Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-12, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Det beror på vad kostnaden var för dessa klistermärken skulle den ekonomiskt sinnade torrt konstatera.
Jo. Offentliga flygbladsutdelningar är väl det som brukar ge störst resultat tror jag av vanlig "enkel" aktivism. Jag vet inte om det gjorts några större vetenskapliga mätningar på det.
Citera
2014-05-12, 16:35
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savitri
Räcker det inte med att studera Putins egna uttalanden, samarbeten och lagar som han har instiftat menar du? Nu senast förbjöd han väl förintelseförnekande och var nere och hälsade på i Israel och förfasade sig över de antisemitiska strömningarna i Ukraina.

De flesta föredrar nog Ryssland framför NWO/Väst, precis som att det är trevligare att bli pissad i ansiktet än att bli bajsad i munnen, det innebär inte att något av det är optimalt och något som man bör sträva efter. Vi har väl ändå högre ambitioner än så och bör sträva efter en tredje väg?

Fast vilken betydelse har det för vår sak att Ryssland inför samma lagar som redan finns i större delen av Europa? Man behöver inte se Putin som "kompis" utan bara analysera huruvida hans agerande som helhet kan skapa förutsättningar för förändringar i vår riktning. Putin är en ytterst slug politiker som slår mot NWO där det gör som mest ont, i plånboken, och ideologen Dugin har tydligt angripit de maktstrukturer som västvärlden bygger på, i synnerhet Federal reserve och banksystemet. Eurasian union som startar nästa år kommer att bli dödsstöten för dollar-hegemonin vilket är huvudanledningen till USA och EUs panikartade agerande i Ukraina.
Citera
2014-05-12, 16:54
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Tystnaden har i det närmaste varit total från SvP:s ledning under hela Ukraina-krisen.
SvP:s ledning är mitt i en valrörelse och lägger antagligen all fokus på just det: valet. Jag tror inte att majoriteten av SvP:s eventuella väljare bryr sig särskilt mycket om Ukraina, eller om utrikespolitik överhuvudtaget. Folk generellt bryr sig inte om utrikespolitik överhuvudtaget ... och knappt om inrikespolitik heller, för den delen.

Vad har du gjort för att få ett vettigt svar? Om du verkligen ville ha svar så skulle du ha mailat dem din fråga, eller frågat någon SvP:are du känner. Jag antar att du mest har härjat på Flashback (vilket definitivt uppskattas av många, mig inkluderad, men jag tror inte att du kommer få ett svar på det här sättet ...).

Och när du nu kommer att svara något i stil med:
"Det handlar inte om att jag personligen vill ha ett svar utan om att ledningen aktivt borde stå upp för vad som är rätt och korrekt för det svenska folket och vad som är dåligt för NWO/judarna"
så svarar jag: jag tror tyvärr att du överskattar hur mycket folk bryr sig om vad SvP:s ledning tycker i Ukraina-frågan.

Det är inte en prioriterad fråga för någon i dagsläget med valrörelsen som är i gång och trappas upp dag för dag. Folk som vänder sig till SvP gör det inte för Ukraina-frågans skull.
Citera
2014-05-12, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savitri
Jag har inte jättebra koll på vad Skillt gör just nu, men mig veterligen "kämpar" han väl både emot den ukrainska regimen och den ryska diton? Så har jag uppfattat det åtminstone, även om det såklart är svårt att avgöra om det gör någon faktisk nytta.

När och hur har han kämpat mot den judiska CIA-juntan i Kiev? Han har ju hela tiden tvärtom direkt eller indirekt kämpat för denna regim, eftersom Högra Sektorn kämpar för regimen. Högra Sektorn skulle ju avväpnas och allt vad det var men nu har de istället gjorts till en del av de ukrainska styrkorna. Detta har skett eftersom den vanliga ukrainska armén inte vill delta i den judiska kuppregimens våld mot den egna befolkningen. Armén har helt enkelt vägrat lyda order och hoppat av. Då har man blivit tvungen att förlita sig till huliganslödder från västra Ukraina och amerikanska legosoldater från f.d. Blackwater. Det finns nog faktiskt inga i Ukraina som kämpar mer för NWO och ZOG än "Högra Sektorn". Det är alltså bl.a. dessa "nationalister" som mördar folk i östra Ukraina som inte vill styras av en judisk CIA-junta. Kuppregimen i Kiev har mycket lågt stöd bland folket i allmänhet och bland den egna armén, därför får de förlita sig till kriminella psykopater, huliganer och utländska legosoldater. Detta blandade följe kämpar nu direkt för den judiska kuppregimen, CIA, USA, EU, NATO, IMF och NWO.

