2014-05-14, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Jag fick min valsedel utav SD idag Så alla brevbärare är inte odemokratiska

Jag tror faktiskt de allra flesta brevbärare är försvarare av demokratin. Flera av dem röstar även på SD. Vänstern försöker alltid ge sken av att de är många fler än de egentligen är, och tyvärr lyckas de oftast.
Citera
2014-05-14, 16:18
Medlem
murder_us avatar
Förmodligen bara en deltidsslusk som pluggar genusvetenskap i vanliga fall.
Nu borde Posten veta hans identitet och skriftlig varning kan utdelas.
Citera
2014-05-14, 16:20
Medlem
hubbe92s avatar
Min brevbärare var så gullig så att han gömde lappen i en tidning..
Citera
2014-05-14, 16:24
Medlem
Kapten Kagges avatar
Någon "brevbärarare mot kommunism"-grupp finns det väl inte antar jag? Som vägrar dela ut Vänsterpartiets material
Citera
2014-05-14, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe92
Min brevbärare var så gullig så att han gömde lappen i en tidning..
De använder väl alltid gratistidningarna till det, att svepa in brev.

Ska alla hushåll i Sverige få SDs samhällsinformation i veckan? Om det är så och det är någon som blir utan så får ni höra av er till ert lokala postkontor.
Citera
2014-05-14, 16:31
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Skulle inte alla kunna skicka ett klagobrev för att SD:s valsedel inte dykt upp?

Skulle alla göra på det viset så skulle posten bli tvungna att agera ordentligt och ha bättre kontroll så att alla får sin politiska reklam. Är helt hundra på att posten inte vill ha tusentals kunder som klagar på att dom inte får den post dom vill ha. Finns även många som kan ta brevbärarnas jobb och göra det dom kommer dit för att göra, dela ut all post ändå om dom tycker om det eller inte.
Citera
2014-05-14, 16:35
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Om det fanns en " invandrare mot reklam" -grupp så skulle vi slippa mycket skräp i brevlådorna.
Citera
2014-05-14, 16:36
Medlem
HeltPantads avatar
Jag fick reklam från SD idag så i mitt område är brevbärnaran med förståndet i behåll.
Citera
2014-05-14, 16:40
Medlem
Kevys avatar
svenskar är det mesigaste folket i världen.
Citera
2014-05-14, 16:44
Medlem
SlumNexs avatar
fick reklamen här insvept i ett Nordpost papper.

men de övriga på posten bör bli varnade och sparkas för detta trams ska de inte hålla på med.
det finns gott om arbetslöst folk som kan ta deras platser och göra ett bättre jobb om det inte passar.

brevbärare har inte ett skit med vad dom ska dela ut.
Citera
2014-05-14, 16:47
Medlem
Kevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumNex
fick reklamen här insvept i ett Nordpost papper.

men de övriga på posten bör bli varnade och sparkas för detta trams ska de inte hålla på med.
det finns gott om arbetslöst folk som kan ta deras platser och göra ett bättre jobb om det inte passar.

brevbärare har inte ett skit med vad dom ska dela ut.

så jävla rätt, hur fan kan dom ens bry sig vad som står i skitet dom delar ut? hur känslosam kan man vara? hur kan ens denna diskussionen ens finnas i sverige,,
Citera
2014-05-14, 16:49
Medlem
Aigiss avatar
Lite skitnödigt på fejjan nu när man försöker backa, hävdar att man inte alls kommer kasta några valsedlar och med darr på underläppen hävdar att brevbärare är också människor.

Sparka alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in