2014-05-11, 15:03
Medlem
kekkzors avatar
kom äntligen till silver nu, men hur många games kan man loosa om man ligger på 0 LP i silver 5 för att komma tebax till brons 1 ?
Citera
2014-05-11, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Tur spelar faktiskt in en heldel, får man ett riktigt klappmongo i laget som spelar otroligt dåligt/feedar så är det klart att genom detta så kan motståndarna få ett övertag, speciellt om lagen är väldigt lika i övrigt så kan detta övertag rinna över och förstöra för resten av laget, råkar det vara en snowball champ med bra roaming möjligheter så kan det redan där bli stora problem.

Som tur är så verkar de flesta där jag spelar inte go full retard för det mesta, även om det är en del variation i hur bra folk är och det är då ens egen prestation verkligen påverkar om det blir en vinst, eller en förlust.

Ja, i en enskild match så spelar det roll. Men sålänge som man själv inte är ett klappmongo så är det större chans att trollet/afk, eller vad det nu är, hamnar i motståndarlaget.

Men i det långa loppet så spelar det ingen roll. Förtjänar man att klättra så kommer man att göra det efter tillräckligt många matcher. Desto bättre man är, desto fortare går det.
Citera
2014-05-11, 15:26
Medlem
EvilGs avatar
Hmm...
Har precis kört 3 av mina games som ska ge mig den plats jag förtjänar utefter utfallet av dessa games nu. I och med att jag har kommit in så sent i säsongen, kan det påverka?
Har jag kvar min gamla ELO som jag hade innan jag tog en semester från LoL?
Citera
2014-05-11, 15:43
Medlem
en spelare lämnar efter 8 min, rage q..en annan trollar med sin premade o feedar och en annan är allmänt dålig,..detta har varit mina 3 senaste promos. är inte ens arg längre , de en vana med tanken på att tribunal är nere :/
Citera
2014-05-11, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kekkzor
kom äntligen till silver nu, men hur många games kan man loosa om man ligger på 0 LP i silver 5 för att komma tebax till brons 1 ?

beror på vad du har för mmr sedan innan. du kan besöka op gg eu och se din "elo"
Citera
2014-05-11, 15:47
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
en spelare lämnar efter 8 min, rage q..en annan trollar med sin premade o feedar och en annan är allmänt dålig,..detta har varit mina 3 senaste promos. är inte ens arg längre , de en vana med tanken på att tribunal är nere :/

Är Tribunal nere? Varför? Finns det något besked på när den kommer tillbaka?
Citera
2014-05-11, 16:29
Medlem
Ren-Potatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Är Tribunal nere? Varför? Finns det något besked på när den kommer tillbaka?
Har varit nere länge. Vet inte varför, finns inget besked om när den kommer tillbaks så vitt jag vet.
Citera
2014-05-11, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantrid
Ja, i en enskild match så spelar det roll. Men sålänge som man själv inte är ett klappmongo så är det större chans att trollet/afk, eller vad det nu är, hamnar i motståndarlaget.

Men i det långa loppet så spelar det ingen roll. Förtjänar man att klättra så kommer man att göra det efter tillräckligt många matcher. Desto bättre man är, desto fortare går det.
Nä, proffsen som drar upp efter konto efter konto i D1/Challenger har bara outtömliga mängder tur på sin sida.
Citera
2014-05-11, 18:22
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars

Enligt folk här så är du inte bättre och det är ditt fel att du förlorar =)

träna på att förbättra dig bara =)
Citera
2014-05-11, 18:24
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Nä, proffsen som drar upp efter konto efter konto i D1/Challenger har bara outtömliga mängder tur på sin sida.

om du sett vad vi skrivit så handlar det en del om tur (enligt mig och andra, ej för Mantrid) om man ligger i Silver.
Citera
2014-05-11, 18:29
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
om du sett vad vi skrivit så handlar det en del om tur (enligt mig och andra, ej för Mantrid) om man ligger i Silver.

Nej, det gör det inte. Jag hamnade i silver för första gången på över ett år efter ett par kassa placementmatcher, silver 3 närmare bestämt. En vecka senare var jag "tillbaks" i guld utan större slit. Personligen tycker jag det är relativt stor skillnad på silver och guld.
Citera
2014-05-11, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110

Personligen tycker jag inte alls det handlar om tur, som bevis till detta kan jag ju säga att min polares konto gick från Silver IV till Gold V med endast 2 förlorade games på vägen. Betyder det att jag hade extrem tur på min sida då? Såklart jag också fick leavers, feeders, dylikt, det gäller bara att bita ihop och försöka i alla fall samt säga till sig själv och laget att matchen inte är över ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in