Det är "Högra Sektorn", som Skillt ingår eller har ingått i, som har mördat massa civila i östra Ukraina. Det är de som våldtar och stryper gravida kvinnor och bränner ihjäl civila. De är de som skjuter ihjäl fredliga civila som vill delta i folkomröstningar om det egna folkets framtid. Enligt honom själv så ska han nu ha blivit medlem i någon slags antiterroriststyrka vid namn Alfa, som är en del av den judiska CIA-juntans myndigheter och en enhet som de använder för att bekämpa och förtrycka folket i östra Ukraina. Han jobbar numera alltså, enligt egen uppgift, direkt för den judiskt styrda och amerikanskt installerade kuppregimen i Kiev.
Senast redigerad av RexNemorensis 2014-05-12 kl. 17:05.
Citera
2014-05-12, 17:02
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
så svarar jag: jag tror tyvärr att du överskattar hur mycket folk bryr sig om vad SvP:s ledning tycker i Ukraina-frågan.
Men det handlar inte om "hur mycket folk bryr sig". Sån populistisk retorik är efterbliven. Det handlar om huruvida SvP:s ledning förstår hur världen fungerar eller inte. Det är en oerhört viktig fråga att få ett svar på, oavsett vad de 99% som inte bryr sig om nåt och inte fattar nåt anser om saken. Det är nämligen så att oavsett om 99% av folket tror att det inte spelar någon roll så spelar det roll om de som påstår att de ska rädda Sverige förstår hur världen fungerar eller inte.

Enkel förklaring:

Förstå hur världen fungerar -> möjlighet att rädda Sverige
Inte förstå hur världen fungerar -> ingen möjlighet att rädda Sverige

Chansen att rädda Sverige för den som inte förstår hur världen fungerar är precis lika liten även om 99% av svenskarna inte bryr sig om att den som vill rädda Sverige inte förstår hur världen fungerar .
Senast redigerad av baggebo1 2014-05-12 kl. 17:08.
Citera
2014-05-12, 17:13
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Men det handlar inte om "hur mycket folk bryr sig".
Jo, i ett val så är det exakt vad det handlar om.

Citat:
Sån populistisk retorik är efterbliven.
Inte om man vill vinna val.

Citat:
Det är en oerhört viktig fråga att få ett svar på, oavsett vad de 99% som inte bryr sig om nåt och inte fattar nåt anser om saken. Det är nämligen så att oavsett om 99% av folket tror att det inte spelar någon roll så spelar det roll om de som påstår att de ska rädda Sverige förstår hur världen fungerar eller inte.
För några få, ja. Inte för Svenskarnas Parti.

Det spelar ingen roll hur mycket du eller RexNemorensis skriver att det är extremt superviktigt att SvP tar ställning i frågan, för - precis som du skriver - 99 % av Sveriges befolkning bryr sig inte.
Citat:

Det handlar om huruvida SvP:s ledning förstår hur världen fungerar eller inte.

/.../

Enkel förklaring:

Förstå hur världen fungerar -> möjlighet att rädda Sverige
Inte förstå hur världen fungerar -> ingen möjlighet att rädda Sverige
Om det nu handlar om det, så har du ju ett väldigt lätt val framför dig. Följ dessa två/tre steg så löser nog allt sig, ska du se:

1. Maila dem och fråga vad de tycker.
2a. Om de fattar hur världen fungerar kan du vara nöjd.
2b. Om de inte förstår hur världen fungerar, så får du väl lära dem? Jag är säker på att de kommer lyssna på dig, med tanke på vilken briljant expertis i ämnet du besitter.
Citera
2014-05-12, 17:42
Medlem
Till alla nationalister och Sverigevänner, läs detta och gå och rösta redan idag på Svenskarnas parti, i EU valet: https://www.svenskarnasparti.se/2014/05/12/rosta-pa-svenskarnas-parti-i-eu-valet/

