2014-05-13, 16:09
Medlem
thrown-outs avatar
Finns det ingen tråd som handlar om coola snubbar för förr där ni kan kriga vidare?

Klickar på tråden för att läsa om det aktuella ämnet. Vem som va häftig för 20 år sedan skiter jag fullkomligt i & vill man diskutera det så finns det säkert trådar för det också.

Så vi kan väl försöka hålla oss inom trådens ramar.

Det har ju gått ett tag nu, måste väl finnas lite uppdateringar från någon med insyn tycker jag?
Citera
2014-05-13, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thrown-out
Finns det ingen tråd som handlar om coola snubbar för förr där ni kan kriga vidare?

Klickar på tråden för att läsa om det aktuella ämnet. Vem som va häftig för 20 år sedan skiter jag fullkomligt i & vill man diskutera det så finns det säkert trådar för det också.

Så vi kan väl försöka hålla oss inom trådens ramar.

Det har ju gått ett tag nu, måste väl finnas lite uppdateringar från någon med insyn tycker jag?
(FB) Skvaller om kriminella 80-tals "kändisar".
Citera
2014-05-13, 22:44
Medlem
Fattar inte hur ni kan sitta och slicka barteks arsle så jävla mycke alla vett att han är en pedofil han är gjord av kött och blod många som vill gräva ner han, samt den där luffaren milutin som slagit sönder sin förra slickvän antonia så brutalt så han måste sitta på skydds avdleningar domen kan jag lägga utt kommer inom kort och dom där söderort grabbarna kan inte ens stava sin tröja haha ja idioter hela bunten
Citera
2014-05-13, 23:00
Medlem
SvenAhlbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driverjack
Fattar inte hur ni kan sitta och slicka barteks arsle så jävla mycke alla vett att han är en pedofil han är gjord av kött och blod många som vill gräva ner han, samt den där luffaren milutin som slagit sönder sin förra slickvän antonia så brutalt så han måste sitta på skydds avdleningar domen kan jag lägga utt kommer inom kort och dom där söderort grabbarna kan inte ens stava sin tröja haha ja idioter hela bunten

Du verkar vara bra på att stava själv för att inte prata om hur man använder kommatecken och punkt

Får vi se domen nu då om du vågar
Citera
2014-05-13, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Driverjack
Läste några domar på Lexbase. Han verkar inte så stabil.
Citera
2014-05-13, 23:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Du verkar vara bra på att stava själv för att inte prata om hur man använder kommatecken och punkt

Ett litet exempel:
Citat:
DOMSLUT

Begångna brott
Lagrum
1. Grov fridskränkning 4 kap 4a § 1 st brottsbalken
Enhet 8 2013-08-30
2. Olaga hot 4 kap 5 § 1 st brottsbalken
Påföljd m.m.
Skyddstillsyn
- Särskild föreskrift: Miluti* Bosa*ac ska delta i de påverkansprogram och ha den
kontakt med psykolog som frivården finner lämplig.
inalvården
Frivården Fridhemsplan
Övervakare
Övervakare förordnas av Kriminalvården.
Andra lagrum som åberopas
34 kap 1 § 1 st 2 p brottsbalken
Följande åtal ogillas
Olaga hot åtalspunkten b)
Skadestånd
Miluti* Bosa*ac ska utge skadestånd till A*to*ia Fagerlu*d med 54 800 kr jämte ränta
enligt 6 § räntelagen (1975:635) på 4 800 kr från den 4 juni 2013 och på 50 000 kr från
den 7 juli 2013 till dess betalning sker.
Citera
2014-05-13, 23:11
Bannlyst
[quote=Driverjack|48782378]Fattar inte hur ni kan sitta och slicka barteks arsle så jävla mycke alla vett att han är en pedofil han är gjord av kött och blod många som vill gräva ner han, samt den där luffaren milutin som slagit sönder sin förra slickvän antonia så brutalt så han måste sitta på skydds avdleningar domen kan jag lägga utt kommer inom kort och dom där söderort grabbarna kan inte ens stava sin tröja haha ja idioter hela bunten[/QUOTE

lätt att sitta anonymt och snacka skit.

annars hade du inte vågat säga det där.

han kommer äta upp dom här snorungarna som stavar fel på sin tröja..

sjunkande skepp? ; )
Citera
2014-05-13, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Läste några domar på Lexbase. Han verkar inte så stabil.

vem har sagt det? Men varför kommer alla horungar fram och snackar? Tidigare funkade det inte.???-
Citera
2014-05-14, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin

Ironin är stark här.
Citera
2014-05-16, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robert Prytz
http://www.mitti.se/blandade-kanslor-efter-krogskotten-i-skogas/

En artikel som nog inte varit uppe innan.
40 åringen det står i artikeln är jimmy, vem var det han sköt på då??
Citera
2014-05-17, 12:13
Medlem
har inte me detta ärende att göra...jimpa va på lokal då en lirare kom fram o satte puffra o en stor kniv mot jimpas hals/huved o frågade jimpa vet du inte vem JA är.ha ha ha de va ju snubben som inte viste vem han gavsig sig på...var av jimpa blev släppt för att han va oskyldig...snip snap snut så va sagan slut...simma lungt alla tråden polare...
Senast redigerad av Grev 2014-05-17 kl. 12:32.
Citera
2014-05-18, 15:56
Medlem
Här har vi en bild på MB och B som vart uppladad på MB's facebook för några dagar sen bara.
http://i57.tinypic.com/27wxe7s.png

Har B repat sig eller är det en gammal bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in