Citat:
Ursprungligen postat av
VeraVerita
Jaha...och vad tror du om snön? Fejksnö?
Kan vara snö på precis den platsen eller snö som de tagit dit typ skidbacke ...men är väl i så fall det enda frågetecknet
Ok lite långt svar
problemet är att bild "ljuger" så mycket så vi förmodligen inte ens skulle känna igen våra barn på bild om vi inte träffat dem. Vår hjärna fyller helt enkelt i och skapar information. Och hade vi enda gång träffat Y så hade det varit något lite lättare.
Flickorna (flickan) på bilderna är tagen i motljus inomhus normal perspektiv, utomhus dagsljus fågelperspektiv underexponerat, korrekt utsnitt osv för att nämna några faktorer. Olika på varje bild. Varje faktor förändrar flickans utseende så till den milda grad att vi inte kan "läsa" bilden med någon säkerhet. Det "ser" ut som olika saker men för att få någon säkerhet så måste nästan alla parametrar
vara lika. hopplöst med bild på barn helt enkelt.
fråga en fotograf borde väl finnas någon på FB. få en till opinion
Vad ni däremot fått eftersom ni gått igenom ett stort antal bilder är en hel del kunskaper om familjen
Och flickan. Vilka de är, hur relationer ser ut, hur de har de med varandra osv vilket man får man när man går igenom
samlat bildmaterial. ni lär väl vara de som "känner" Y o familjen bäst helt enkelt.
Jag jobbar en del med eländet så därför envisas jag. men det var det sista från mig om bild det lovar jag,