2014-05-13, 16:43
Medlem
Nu är ju jag tjej, men det finns ju väldigt mycket killar på BC iaf! Vet inte hur det ser ut på liknande sidor men skulle gissa att könskvoten är lite jämnare på vanliga dejtingsidor. Men där letar ju iof många efter nåt mer seriöst.

Tipset jag kan ge är väl att skriva något mer än "Hej, hur är läget?" i mejlen, man får väldigt många såna som man till slut inte orkar svara på...
Citera
2014-05-13, 20:50
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag använder inte själv nån typ av datingsidor - har aldrig gjort o kmr inte heller att göra. Men - jag har en vän som är reggad på bodycontact o han får tydligen ligga mycket där, jag har även en vän som använder sig av Happy panncake o han hade direkt fått fem svar precis när han reggat, sig så det verkar ju också funka.

Men ärligt talat - är det inte lite osportsligt att använda sig av sexdatingsidor?
Citera
2014-05-15, 08:52
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Fått mig två engångsligg på BC. Tycker sidan är allmänt tråkigt.
Citera
2014-05-15, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag använder inte själv nån typ av datingsidor - har aldrig gjort o kmr inte heller att göra. Men - jag har en vän som är reggad på bodycontact o han får tydligen ligga mycket där, jag har även en vän som använder sig av Happy panncake o han hade direkt fått fem svar precis när han reggat, sig så det verkar ju också funka.

Men ärligt talat - är det inte lite osportsligt att använda sig av sexdatingsidor?

Vad är deras metoder då?
Citera
2014-05-19, 10:20
Medlem
En god vän till mig rekommenderade starkt BC. Testade sidan ett tag, var ju bara homos som hörde av sig, vart äcklad då jag inte är lagd åt andra hållet.
Började testa diverse dejtingsajter stora som små, och efter en tid på marknaden fann jag www.styggis.se, vilken jag kan rekommendera till er som tröttnat på BC osv. 50-50 män/kvinnor där ungefär, jävligt lätt att få till ett möte också så länge man inte är helt tappad.

Må väl!
Citera
2014-09-02, 21:22
Medlem
Finansmans avatar
Vet inte riktigt om alla hemsidor här i tråden fungerar men jag själv är medlem på Sexchatten.nu som är bra. Bodycontact är också okej dock måååånga killar och få tjejer.
Citera
2014-09-05, 09:24
Medlem
Wallstreet08s avatar
Håller med flera här, BC har tappat sin ratio gällande killar/tjejer. Börjar bli för mkt korvfest, för några år sedan kunde man faktiskt få riktigt bra napp där men jag tror för många kåta killar fick nys om det Nu för tiden gäller det att hitta mindre sidor (min egen uppfattning) med bra medlemsbas, där det finns gott om tjejer. Senaste sidan jag provade där jag faktiskt fick se snygga brudar i webcam och fixade några dejter var www.sexdejten.se . Något jag faktiskt kan rekommendera till er andra som sitter i samma båt som jag, hoppas bara det håller i längden
Citera
2014-09-05, 10:03
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallstreet08
Håller med flera här, BC har tappat sin ratio gällande killar/tjejer. Börjar bli för mkt korvfest, för några år sedan kunde man faktiskt få riktigt bra napp där men jag tror för många kåta killar fick nys om det Nu för tiden gäller det att hitta mindre sidor (min egen uppfattning) med bra medlemsbas, där det finns gott om tjejer. Senaste sidan jag provade där jag faktiskt fick se snygga brudar i webcam och fixade några dejter var www.sexdejten.se . Något jag faktiskt kan rekommendera till er andra som sitter i samma båt som jag, hoppas bara det håller i längden

När man klickar på "användarvillkor" på alla dom här sajterna så inser man att det är samma "företag" bakom merparten av alla sajter för det är exakt samma text och samma layout i användarvillkoren på samtliga sajter.
Oavsett om den heter styggis.se, sexchatten.nu, sexdejten.se eller något liknande, Det är ingen av sajterna som kan betraktas som bättre än den andra hävdar jag.
Citera
2014-09-05, 22:48
Medlem
kingdomofHeavenss avatar
I det flesta fallen är såna här sidor ett stort skämt.
Det finns de som vill ha kul en kväll, de önskar väl alla kåta tjejer/killar.
Själv önskar man att man fick sig en snygg brud en kväll och man kunde ha lite skoj, men nej!
Har varit medlem på hur många sidor som helst, både seriösa och såna här sexdating, för att kunna utveckla detta till att man ska få kontakt med tjejen så måste man betala för skitet.
Då kan man lika bra gå ut och få kontakt med personen och se vart det leder.
Slösa sina pengar på sånt skit är ju inte värt de dock.

VARFÖR kan det inte finnas sidor som INTE kostar??
Måste de tjäna pengar på allt de gör nu?

Skulle inte förvåna mig om sidorna betalar tjejerna!!
Citera
2014-09-26, 17:40
Medlem
En sak är säker, besitter man inte en kuk på 18x14+ så har man inte en så stor chans att lyckas på kontaktsidor.
Citera
2014-10-15, 11:54
Medlem
Jag har provat några olika och tycker de flesta funkar rätt bra!
Just nu kör jag mest svenskaligg.com för där finns det många tjejer i trakten där jag bor. Och angående att vissa sidor kostar pengar, det är då bra mycket billigare med en hundring i månaden än att gå på krogen och bjuda på drinkar speciellt när hälften av de man bjuder bara är intresserade av gratis sprit. Jämfört med "vanliga" dejtingsidor så gillar jag att det är klarspråk om vad man vill ha så slipper man att den ena har förhoppningar om ett förhållande osv..
Citera
2015-06-03, 11:42
Medlem
Kurirs avatar
har ju testat det mesta genom åren, bodycontact,qx osv men nuförtiden är det ju bara massa reklam och fejkanvändare. Gäller att hitta rätt i djungeln
Fick faktiskt napp med en riktigt kåt dam från www.knullpartner.se, sexchattade lite i webcam först där hon visade sig vara riktigt kåt redan från start. Vi bodde nära varann och jag föreslog att träffas redan andra kvällen vi höll på, hon kom över och jag fick valuta för hundringen jag la på medlemskap kan jag ju säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in