Ursäkta, men, jag har läst era, (De flesta vänner till BOs), inlägg nu rätt många gånger. Åldersgränsen här inne är 18 år och jag betvivlar tyvärr att ni inte fyllt 17 ens en gång. Hur som helst. Flashbacks charm är att man kan skriva från en objektiv synpunkt utan att få påhopp eller dylikt. Det är åtminstone min personliga uppfattning. Sen finns det såklart vissa rötägg, det går det inte att komma ifrån och det känns tyvärr som att ni börja trilla in där...
Du försöker måla upp en bild av att BO var en väldigt reko kille och försöker övertyga samtliga om det här. Tyvärr så gör du det förgäves. Folk skapar, återigen, sin personliga åsikt här. Oftast ur en objektiv synpunkt. BO i detta fallet är en kille som uppenbarligen hamnat väldigt snett. Och vi alla har väl varit 16 här och vet hur man beter sig? Med hormoner i kroppen och en hjärna som inte är fullt fungerande då man tänker med kuken och hur de ska få sitt nästa rus. That being said... igen, det är en tragedi det som har hänt. Men låt var och en tycka och skriva sin åsikt. Sjunk för guds skull inte till mupparnas nivå. Den du allt mer närmar dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
xBuguvixx
Det är inte ens en decimeter vatten, kanske 5cm på sin höjd det är knappast så vattnet tar sig fram på vissa ställen. Skulle gissa på svartsjuka och att BO på något sätt provocerat till viss del. men som du säger en drogskuld bland 16åringar tvekar jag skulle leda till det som det lett till.
Det spelar ingen roll hur djupt vattnet är. Det är HELT irrelevant. Varför? Här är ett exempel.
BO Blir slagen/puttad/sparkad/trillar och slår i huvudet mot en sten. Nu ligger BO med ansiktet neråt i vattnet som är 7-8cm djupt. Tillräckligt för en avsvimmad person att drunkna om ansiktet ligger rakt ner i vattnet. Jag vet hur djupt det är just där. Det regnade dessutom tidigare i veckan vilket gör att det troligtvis är en 10cm åtminsotne.
MEN detta är en tragedi. Mina kondoleanser går till Albins Familj, vänner och flickvän. Ingen vid 16 års ålder ska behöva mista sitt liv.
-Vila i fred-