Ursprungligen postat av
soulback
Jag har varit på Flashback sedan jag började hajja det här med internet (ca 15 år)och aldrig skaffat ett konto. Inte förrän nu. Enda anledningen är att gratulera samhället till att denna parasit äntligen är borttagen.
Fredrik var exakt som René en gång i tiden och jag vet hur många människor han har skadat fastän han har varit lugn länge. Nu får vi hoppas att även Paul får vandra samma väg.
Hoppas ingen torskar för detta
Så som snacket går i Västerort är folk mycket mycket räddare för "Lejonen" än RA.
Om Ra har problem med dig så möter han upp dig ger dig några smällar. Lejonen träffar upp dig skjuter dig i knäna eller liknande sen kör dem iväg. Det är våld på en helt annan nivå. Är det bara jag som fattar vinkeln?
absolut RA är en person som samhället skulle klara sig mycket bättre utan. Men det hade vi även utan Lejonen. Någon skrev tidigare att man kan hata hur mkt man vill på Ako*ely bröderna men dem skiter inte där dom äter och det håller jag med om.
Sen sitter någon lirare och skriver att han hoppas Paul gå samma väg. Många av er sitter och skriver det ni hört av andra och vi vet ju hur det oftast slutar. Som när man körde "viska leken" när man var liten, när sista personen skulle ropa ut ordet eller meningen så var den helt annorlunda.
Det känns som att en ond människa kommer ersättas med 10 unga onda män....
Vad tror ni grabbar?
Och när det gäller Mordet så verkar detta vara väldigt planerat, Ljuddämpare, själva platsen, skjuten i huvudet.. Undra om någon lurade dit honom...