Citat:
Ursprungligen postat av
nedboy
Hehe vad roligt, jag kom med en grym lösning till vår brevbärare.
Jag såg till att så fort brevbäraren kom att kolla posten. Han är invandrare så jag tänkte att han delar säkert inte ut SD-skräpet och då vill jag skoja med honom och säga att jag är arg för att jag inte får skräpet, hehehe! Till min förvåning så låg SD-skräpet där. Jag undrade varför han inte slängde skiten för? Han sa att de skulle kolla och att han kände sig tvungen att dela ut skiten. Han gillade det förstås inte, men var rädd att någon "sd-nasse" säkert skulle tjalla på honom om han slängde det.
Då kom jag med lösningen. Jag sa till honom att ge mig fem exemplar som jag kan ge till några jag känner i området. Vi sitter och trycker på dem och om någon skulle ifrågasätta honom så kan vi visa våra exemplar och säga att han visst har delat ut i området. Då kan han ju slänga resten. Han lyste upp och tillsammans så slängde vi alla i en svart sopsäck. Det var en jävla massa!
Det här är ju faktiskt en lösning som brevbärare kan försöka med och då slippa det pinsamma att dela ut skiten.
Fast det är väl inte politik vi talar om. Det handlar väl om att handla emot djävulska krafter och arbeta för mänskliga rättigheter. Det är inte politik, det är medmänsklighet.
Vänstern tänker till... Så om ett gäng SD:are ringer och klagar, vad ska ni göra då? Ska du och din lilla blattekonspiration marschera upp till posten med valsedeln i näven eller? Och det tror du på allvar kommer hjälpa, att han delat ut en del av posten men inte allt?
Jaja, du får ju sällskap nere på arbetsförmedlingen iaf och han är säkert jättenöjd över att få vara lite ledig under sommaren. Hoppas verkligen du inte trollar, vore så skönt om ni godhetsapostlar i er dumhet personligen fått en svartskalle avskedad.
Citat:
Ursprungligen postat av
LeifKofoth
såg på ett foto att man kan returnera det man fått och skicka tillbaka det och på så sätt blir SD tvungna att betala notan på ca 15 kr, stämmer detta? är det någon som kan förklara?

Det behöver du inte oroa dig för, SD kommer inte behöva betala ett öre, posten slänger helt sonika dessa i återvinningen.