Citat:
Ursprungligen postat av Berraked
Hej!
1.
Söker mig gärna ifrån turiststråken, har någon tips på någon coffeshop som ligger relativt nära men så man slipper alla färska knarksemestrare?
Finns ett par mysiga i stadsdelen Jordaan, ganska centralt men ändå bort en bit från RDL (och därmed det mest turisttunga området).
Citat:
2.
Vilken strain skulle den erfarne rekommendera för någon som vill gå ut på krogen efteråt, och inte ha helt förlorat talförmågan?
Personligen så kan jag vara hög som ett hus och fortf. ha det bra på krogen, hur gillar du att vara pårökt på krogen blir väl den egentliga frågan; föredrar du att vara fysiskt eller mentalt avslappnad?
Personligen så skulle jag ta och rulla en fin blandning utav Super Silver Haze och Blue Cheese (eller så byter du ut osten mot nån riktigt fin hasch som ger din kropp avslappning men ett klart sinne).
Citat:
3.
Om jag förstått saken rätt så är svampar numera olagliga, medan tryfflar är fortfarande lagliga. Har ni några förslag på bra tryffelsorter?
Tryfflar är lagliga, vilken sort du bör ta beror på hur van du är (och hur djupt ner i kaninhålet du vill), alla sorter är samma sak fast har fårr ligga och samla på sig en högre koncentration utav psilocybin.
Vill du in och nosa på hallusinogena så kan jag rekommendera atlantis i 10-15g, vill du ha lite tyngre saker så är 10-15g Hawaiian bra mycket mer..... spännande