2014-05-11, 22:41
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
En annan sak som jag stör mig på är soundtracket. Jag skulle lätt betala några kronor för ett bredare/bättre urval. Tycker musiken och reklamen är bättre i GTA IV. Förlåt om jag låter grinig. Har väl bara spelat för mycket kanske.
Musiken är oerhört torr, det håller jag med om! Jag saknar de gamla goda rock låtarna som spelades på Radio X i GTA: San Andreas
Citera
2014-05-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Jag har ständigt full vänlista så jag måste borprioritera/radera för att kunna lägga till nya vänner ... jag är medlem i 5 crews och har nästan 20 crew invites ... Jag klarar mig
Ja, crew invites spelar ju roll hur rolig man är. Jag får lika väl som alla här inne crew invites rätt ofta och det är slumpartat. Recent players, typ. Kul att du tror att du är populär iallafall
Citera
2014-05-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Precis det som fick mig att lägga GTAO på hyllan. Samt mina vänner som tröttnade före mig. Då blev det snabbt tråkigt.
När man lirade singleplayer var allt nytt och spännande. Såväl miljön (kartan) som uppdragen. Det gjorde att man blev nyfiken och ville utforska mer. I GTA V Online känns allt så repetitivt. När man kört samma uppdrag/race 22 gånger är det inte roligt längre. Tragiskt men sant. Förhoppningsvis åtgärdar Rockstar problemet med en fet uppdatering. Det finns så mycket potential så vore synd om online-delen förblir i sin nuvarande form.
Citera
2014-05-12, 00:01
Medlem
pohjoisestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Ja, crew invites spelar ju roll hur rolig man är. Jag får lika väl som alla här inne crew invites rätt ofta och det är slumpartat. Recent players, typ. Kul att du tror att du är populär iallafall

Jag får aldrig crew invites Tur att jag iaf har ett gäng personer att spela med endå.
Ett hett tips till er som börjar tröttna eller bara vill testa något nytt (om ni inte redan gjort det) är att ställa in free-aim så att ni bara hamnar på sådana servrar, mycket roligare!
Citera
2014-05-12, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Tror ? Jag ÄR väldigt populär
Citera
2014-05-12, 13:07
Bannlyst
Ni som tycker det är tråkigt att spela använder ni headset, att köra utan headset finner jag själv jävligt trist.
Citera
2014-05-12, 13:08
Bannlyst
Willys riktar in sig på gamers!

/J
Citera
2014-05-12, 13:36
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Älskar att dra omkring i min Buzz och skjuta ihjäl folk, gött som fan när dom ragear och skriker sönder sina mickar

Jo Jo, för att döda folk med en Buzzard är ju "skitlätt", tvärtom det är skitlätt att skjuta ner en Buzzard så om det inte var kompletta mongolider som var fastnaglade i marken utan några tyngre vapen har jag lite svårt att tro på din killing spree.

Men man vet ju aldrig, det existerar ju sådana lobbys med bara Miljöpartister som tror på icke-våldsförsvar där du hinner rikta in din vingliga Buzzard innan du får en raket i anus?

Har nog personligen skjutit ner minst 50 Buzzards i freemode.
Senast redigerad av Ghuler 2014-05-12 kl. 13:43.
Citera
2014-05-12, 13:39
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ni som tycker det är tråkigt att spela använder ni headset, att köra utan headset finner jag själv jävligt trist.

Det är dagens sanning, utan headset blir det urtrist, halva nöjet är ju att teama upp och rikta attacker mot andra "gäng", både i freemode och inne i andra uppdrag, deathmatches, capture och race.
Citera
2014-05-12, 13:42
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
En annan sak som jag stör mig på är soundtracket. Jag skulle lätt betala några kronor för ett bredare/bättre urval. Tycker musiken och reklamen är bättre i GTA IV. Förlåt om jag låter grinig. Har väl bara spelat för mycket kanske.

Ett tips är väl att dra ner Music till 0% och spela vad du vill bredvid.
Citera
2014-05-12, 14:12
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
När man lirade singleplayer var allt nytt och spännande. Såväl miljön (kartan) som uppdragen. Det gjorde att man blev nyfiken och ville utforska mer. I GTA V Online känns allt så repetitivt. När man kört samma uppdrag/race 22 gånger är det inte roligt längre. Tragiskt men sant. Förhoppningsvis åtgärdar Rockstar problemet med en fet uppdatering. Det finns så mycket potential så vore synd om online-delen förblir i sin nuvarande form.

Den dagen de släpper en Editor där man kan göra egna uppdrag kommer jag jubla, man har ju en hel del ideer på riktigt svåra utmanande uppdrag. Och även att få spela andras kreationer.

Heists lär ju komma snart, men nu är vi ju i det läget att om de inte är SUPERBRA efter all den väntan kommer de floppa.

Jag hoppas att heists kommer fungera så här.

-Alla som är med i en Heist får lägga en kontantinsats, kanske 50.000-100.000 eller så för "utgifter". Dessa pengar förverkas om du misslyckas.
-Det ska vara mycket förberedelser, mycket saker att hämta och fixa. Kanske till och med några "uppdrag" innan stöten.
- En Heist ska vara SVÅR, men utdelningen ska vara STOR, det får inte vara lätt så man klarar det på första försöket utan problem.
- En Heist ska ha många variabler som påverkar utgången. Har du fel utrustning ska du misslyckas eller få mindre pengar med dig, har du fel flyktbilar ska du misslyckas eller åtminstone ska det bli mycket mycket svårare att genomföra.
- Det får inte bli totalfail om någon dör, dock får andra ta på sig hans uppgifter.
- Taktik, det ska finnas många olika taktiker för att genomföra Heisten. Brute force eller finess eller mitt emellan.
Citera
2014-05-12, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Jo Jo, för att döda folk med en Buzzard är ju "skitlätt", tvärtom det är skitlätt att skjuta ner en Buzzard så om det inte var kompletta mongolider som var fastnaglade i marken utan några tyngre vapen har jag lite svårt att tro på din killing spree.

Men man vet ju aldrig, det existerar ju sådana lobbys med bara Miljöpartister som tror på icke-våldsförsvar där du hinner rikta in din vingliga Buzzard innan du får en raket i anus?

Har nog personligen skjutit ner minst 50 Buzzards i freemode.

Jag håller med dig om att det inte är speciellt lätt att skjuta med buzzen men man får in snitsen efter ett tag men det är fortfarande inte lätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in