Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-12, 14:19
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilliamControl
Finns det någon koppling tro? https://www.flashback.org/t2250191p6

Du måste ju skämta?
Du tar upp ett fall som skedde förra året? Var i helvete skulle du se någon sammankoppling? Dessutom så handlar det om en 28 åring, i denna tråden handlar det om en 16 åring.
Citera
2014-05-12, 14:26
  #122
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXwallflowerXx
Är själv halmstad bo och bor precis brevid frennarp skogen. Att polisen anser att det är ett mord är just för att han är och bor vid tylösands området. Vad gör man helt åt helvete i andra sidan stan, vi pratar om 2-2,5 mil, kl 04.00 i en skog? Dessutom så har grannarna runt mig sett att en ung kille ska ha blivit jagad och hört nåt bråk emn som ingen tog som nåt större allvar..

Detta behöver ju egentligen inte betyda att det är mord, kan ju hända att han befann sig på platsen av diverse anledningar.
Men håller självklart med om att det är väldigt märkligt att han skulle varit så långt hemifrån vid den tidpunkten på dygnet.
Och även att du skriver att det är grannar från området som hört bråk och stök på kvällen.
Citera
2014-05-12, 14:35
  #123
Medlem
Albin skriver här http://www.emocore.se/albineinarsen att han är inlåst. Sorglig läsning
Citera
2014-05-12, 14:43
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Detta behöver ju egentligen inte betyda att det är mord, kan ju hända att han befann sig på platsen av diverse anledningar.
Men håller självklart med om att det är väldigt märkligt att han skulle varit så långt hemifrån vid den tidpunkten på dygnet.
Och även att du skriver att det är grannar från området som hört bråk och stök på kvällen.

Tycker inte det är så konstigt, han hade kanske varit på nån fest på Frennarp?
Citera
2014-05-12, 14:46
  #125
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuochenhalvtum
Tycker inte det är så konstigt, han hade kanske varit på nån fest på Frennarp?

Det jag menade med min första mening i mitt inlägg, att det finns ju som sagt massa anledning till varför han har befunnit sig där. Men det märkliga är väl mest varför han befunnit sig i skogen vid den tidpunkten? Om han nu skulle varit där på fest!
Citera
2014-05-12, 14:47
  #126
Medlem
Enligt någon som står närma Albins flickvän så bodde han hos fosterföräldrar på östra stranden. Verkar stämma om man kollar på ratsit där han är skriven på en c/o adress på östra stranden.
Citera
2014-05-12, 14:49
  #127
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustMe2
Albin skriver här http://www.emocore.se/albineinarsen att han är inlåst. Sorglig läsning

Var ett tag sen han var aktiv där dock.

Citat:
Är offline och var senast aktiv: 15 november 2013 kl. 23:27
Citera
2014-05-12, 14:51
  #128
Avstängd
mypenisatraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livinitup
Enligt en källa från Polisen så har en annan kille som har varit väldigt bra vän med BO anmälts försvunnen. Någon koppling tro ?
Citat:
Ursprungligen postat av xBuguvixx
Också hört det, skulle kunna ha någon koppling, skulle kunna vara att han har någon information och är rädd. Vet vem killen är.


Det där är intressant. När försvann killen, före eller efter brottet?
Citera
2014-05-12, 14:54
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDavve
Enligt någon som står närma Albins flickvän så bodde han hos fosterföräldrar på östra stranden. Verkar stämma om man kollar på ratsit där han är skriven på en c/o adress på östra stranden.

Mamman står skriven på samma adress på Östra stranden.

Hörde något om att han skulle vara fälld för misshandel för ca 1 år sedan?
Citera
2014-05-12, 14:57
  #130
Avstängd
mypenisatraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xzorcious
Jag bor på Frennarp, och gick igår hem på fyllan. Passerade jävligt nära platsen där han hittades runt 4.30.

Jag tycker det verkar skumt att han är så svår att identifiera, man har väl oftast på sig någon typ av id, mobil eller dylikt?

Hur var sikten map. mörker, molninghet etc.
Var det så mörkt att man missat en person som legat i bäcken?
Ponera att han var jagad, trillade och flög i bäcken, kan de som jagade honom missat?
Citera
2014-05-12, 15:00
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Det jag menade med min första mening i mitt inlägg, att det finns ju som sagt massa anledning till varför han har befunnit sig där. Men det märkliga är väl mest varför han befunnit sig i skogen vid den tidpunkten? Om han nu skulle varit där på fest!

Fast jag är från Halmstad så vet jag inte riktigt hur stigen går men jag har svårt att tänka mig att man väljer den om man skall in till stan. Själv hade jag nog gått över bron till Slottsmöllan, sedan ner under bron och följt vägen längs Nissan förbi Örjans Vall. Eller Furuvägen, lite längre men bra cykelväg.
Citera
2014-05-12, 15:08
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Det där är intressant. När försvann killen, före eller efter brottet?
Idag har han varit försvunnen 2 dagar. Det är allt jag vet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback