2014-05-11, 23:26
Medlem
Qurests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostfriarobin
Har lite svårt att bestämma mig för barb eller crusader. Vilken skulle du rekommendera för softcore? Vilken går snabbast att geara och vilken är bäst i solo? Kör Witch doctor som main men är sugen på att börja på något nytt.

Just nu är crusadern det absolut bästa valet för solo play/teamplay på både softcore och hardcore.
barbarians är helt utvattnade nu och slutkörda i jämförelse.
Citera
2014-05-11, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qurest
Just nu är crusadern det absolut bästa valet för solo play/teamplay på både softcore och hardcore.
barbarians är helt utvattnade nu och slutkörda i jämförelse.

Jag skickar ett PM med min battletag, har lite fler frågor om crusadern om du har lust o svara på dem
Citera
2014-05-11, 23:30
Medlem
Qurests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostfriarobin
Jag skickar ett PM med min battletag, har lite fler frågor om crusadern om du har lust o svara på dem
Kör hårt! Online några timmar ikväll.
Citera
2014-05-12, 04:20
Medlem
TzOns avatar
Inte nån som har tips eller klagomål? Rollar mot firedamage, alla tips uppskattas
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TzOn-2114/hero/1117109
Citera
2014-05-12, 09:39
Medlem
Lanoos avatar
någon som har en aning om när vi kan vänta oss nästa uppdatering?
Är sugen på att köra split-bountys som en galning på Torment. Men idag är det ju inte värt det tyvärr. Riftande blir segt efter ett par timmar, bountys är mer omväxlande tycker jag.
Citera
2014-05-12, 09:44
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
någon som har en aning om när vi kan vänta oss nästa uppdatering?
Är sugen på att köra split-bountys som en galning på Torment. Men idag är det ju inte värt det tyvärr. Riftande blir segt efter ett par timmar, bountys är mer omväxlande tycker jag.

Om man ska tro på rykten på t.ex Reddit ska det ju vara en patch i dagarna om jag förstod det rätt. Men nästa stora patch, alltså den med nya legendaries och lite större fixar ska väl komma i början på hösten?

Ja det börjar bli slött att spela nu, jag vill bara hitta en RoRG men jag är den ända i världen som inte har fått den än känns det som.

Har någon kört ubers? Är det värt det, alltså inte för ringen men för att det är skoj eller så?
Citera
2014-05-12, 09:51
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Om man ska tro på rykten på t.ex Reddit ska det ju vara en patch i dagarna om jag förstod det rätt. Men nästa stora patch, alltså den med nya legendaries och lite större fixar ska väl komma i början på hösten?

Ja det börjar bli slött att spela nu, jag vill bara hitta en RoRG men jag är den ända i världen som inte har fått den än känns det som.

Har någon kört ubers? Är det värt det, alltså inte för ringen men för att det är skoj eller så?

Ok, ja jag tänker bara på patchen när man ska kunna få set-items osv från caches från bountys. Den har ju varit på gång i några veckor nu.

Jag har lirat en del ubers ja. Kanske 5 rundor på T2 och fullt party. Ingen har någonsin fått något värt att nämna och absolut inga mats till ringen. Så det skiten har jag gett upp. När det krävs enormt för att lyckas få nycklarna så och bara komma in till ubers, så borde pay-offen va liiite högre än vad det än tycker jag.
Citera
2014-05-12, 09:55
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Inte nån som har tips eller klagomål? Rollar mot firedamage, alla tips uppskattas
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TzOn-2114/hero/1117109

Slutade spela barb efter SoH-nerfen men om jag varit du hade jag försökt fixa magefist, cindercoat, RoRG och sen craftat aughilds shoulders + bracers. Relativt enkla items att fixa.
Citera
2014-05-12, 10:09
Medlem
Börjat med detta först nu. Spelade lite på PS3an men kör PC nu.

Faktiskt roligare än jag tänkte mig, kan vara ganska svårt ibland!
Citera
2014-05-12, 10:46
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Ok, ja jag tänker bara på patchen när man ska kunna få set-items osv från caches från bountys. Den har ju varit på gång i några veckor nu.

Jag har lirat en del ubers ja. Kanske 5 rundor på T2 och fullt party. Ingen har någonsin fått något värt att nämna och absolut inga mats till ringen. Så det skiten har jag gett upp. När det krävs enormt för att lyckas få nycklarna så och bara komma in till ubers, så borde pay-offen va liiite högre än vad det än tycker jag.

Jaha, jag kanske snackar i nattmössan bara, men det är vad jag förstått från Reddit.

Jo, det var ju samma innan RoS med nästan. Men känns ännu värre nu, det är en god tanke, om dom boostar ringarna så kan det ju vara värt besväret. Har bara hittat 2 nycklar på ca 200h gametime så har inte ens övervägt att farma dom :P
Citera
2014-05-12, 14:40
Medlem
karnstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Jaha, jag kanske snackar i nattmössan bara, men det är vad jag förstått från Reddit.

Jo, det var ju samma innan RoS med nästan. Men känns ännu värre nu, det är en god tanke, om dom boostar ringarna så kan det ju vara värt besväret. Har bara hittat 2 nycklar på ca 200h gametime så har inte ens övervägt att farma dom :P

Det är helt orimligt hur mkt tid som går åt. Jag har tre av matsen nu, behöver fortfarande Ghom, men jag pallar inte farma fler nycklar. Är dropraten på Key of War en miljon ggr lägre än på resten?
Citera
2014-05-12, 15:35
Medlem
Jag har precis börjat spela RoS efter ett långt uppehåll. Dingade 70 igår, paragon 2 typ. Vad är bästa sättet att gå vidare nu, gear, skill och farmande?

Jag lirar en Wiz med 150k dmg, toughness 3,3 m.

Jag vill inte länka min karaktär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in