2014-05-13, 17:32
Medlem
Jag chattar aktivt med två stycken. Den ena ska jag förmodligen träffa på Lördag, anledningen till att jag skriver förmodligen är att två tjejer som jag verkligen tyckt vara intressanta dissat mig tidigare. Vi bestämde att träffas och sedan blev det bara tyst.

Jag tror jag börjat hitta vissa guldkorn i en annars gigantisk gödselstack. Min taktik är att charma dom i chatten och det fungerar. Jag skiter i de där jävla Encounters, värdelöst. Tjejerna får så många jävla inviter så man måste charma dom i chatten, men ljug aldrig i chatten. Jag kör så ärligt att jag nästan bli skenhelig och det fungerar.
Citera
2014-05-13, 18:09
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag chattar aktivt med två stycken. Den ena ska jag förmodligen träffa på Lördag, anledningen till att jag skriver förmodligen är att två tjejer som jag verkligen tyckt vara intressanta dissat mig tidigare. Vi bestämde att träffas och sedan blev det bara tyst.

Välkänt fenomen. Har skrivits en hel del om det i tråden.

Citat:
Jag tror jag börjat hitta vissa guldkorn i en annars gigantisk gödselstack. Min taktik är att charma dom i chatten och det fungerar. Jag skiter i de där jävla Encounters, värdelöst. Tjejerna får så många jävla inviter så man måste charma dom i chatten, men ljug aldrig i chatten. Jag kör så ärligt att jag nästan bli skenhelig och det fungerar.

Helt rätt taktik tror jag. Att vara ärlig är bäst. Chatta kanske kan vara grejen.
Citera
2014-05-13, 18:32
Medlem
Shuyins avatar
En tjej jag skrivit kort med frågade mig nyss om pengar

Hade inga direkta utslag på fake-radarn man har, så lite udda att en tjej med vanlig profil kör den. Går folk (killar) på sånt här?
Citera
2014-05-13, 18:44
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
En tjej jag skrivit kort med frågade mig nyss om pengar

Hade inga direkta utslag på fake-radarn man har, så lite udda att en tjej med vanlig profil kör den. Går folk (killar) på sånt här?
Inte yngre skulle jag tro men personer 40+ kan nog göra det.
Citera
2014-05-14, 17:36
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Inte yngre skulle jag tro men personer 40+ kan nog göra det.

Det har nog mer att göra med dator och internetvana än ålder. En hel del äldre, även vissa 60 + vet jag är väldigt erfarna på det här området och skulle aldrig skicka pengar så. Många har arbetat med datorer och nätet tidigare så också en del som nu är pensionärer har den vanan.
Citera
2014-05-14, 21:52
Medlem
Badassmfokas avatar
Skrivit detta i den andra Badootråden också, men kör in det även här då fler verkar läsa så hoppas på mer respons.

Jag märker att de man själv gett sämre betyg, ger sämre tillbaka.
För man får ju se vilka som betygsatt ens foton och de är massa 6 och 7or från hyfsade eller finare tjejer, men sen står de längst ner: "15 andra personer som du gav låga betyg eller som inte stämde med dina sökkriterier", har alltså också betygsatt.

Även om man inte får se vilka de är eller vad de gett för betyg så är det solklart att de gett markant sämre än de man får se då snittbetyget är betydligt lägre än betygen från de tjejer jag kan se.
Själv ger jag aldrig ens mindre än 4-5 i betyg hur fula de än må vara bara för att jag är så jävla snäll, ändå ska de hålla på... Men är inte bitter, mest fascinerad.

Ett mönster jag också har märkt av är att de tjejer som ser finare ut är oftast mycket säkrare i sig själva och vågar då ge högre betyg utan att som de mindre fagra vara rädda att få ett sämre betyg tillbaka och ligga i underläge, patetiskt...

Har även tänkt på en till sak då jag inte är helt nöjd med mina betyg, ligger på snitt runt 5. Men jag tycker att bilderna är värda åtminstone en 6a.
Så jag började fundera på ifall killar generellt får lägre betyg än tjejer eftersom tjejer inte blir lika upphetsade av synen på ett ansikte och/eller kropp av det motsatta könet.
De verkar mest tända på säkerhet från en hårding som tar dem ännu hårdare.
Eller är det bara för att de inte vill ligga i underläge med ett sämre foto som tjejer ger lägre betyg än vad killar gör? Annars är det bara/delvis för att tjejerna får välja och vraka på 20 killar var på denna sida, vem vet?

Jag började alltså kolla upp snittbetygen på olika snubbar, kändes lite gay men vafan jag betygsatte ju inte någon i alla fall haha. Eller ja, det kom ju faktiskt ett missclick, pinsamt när han ser de!
Hur som, snubbar som såg riktigt fräscha ut där jag förväntade mig att de skulle snitta en 7-8a så kunde de ligga på 4-5, någon annan som märkt detta?
Citera
2014-05-14, 23:54
Medlem
Badassmfokas avatar
Jag är inte helt efter men om någon kan formulera vettiga tips på hur man får en tjej att inte bara svara och fortsätta prata ett tag, utan även få hon att släppa lös och öppna upp sig samt plantera ett intresse för yours truly?
Skulle uppskattas.

MVH!
Citera
2014-05-14, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Jag är inte helt efter men om någon kan formulera vettiga tips på hur man får en tjej att inte bara svara och fortsätta prata ett tag, utan även få hon att släppa lös och öppna upp sig samt plantera ett intresse för yours truly?

MVH!
Dessvärre inte då inga tjejer svarar på mina meddelanden. Pröva irl istället det är faktiskt lättare
Citera
2014-05-15, 00:04
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Skulle uppskattas.

MVH!

Var inte tråkig, dom har nog med fantasilösa standardmeddelanden att svara på.
Citera
2014-05-15, 00:07
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timmmy
Var inte tråkig, dom har nog med fantasilösa standardmeddelanden att svara på.
Tycker verkligen inte jag är tråkig, tycker jag får till humorn bra och ibland riktigt bra, oftast angående presentationen eller bilderna på den jag pratar med, kan även säga rätt tidigt att någon är söt fast på ett sätt som iaf jag finner smidigt o inte överdrivet, men ska man skita i det ändå första timmarna eller så man pratar med någon eller vad tror ni?!

Ja IRL är solklart lättare, men det har blivit något av en sport detta, om man får uttrycka sig så fult. Att iaf få till det med någon fin.
Citera
2014-05-15, 00:13
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Tycker verkligen inte jag är tråkig, tycker jag får till humorn bra och ibland riktigt bra, oftast angående presentationen eller bilderna på den jag pratar med, kan även säga rätt tidigt att någon är söt fast på ett sätt som iaf jag finner smidigt o inte överdrivet, men ska man skita i det ändå första timmarna eller så man pratar med någon eller vad tror ni?!

Ja IRL är solklart lättare, men det har blivit något av en sport detta, om man får uttrycka sig så fult. Att iaf få till det med någon fin.

Går du ut för hårt? Skit inte på dig av ansträngning, det blir genomskinligt. Börja med en simpel hälsning, onödigt att lägga tid på en fyndig förstakommentar om den ändå inte går vägen. Annars? Se över din profil.
Citera
2014-05-15, 00:19
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timmmy
Går du ut för hårt? Skit inte på dig av ansträngning, det blir genomskinligt. Börja med en simpel hälsning, onödigt att lägga tid på en fyndig förstakommentar om den ändå inte går vägen. Annars? Se över din profil.
Jo jag kör ba på ett hej eller hejsan tills ja får första svar allra oftast, men kanske ska lugna ner ansträngningen lite som du säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in