Citat:
http://michaelmaley.com/Somatic_Psyc...MENTALS%20.pdf
Här har du några övningar för att lära känna, slappna av i kroppen. Finns en sammanfattning av alla övningar senare i pdf:en men jag rekommenderar att läsa allt. Ganska intressant!
Här har du några övningar för att lära känna, slappna av i kroppen. Finns en sammanfattning av alla övningar senare i pdf:en men jag rekommenderar att läsa allt. Ganska intressant!
Tack!
Citat:
Hadde social fobi för en tid sen o det var bland det värsta som hänt mig, Droger i 2 år framförallt cannabis varje dag under denna tid, tjack och mdma o allt annat som nyttjades oxså ganska frekvent, Det som fick mig ur det var att att tjuren vid hornen och bara kriga mot ångest och deprission o ta allt i korta steg, allt sitter i skallen det är bara fjantiga hjärnspöken, Tänk varje dag från du vaknar tills du sommnar att ja klarar detta! kriga med dit huvud o varje gång de poppar nått negativt i skallen kontra o boxa ner den tanken med hur jävla grym du är tvinga dig själv o tänk positivt, Boosta dej själv jobba stenhårt me självkänslan, Träna som fan svin bra, skippa all skit mat o allt droger o alkohol tills du är stark igen, Det är svårt men det försvinner efter en tid, Kriga du måste ställa om o sluta grina o tycka synd om dej själv, det är du själv som fuckar dej, Tänk uttåtriktat ist för o relatera allt mot dig själv om folk kollar elr vad som hellst,
Hoppas det kanske hjälper dig! peace och btw är du hypokondriker ???
Hoppas det kanske hjälper dig! peace och btw är du hypokondriker ???
Det är knappast jag som fuckat mig själv om jag har PTSD. Sen när fick man PTSD av att fucka sig själv? Boosta med självkänslan? Ja, om den inte vore botten så skulle jag ta min självkänsla iv ed. Självkänsla är inget man kan intala sig själv att man har utan det är något som växer fram i en gynnsam miljö under barndomen. Min miljö var rätt dysfunktionell.
Nej, jag är inte hypokondriker. Vad baserar du det på? Den enda gången jag kände mig orolig över att ha någon sjukdom var när jag delade verktyg med en hepatit-C smittad narkoman tre gånger och blev påsatt av han och hans smittade kompisar. Då kände jag en viss oro av anledningen att behandlingen har så jobbiga biverkningar.