2014-05-14, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Ingen poäng förlust om de 25-30 inte springer. Däremot borde dfg med de överlägsna nr ha gjort processen kort.. En liga förlorar först om den andre lämnar platsen eller är nerslagna.

För det första
Visst vad de det, vilket även de säger som va med. ( De va inte du)
De trycktes redigt bakåt och hade inte polisen varit där hade de fått åka.
Däremot kan man ju tycka att med DFG:s nummer borde sprungit rätt över Wisemen ganska snabbt.

För det andra
Dra inga regler för mig
Citera
2014-05-14, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
För det första
Visst vad de det, vilket även de säger som va med. ( De va inte du)
De trycktes redigt bakåt och hade inte polisen varit där hade de fått åka.
Däremot kan man ju tycka att med DFG:s nummer borde sprungit rätt över Wisemen ganska snabbt.

För det andra
Dra inga regler för mig

Det är bara pinsamma wannabees som anser att man vinner på poäng. Polisen var en 5-6 st och gjorde inget förutom gå in om folk låg ner. De rappade oss lika mycket . Så helt ärligt anser du att inte jag behöver lära dig något . Vi trycktes redigt bakåt... Mm Visst so what.. Vi sprang inte från platsen för er i alla fall.. Eller satt på ett tak i Kinna och visslade..
Citera
2014-05-14, 19:49
Bannlyst
Citat:
Det är bara pinsamma wannabees som anser att man vinner på poäng. Polisen var en 5-6 st och gjorde inget förutom gå in om folk låg ner

Nja.

Citat:
De rappade oss lika mycket

Körde ni beatbox?

Citat:
Vi trycktes redigt bakåt... Mm Visst so what.. Vi sprang inte från platsen för er i alla fall

Helt riktigt. Tuffa jävlar i WM men de tryckes redigt bakåt. ( observera de)

Citat:
Eller satt på ett tak i Kinna och visslade

Näe för tusan. Det är ju så casual och ge sig på folk som redan gett sig. Synd att videon är borta från nätet där man tydligt ser hur en av era pastellfärgade gossar ger sig på en som man tydligt ser visa vitflagg

Peace out.
Tvätten väntar
Citera
2014-05-14, 20:13
Medlem
Jag tänker på Gärdet, Jakan, Kinna, Vårby Gård. Gärdet får väl räknas som oavgjort. Om man ska räkna på det sättet skulle man kunna säga att WM vann den gången i Gbg då DFG skonades.

Universitetet trodde jag WM vann, fel av mig. Men där använde ni stenar och verkar oense om vilka regler som gällde (under 30år) vilket iofs. låter väldigt märkligt att man går med på sånna regler.

Därmed kan jag räkna till att ni piskat WM en (1) enda gång.

Citat:
Ursprungligen postat av AldrigFelaktig
Gärdet (2002?), Universitetet (typ två år sedan?) räknas väl iof båda som DIF-vinster, om än lite ojämna nummer, men fortfarande DIF vinst. Jakan + vårby är väl vad du tänker på antar jag?
Citera
2014-05-14, 20:15
Medlem
Fel forum kanske. Men är Tifo, Seven, Chefen, The Kid, MDL, Fiskarn fortfarande aktiva? Länge sen man såg dom.

Citat:
Gärdet var knappast vinst för dfg. 43. Wm mot 85-90 dfg. Wm sprang inte från platsen utan backade långsamt bakåt ca 100 meter i en fem min fight innan snuten fick förstärkning. Snuten var på Wm högersidan och gick bara in när nån log ner i övrigt passiva..

Jag har vart med i alla fighter vi haft mot dfg utan Götgatan och universitetet. Och Wm har alltid haft dfg som en bra liga men mycket av respekten försvann efter universitetet. Trotts detta i minnet så gav vi de 25-30 man i högsbo ett respass därifrån.. Stil och klass..
Citera
2014-05-14, 20:19
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Trotts detta i minnet så gav vi de 25-30 man i högsbo ett respass därifrån.. Stil och klass..
Nu var det sjukt längesedan jag var ens i närheten av firmakulturen men accepterade de ett respass utan att insistera på att köra trots lägre nummer?
Citera
2014-05-14, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Universitetet var det där som alla sett att inte en WM stod upp efteråt? Jag bara undrar?

Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
https://www.youtube.com/watch?v=jeX5VZNKa0k

Ja just det, yngre fighten 50-50 som blev en gyd/ycg/gu vs DFG fight där dfg är dubbla antalet + att en bög hade en hel jävla hockey utrustning på sig

DFG gjorde bort sig ordentligt med kraftigt övervåld och sönderslagna bilar, kanske därför de inte törs köra något mer
Citera
2014-05-14, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
kanske därför de inte törs köra något mer

det är väl precis tvärtom?
Citera
2014-05-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassandra86
det är väl precis tvärtom?

Varför skulle det vara tvärtom? Det var ju DFG som ställde in senast på avtalad dag.
Citera
2014-05-15, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannesvanslos
en fråga till alla äkta kat c supporters, kommer det bli ännu större hat eller blir det som ett vanligt box när ni möter (eller om ni redan mött) frontline? i o med myggans tragiska bortgång.

Frontline kommer inte köra något mer. Största mupparna på scenen.
Citera
2014-05-15, 09:53
Medlem
jannesvansloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Frontline kommer inte köra något mer. Största mupparna på scenen.

Är det p.g.a dödsfallet?
Han som mördade myggan, var han med i Frontline?
Citera
2014-05-15, 11:33
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Gärdet var knappast vinst för dfg. 43. Wm mot 85-90 dfg. Wm sprang inte från platsen utan backade långsamt bakåt ca 100 meter i en fem min fight innan snuten fick förstärkning. Snuten var på Wm högersidan och gick bara in när nån log ner i övrigt passiva..

Jag har vart med i alla fighter vi haft mot dfg utan Götgatan och universitetet. Och Wm har alltid haft dfg som en bra liga men mycket av respekten försvann efter universitetet. Trotts detta i minnet så gav vi de 25-30 man i högsbo ett respass därifrån.. Stil och klass..

Var du med på Liseberg? Det var en klassiker med många olika historier från alla de smågrupper som körde efter alla splittringar Jag tycker att respekten finns kvar mellan DFG och WM, i alla fall bland de få WM som jag känner som tog gnället efter Universitetet med en axelryckning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in