2014-05-11, 20:09
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Enligt folk här så är du inte bättre och det är ditt fel att du förlorar =)

träna på att förbättra dig bara =)

Vad ska man annars göra? Alla råkar ut för troll och afk ibland. Det enda man kan påverka är ju sig själv trollen kan man inte göra nått åt. Det är bara att göra sitt bästa utifrån situationen mer kan man ju inte göra. Är man tillräckligt bra så kommer man klättra för eller senare genom att vinna resterande matcher där man inte har troll eller afk i laget.
Citera
2014-05-11, 20:45
Medlem
Ren-Potatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
om du sett vad vi skrivit så handlar det en del om tur (enligt mig och andra, ej för Mantrid) om man ligger i Silver.
Eftersom du inte kan påverka din tur är det meningslöst att diskutera. Är du bra på spelet får du hög rank, är du dålig får du låg rank.
Citera
2014-05-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Vad ska man annars göra?
...

Man kan ju alltid använda sina vanföreställningar till att skydda sitt ego. Då slipper man iallafall inse hur dålig man är
Citera
2014-05-11, 21:03
Medlem
Vilka seriösa tier lists finns det nuförtiden?
Citera
2014-05-11, 21:04
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Vad ska man annars göra? Alla råkar ut för troll och afk ibland. Det enda man kan påverka är ju sig själv trollen kan man inte göra nått åt. Det är bara att göra sitt bästa utifrån situationen mer kan man ju inte göra. Är man tillräckligt bra så kommer man klättra för eller senare genom att vinna resterande matcher där man inte har troll eller afk i laget.

Du skall även vinna med trolls i laget. Annars är du dålig och förtjänar att ligga där du ligger.

Jag hamnade med troll eller AFK 8 av 10 matcher och åkte ner divisioner. De 2 matcherna jag ej hade troll vann vi 1 och den andra förlorade eftersom de var bättre
Citera
2014-05-11, 22:39
Medlem
ProDeos avatar
Lägg ner diskussionen om tur eller inte xD

Det underlättar om man får ett normalt lag men man kan vinna 4 vs 5. Börja med att vinna din lane och hjälp dina kamrater så kmr de andra bli griniga om de förlorar 4 vs 5 och ngn kommer lämna :P

Vad tycker ni om kassadin efter patch 4.7?
Citera
2014-05-11, 23:41
Medlem
Ren-Potatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Vilka seriösa tier lists finns det nuförtiden?
Valkrins brukar vara bra. https://www.youtube.com/watch?v=ub3lblnXQCI
Citera
2014-05-12, 04:43
Medlem
om jag skulle välja att transfer mitt konto till east från west, kommer jag att behålla min rank eller återställs den?
Citera
2014-05-12, 08:37
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
om jag skulle välja att transfer mitt konto till east från west, kommer jag att behålla min rank eller återställs den?

Den återställs hela vägen
Citera
2014-05-12, 09:18
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Den återställs hela vägen

Haha nää? Du har typ kvar din mmr, sen tror jag att du får spela 5 placement-games för att se om du håller samma nivå på euw, sen hamnar du nånstans runt där du var förut.
Citera
2014-05-12, 09:41
Medlem
Repliques avatar
Bara jag som har connection-problem? DC'ar från PVP hela tiden så jag kan inte queuea Mitt internet är stabilt iaf.
Citera
2014-05-12, 09:43
Medlem
Helt ärligt, solo queue handlar både om tur och om skicklighet i lane.
Jag har två konton, ett i D1 (lite lp dock, under 20) och ett i D4, och jag kan ärligt säga att jag inte spelar särskilt bra för min rank. Jag har bara haft enorm tur denna säsongen och säsong 3 var jag även Diamond, men i S2 var jag 1000 elo/Bronze...jag har inte stor champion-pool och vinner aldrig min lane (förlorar inte alltid heller, men vinner aldrig iaf). Några plays gör jag nästan aldrig, endast med thresh kan jag tänka mig..jag skriker och svär som fan på min lagkamrater men har bara blivit bannar en gång..
Känns som att soloq inte handlar om att vinna, mer om att de andra ska förlora. Det enda jag gör är att inte feeda, picka en stark champ och warda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in