2014-05-10, 21:03
Medlem
Juggen från Årsta postade en bild på honom tillsammans med Bart*k häromdagen så han ser ut att ha repat sig...
Citera
2014-05-11, 01:49
Medlem
Måste vara en gammal bild vet att han är inlagd och kommer med säkerhet vara det ett bra tag till. Sen den vite zigenaren Daniel som nämnts i tråden kallas han Danne och har glasögon? RASHO
Citera
2014-05-11, 02:08
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasho425
Det var en tredje man på plats. Tänker inte lägga ut namnet nu med tanke på att Stockholm inte känns så stabilt förtillfället men det kommer ni kunna läsa i FUP:en.
Vet detta till 100 % då jag har en kvinnlig bekant som var där och skulle lyssna på bandet när incidenten skedde. Förövrigt så har ägaren sålt krogen och vill inte leva i Sverige efter händelsen tycker det låter lite märkligt(?)
Nåja ska bli intressant att följa detta då J&B inte är några mysiga killar struntar i jämförelser som gjorts för dom namnen som jämförts med är verkligen gräddan av eliten på 70-80 talet.
Kommer dock inte på nån som är riktigt lika galen i Stockholm på rakarm men det alla är människor och ALLA blöder. Tror den här sommaren kan bli riktigt varm i Stockholm och det kommer nog komma nya trådar angående händelser som är länkat till detta det är nästan ett löfte. Är mest sugen på att läsa pojkarnas förhör finns ju faktiskt en möjlighet till en nergolning av någon och en skyddad identitet som sagt bara spekulationer.
To early to tell time will reveal.

Sretni praznici / RASHO

Rasho matori vilka ar det som var gradden av eliten under 70-80 talet??VI har namt kinesen,volkan ,janne ,kova osv osv det ar sent 90tal och 00talet.Lang ifran 70-80 talet!!!

Rasho sag mig kakvi su to praznici????
Citera
2014-05-11, 12:24
Medlem
SvenAhlbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Rasho matori vilka ar det som var gradden av eliten under 70-80 talet??VI har namt kinesen,volkan ,janne ,kova osv osv det ar sent 90tal och 00talet.Lang ifran 70-80 talet!!!

Han är bara ute och fiskar, kolla alla hans inlägg
Citera
2014-05-11, 14:00
Bannlyst
Citat:

Kurden Umit är bra mycket tyngre än kinesen och hans gäng
Citera
2014-05-11, 17:14
Medlem
Ni måste ha glömt Rinkebygrabbarna de skulle kört över volkan å dem hur lätt som helst.
Citat:

Citera
2014-05-11, 17:29
Medlem
Håll er till för tråden relevant samtalsämne!
Citera
2014-05-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Ni måste ha glömt Rinkebygrabbarna de skulle kört över volkan å dem hur lätt som helst.
Har märkt att du låtsas veta en del.. Vadå att Rinkebygrabbarna skulle köra över Volkan å dem?? Rinkebygrabbarna som du kallar dom, vågade inte ens säga namnet Volkan eller Leo när dom hade gjort sitt efter Jokso m.m.. Alla i Volkans och LEOs generation sa V eller gjorde tecknet V med fingrarna när Volkans namn kom upp. LEOs namn Sas genom att dra fingret vid ögat så att det blev en kines öga, pga hans smeknamn Kinesen.. Jag skrattar när jag tänker tillbak. Komiskt..
Nu vet du nåt
Citera
2014-05-11, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tonytord01
Har märkt att du låtsas veta en del.. Vadå att Rinkebygrabbarna skulle köra över Volkan å dem?? Rinkebygrabbarna som du kallar dom, vågade inte ens säga namnet Volkan eller Leo när dom hade gjort sitt efter Jokso m.m.. Alla i Volkans och LEOs generation sa V eller gjorde tecknet V med fingrarna när Volkans namn kom upp. LEOs namn Sas genom att dra fingret vid ögat så att det blev en kines öga, pga hans smeknamn Kinesen.. Jag skrattar när jag tänker tillbak. Komiskt..
Nu vet du nåt
hahaha "drar fingret vid ögat" hahaha värsta jag läst på länge.
Citera
2014-05-11, 20:38
Medlem
Amsvartners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koco
Kurden Umit är bra mycket tyngre än kinesen och hans gäng

För mycket pommes frites?

Citat:
Ursprungligen postat av koco
hahaha "drar fingret vid ögat" hahaha värsta jag läst på länge.

Hysteriskt roligt!!

Jag tror smågrabbarna här sett Snabba Cash för många ggr..
Citera
2014-05-11, 22:31
Medlem
Håller med dig, umit och hans gäng(familj) va mycket respekterade 90-talet och början av 2000-talet, inga man vill jävlas med, tillbaks till ämnet,, bartek är ingen jävlas med, men man ska inte underskatta nya generationen, någon som hört ngt nytt?
Citera
2014-05-13, 15:48
Medlem
http://www.mitti.se/blandade-kanslor-efter-krogskotten-i-skogas/

En artikel som nog inte varit uppe innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in