Sprid vidare till familj, släkt och vänner och alla likasinnade på era facebook sidor, bloggar, forum osv osv!
Citera
2014-05-12, 17:48
Medlem
TheBurdens avatar
Rösta på Svenskarnas parti i EU-valet:
Citat:
Redan nu går det att rösta i EU-valet och även om inte Svenskarnas parti satsar några resurser på att kandidera i valet kan du stödja partiet genom din röst. Svenskarnas parti är idag det enda partiet som förespråkar ett utträde ur EU och varje röst på partiet signalerar att du vill ha ett fritt Sverige och samtidigt är det ett kraftfullt motståndstagande från EU-byråkraterna.
https://www.svenskarnasparti.se/2014/05/12/rosta-pa-svenskarnas-parti-i-eu-valet/
Citera
2014-05-12, 17:49
Medlem
Dorniers avatar
Jag undrar vad för uppgift Skillt har i den styrka han ingår?

Riktiga legosoldater har nämligen normalt en mer gedigen militär bakgrund än att bara ha "gjort lumpen".
Citera
2014-05-12, 17:50
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Jo, i ett val så är det exakt vad det handlar om.

Inte om man vill vinna val.
Det är du som kopplar frågan till valet. Frågan är mycket viktigare än så.
Citat:
Om den globala judiska agendan inte är en jätteviktig fråga för SvP så är det oerhört allvarligt. Är det fler än några få som fattar hur allvarligt det är? Nej. Spelar antalet människor som fattar allvaret någon roll för allvaret? Inte den minsta. Allvaret är detsamma oavsett om en eller en miljon människor förstår det. Förstår du det? Så klart inte.
Citat:
Det spelar ingen roll hur mycket du eller RexNemorensis skriver att det är extremt superviktigt att SvP tar ställning i frågan, för - precis som du skriver - 99 % av Sveriges befolkning bryr sig inte.
Om det nu handlar om det, så har du ju ett väldigt lätt val framför dig. Följ dessa två/tre steg så löser nog allt sig, ska du se:

2b. Om de inte förstår hur världen fungerar, så får du väl lära dem? Jag är säker på att de kommer lyssna på dig, med tanke på vilken briljant expertis i ämnet du besitter.
Feg ironi. Populism. Höhöhö.
Citera
2014-05-12, 17:52
Medlem
Citat:

För alla någorlunda bildade, intelligenta, klarsynta och nationalistiskt sinnade svenskar har det stor betydelse.

Citat:

99% av Sveriges befolkning är i vissa eller flera avseenden idioter.

Citat:

Vad är det för larv med att det ska mailas och hållas på hela tiden? Nästan alla andra politiska aktörer bemöter kritik som framkommer i t.ex. media. Det som räknas och krävs är offentliga och officiella uttalanden och ställningstaganden, inte några mailsvar till enskilda privatpersoner.

Jag förutsätter att du är ironisk och raljerande men tyvärr så tror jag inte att de kommer att lyssna på "baggebo1", som uppenbart besitter en briljant expertis i ämnet "att förstå hur världen fungerar". Det är bara en liten klick med människor i Sverige som besitter denna briljanta expertis.
Citera
2014-05-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Jag undrar vad för uppgift Skillt har i den styrka han ingår?

"Alfa" är en styrka som numera används av den judiska kuppregimen för att bekämpa och förtrycka folket i östra Ukraina.

Citat:
Riktiga legosoldater har nämligen normalt en mer gedigen militär bakgrund än att bara ha "gjort lumpen".

CIA-juntan i Kiev är nog ganska desperata och tar nog glatt emot allt och alla de kan få. Den vanliga armén lyder ju dem inte. "Legosoldater" för västerländska bolag brukar ha en gedigen bakgrund i bättre enheter i västerländska nationer. Det finns dock andra bolag som anställer diverse östeuropéer och ytterligare andra som utbildar negrer från Afrika i några veckor innan de skickar dem som "legosoldater" eller säkerhetsvakter i Irak och på andra håll. En militär bakgrund som svensk värnpliktig skyttesoldat smäller kanske inte särskilt högt i västerländska PMC-sammanhag men om man ser till den låga nivån på många av de frivilliga i västra Ukraina så är nog inte en svensk värnpliktig skyttesoldat så tokigt ändå. Nu är ju dock inte Alfa något PMC, utan en ukrainsk antiterroristenhet.
Senast redigerad av RexNemorensis 2014-05-12 kl. 18:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in