Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Det finns ingen regering som erkänt kidnappningar genom UFOs eller att de samarbetat med Aliens. FN har inte heller erkänt att det finns Aliens eller att man har kontakt med andra civilisationer. Det finns inte heller något land som påstår att de föder upp Bigfoots. När det gäller Holocaust finns däremot ett internationellt concensus, ett gemensamt erkännande. De finns ingen nation som har uttryckt tvivel eller vägrat acceptera sanningen bakom förintelsen eller de hundratusentals dokument och bevis som finns om förintelsen. Förintelsen är till skillnad från Bigfoot en internationellt vedertagen allmän sanning.
Lögn efter lögn efter lögn. Samma uppstaplande av lögner som ni alltid kör med. Inte ett ord av sanning i detta eller i något annat av era mantran som ni ständigt upprepar som er religiösa ritual.
- Gasen som avlusningsmedlet består av och som användes då är exakt detsamma som används i dag i USA som avrättningsmedel. Det är bevisat att det t.o.m. är effektivare mot människor än mot löss.
- Det finns ingen revisionist som bevisat att byggnaderna inte skulle kunna användas som gaskammare.
- Det finns massor av dokument och protokoll som tydligt talar om massavrättningar, med och utan gas.
Om Du tittar tillbaka i historien kommer Du att finna en hel del trams kring vilket det funnits "konsensus", mest på grund av förföljelser och fängelsestraff gentemot dem som ifrågasatt tramset. Känns det igen? Inte en chans att det skulle finns mer "konsensus" kring GasTramset än Blåkullafester, om det inte vore förbjudet att "förneka" tramset i tretton länder. Det är just därför stopplagarna finns; tramset tål inte oberoende granskning. Det är ett korthus.
Jaså, det är "lögn efter lögn efter lögn"?
Hur var det med elektriska kammare, 4 miljoner döda i Auschwitz, 22 dödsläger, tvål, lampskärmar, krympta skallar, etc?
Nejvisst, nu minns jag... det var ju inte lögner, utan
misstag...
Men när någon ifrågasatte tramset, däremot, då var det "lögner".
Gasen till vilken Du refererar (vätecyanid) av kan användas för att döda människor, ja, men Zyklon B är ett avlusningsmedel. Det finns klara belägg för att det användes i detta syfte, men inga för att skulle använts för massmord. Enligt Jean-Claude Pressac, som är GasTrams-förespråkare, användes Zyklon B
mestadels för avlusning men
även för mord. Jag håller inte med; jag anser att användes
endast för avlusning, till dess att jag ser bevis för annat.
"Det finns ingen revisionist som bevisat att byggnaderna inte skulle kunna användas som gaskammare".
Nej, och jag kan inte inte heller bevisa att min morbros källare inte skulle kunna användas som gaskammare. Den som hävdar att den kan användas för det syftet kan alltid komma med undanflykter. Det går inte att bevisa en negation. Det är just därför bevisbördan vilar på den som hävdar någonting, och inte på den som betvivlar det. Börja Du med att bevisa
att dessa byggnader kan användas som gaskammare,
samt att de också
användes som sådana.
Jag vill gärna se dessa dokument som "tydligt talar om massavrättningar", särskilt de som talar om massavrättningar medelst gas i koncentrationslägren.