2014-05-13, 13:01
Medlem
moffekoffes avatar
Hej! Det började med att jag skulle träffa en gammal kompis. Han hämtade upp mig vid 18:00 med några krysstvåor, han åt 4 och gav mig bara en halv till att börja med för jag är en tjej som väger lite samt att han ville se hur jag reagera eftersom det var första gången. Fick också 300mg lyrica som jag är rätt tolerant mot.

Vi chillar och kollar på serier och allt är lugn och båda mår bra. Det går några timmar och vi bestämmer oss för att dela på en till krysstvåa. Allt fortsätter att vara lugnt och trevligt. Sen ville vi bli snabba så vi bestämmer oss för att lösa 1 gubbe billigt. Vi delar på ettan i varsin bomb och sköljer ner.

Strax därefter lägger jag mig ner och somnar, men det beror säkerligen på att jag dansat hela dagen. Kompisarna har lite problem med att väcka mig men får tillslut upp mig och då får vi den bra idé att börja röka på. Dom andra tog varsin bong, sen när det var min tur tog jag ett lite för stort bloss(notera att jag är väldigt grön inom röka) Jag hostar i säkert 2 minuter och efter detta blir allt väldigt konstigt. Har extremt dåligt minne efter detta, och hamnar något konstigt stadie som är likt att nodda fast ändå inte. Har extremt dåligt närtidsminne och behöver få allt återberättat för mig hela tiden.

En av hennes kompisar som skriver det sista här, har också fått hjälpt henne komma ihåg många bitar av gårdagen. Hon sover just nu, samt att jag har gett henne en stadig måltid samt en vitamintablett.
Är det något annat jag kan göra, och är det någon som vet vad det kan vara? Är mycket tacksam för svar

MVH
Citera
2014-05-13, 13:09
Medlem
Lubrixs avatar
Du har väl helt enkelt fått i dig för mycket knark och har du otur så kanske du har fått någon skada på hjärnan... Det är väl bättre att åka in till sjukan så får dom undersöka istället.
Citera
2014-05-13, 13:14
Medlem
Vad är en krysstvå och när ni ville bli snabba och var den snabba gubben tjack eller kola då? Under hur lång tid pågick detta race?

Hur som helst körde du ett race på fyra olika droger, varav två var du oerfaren med. Är inte konstigt att du reagerar som du gör. Tänker också på tidsramen. Du får ju försöka fundera över när du tog de olika droger, hur långt rus de har och vilken typ av avtändning de ger. Kan bli riktigt skumt och obehagligt att ta viss droger i samband med att en avtändning från en annan inleds.
Citera
2014-05-13, 13:27
Medlem
moffekoffes avatar
Hennes polare här igen. Jag personligen tror det är en temporär psykos. Såg min polare få detta förra sommaren efter MDMA + massa röka, väldigt snarlika symptomer, så antar att man kan få det av amfetamin + röka också.

MVH
Citera
2014-05-13, 13:34
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Vad är en krysstvå och när ni ville bli snabba och var den snabba gubben tjack eller kola då? Under hur lång tid pågick detta race? Krysstvåor är iktorivil 2mg, snabba gubben = 1 gubbe tjack. Allt detta hände mellan 18:00 tills bongen runt 2:00 där allt gick snett.

Hur som helst körde du ett race på fyra olika droger, varav två var du oerfaren med. Är inte konstigt att du reagerar som du gör. Tänker också på tidsramen. Du får ju försöka fundera över när du tog de olika droger, hur långt rus de har och vilken typ av avtändning de ger. Kan bli riktigt skumt och obehagligt att ta viss droger i samband med att en avtändning från en annan inleds.
Inte hon som skriver nu. Jag är killen som gav henne Iktorivil vilket jag ångrar grovt idag. Har bestämt mig att försöka få henne på bättre vägar istället och säga hur mycket problem jag har haft med droger och att vad hon än försöker dämpa blir det bara värre i slutändan. Ska ställa upp för henne 100% om hon vill lägga alla droger på hyllan och vara där som en kompis alla dagar.

MVH
Citera
2014-05-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
Inte hon som skriver nu. Jag är killen som gav henne Iktorivil vilket jag ångrar grovt idag. Har bestämt mig att försöka få henne på bättre vägar istället och säga hur mycket problem jag har haft med droger och att vad hon än försöker dämpa blir det bara värre i slutändan. Ska ställa upp för henne 100% om hon vill lägga alla droger på hyllan och vara där som en kompis alla dagar.

MVH

Krysstvåor=iktrovil? Var det tjack eller kola ni löste en gubbe av?

Eftersom hon fått mat och sömn så får du helt enkelt se hur hon är när hon vaknar. Antagligen kommer hon vara hyffsat normal bara hon får sova ut. GÅr man på det så hårt som ovan så går det oftast åt helvete.
Citera
2014-05-13, 13:40
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Krysstvåor=iktrovil? Var det tjack eller kola ni löste en gubbe av?

Eftersom hon fått mat och sömn så får du helt enkelt se hur hon är när hon vaknar. Antagligen kommer hon vara hyffsat normal bara hon får sova ut. GÅr man på det så hårt som ovan så går det oftast åt helvete.

Krysstvåor = Iktorivil 2mg. Det var tjack. Hoppas verkligen det blivit bättre när hon vaknat, isåfall ska jag ta ett seriöst snack med henne om att dumpa allt. Har själv kört mycket substanser, men har verkligen inte fått något sådant här.

MVH
Citera
2014-05-13, 13:58
Medlem
Kombinationen i sig är ju jävligt konstig bara den. Låter som drogversionen av tallriksmodellen. Har ni tur är det bara en övergående episod. Just kombinationen tjack + gräs är väl ingen höjdare vad jag förstått, men har ingen egen erfarenhet.
Citera
2014-05-13, 14:03
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxmord
Kombinationen i sig är ju jävligt konstig bara den. Låter som drogversionen av tallriksmodellen. Har ni tur är det bara en övergående episod. Just kombinationen tjack + gräs är väl ingen höjdare vad jag förstått, men har ingen egen erfarenhet.

Är nästan säker på att det var pga tjack + gräs efter vad jag läst och uppleft från andra kompisar. Det brukar gå över efter ungefär 24h om man äter och sover riktigt.

MVH
Senast redigerad av moffekoffe 2014-05-13 kl. 14:07.
Citera
2014-05-13, 15:37
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
Tråden kan tas bort.

MVH
Trådar tas dock inte bort.
Varför kombinera allt sådär egentligen? Känns som en skum kombo..
Återkom gärna med hur hon mår när hon vaknar upp.
Citera
2014-05-13, 16:11
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap

Ok!
Jag själv tog inte den kombinationen, men kan återkomma med varför och hur hon mår

MVH
Citera
2014-05-14, 00:53
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap

Fick inger rakt svar på varför det blev allt det där.
Hon mår mycket bättre nu sömnen gjorde extremt mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in