2014-05-13, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av keybeer
Kan man köra in o ut med ägda bilar mellan sina två garage?

Hur fördelar Ni Era bilar i garagen?

Blandat i en salig röra eller supercars i ena garaget och skrotet i det andra?

Jag har har flyttat lite bilar mellan garagen...
Citera
2014-05-13, 21:28
Medlem
Verdess avatar
Rätt besviken på de nya lägenheterna. Ingen av dem hade särskilt vacker utsikt. Hade hoppats på havsutsikt eller något mer spektakulärt. Ovärt pengarna. Bilarna var ok. Jag gillar Pegassin efter man trimmat upp den. Riktigt snabb och man tar kurvorna lätt med den. Tycker också om Tron-temat den följer när man sprayar den med neongröna detaljer mot svart bakgrund
Citera
2014-05-13, 21:39
Medlem
Någon annan än jag som har mött på genomskinliga bilar under race? När man ska köra in i dom kör man igenom bilen istället? Jävligt irriterande.

Annars tycker jag uppdateringen var grym. Ska strax köpa mig ett ex av den nya super bilen.
Citera
2014-05-13, 22:10
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Någon annan än jag som har mött på genomskinliga bilar under race? När man ska köra in i dom kör man igenom bilen istället? Jävligt irriterande.

Annars tycker jag uppdateringen var grym. Ska strax köpa mig ett ex av den nya super bilen.

Du lyckades hitta ett "non contact race", eller gayracing som jag kallar det!
Citera
2014-05-13, 22:12
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance

Det är en del i uppdateringen. Man kan välja att stänga av collisions i race.
Citera
2014-05-13, 22:18
Medlem
Ghulers avatar
OK, nu är det dags att börja tänka på en bra SUV och en bra Sedan?

Några tips?
Citera
2014-05-13, 22:23
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keybeer
Kan man köra in o ut med ägda bilar mellan sina två garage?

Hur fördelar Ni Era bilar i garagen?

Blandat i en salig röra eller supercars i ena garaget och skrotet i det andra?

Bara sportbilar och 2 sporthojar i ena garaget.
Andra garaget ska det tänkt att vara 2 sedaner, 2 jeepar, 2 jänkare, 3 japsare.
Citera
2014-05-13, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
OK, nu är det dags att börja tänka på en bra SUV och en bra Sedan?

Några tips?
Sedan - Schafter
SUV - Radius
Får dock avvakta tills jag provat Huntley, men så ser det iaf ut om man ska vara snabb
Citera
2014-05-13, 22:48
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Sedan - Schafter
SUV - Radius
Får dock avvakta tills jag provat Huntley, men så ser det iaf ut om man ska vara snabb

Schaftern är bra, den hade jag i början när jag började lira.
Citera
2014-05-13, 22:50
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Rätt besviken på de nya lägenheterna. Ingen av dem hade särskilt vacker utsikt. Hade hoppats på havsutsikt eller något mer spektakulärt. Ovärt pengarna. Bilarna var ok. Jag gillar Pegassin efter man trimmat upp den. Riktigt snabb och man tar kurvorna lätt med den. Tycker också om Tron-temat den följer när man sprayar den med neongröna detaljer mot svart bakgrund

Skiter faktiskt i lägenheterna, där är man ju aldrig!
Citera
2014-05-13, 22:51
Medlem
Kaejkos avatar
Måste säga att jag älskar Zentormo, så var tvungen att köpa den . Tänkte testa suven i SP för att se om den är värd att köpa i MP.
Citera
2014-05-13, 22:53
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Hehe dom jäklarna har ändrat på Rooftop Rumble. Nu är det faktiskt rätt svårt på hard level.
Förut klarade jag det ensam men nu är det lite knivigt även med flera personer.
Hehe, upptäckte också att de ändrat lite.

(Hard)

En taktik som fungerar bra är att en spelare släpper dig på sidan och du springer upp på bron på baksidan och skjuter. När alla är döda så har du efter några missions lagt en claymore vid korsningen, som tar hand om bilen med mer folk i, den åker vägen närmast byggnaden. Spring ner mot korsningen och försök skjuta bilen med dokumenten. Annars hämtar andra spelaren upp dig i korsningen och ni jagar ikapp dokumenten. Success!

Om du inte väljer bron kan du gömma dig bakom containern nedanför, kan vara lättare att ta bilen med folk som kommer efter då. Det är dock svårare att hinna och skjuta bilen med dokumenten som då spawnar nånstans på bron istället. Biljakt är då nästan ett måste.
Senast redigerad av movsd 2014-05-13 kl. 22:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in