Citat:
Ursprungligen postat av
Kaymano
När man lirade singleplayer var allt nytt och spännande. Såväl miljön (kartan) som uppdragen. Det gjorde att man blev nyfiken och ville utforska mer. I GTA V Online känns allt så repetitivt. När man kört samma uppdrag/race 22 gånger är det inte roligt längre. Tragiskt men sant. Förhoppningsvis åtgärdar Rockstar problemet med en fet uppdatering. Det finns så mycket potential så vore synd om online-delen förblir i sin nuvarande form.
Den dagen de släpper en Editor där man kan göra egna uppdrag kommer jag jubla, man har ju en hel del ideer på riktigt svåra utmanande uppdrag. Och även att få spela andras kreationer.
Heists lär ju komma snart, men nu är vi ju i det läget att om de inte är SUPERBRA efter all den väntan kommer de floppa.
Jag hoppas att heists kommer fungera så här.
-Alla som är med i en Heist får lägga en kontantinsats, kanske 50.000-100.000 eller så för "utgifter". Dessa pengar förverkas om du misslyckas.
-Det ska vara mycket förberedelser, mycket saker att hämta och fixa. Kanske till och med några "uppdrag" innan stöten.
- En Heist ska vara SVÅR, men utdelningen ska vara STOR, det får inte vara lätt så man klarar det på första försöket utan problem.
- En Heist ska ha många variabler som påverkar utgången. Har du fel utrustning ska du misslyckas eller få mindre pengar med dig, har du fel flyktbilar ska du misslyckas eller åtminstone ska det bli mycket mycket svårare att genomföra.
- Det får inte bli totalfail om någon dör, dock får andra ta på sig hans uppgifter.
- Taktik, det ska finnas många olika taktiker för att genomföra Heisten. Brute force eller finess eller mitt emellan.