Nu vet jag ju inte speciellt mycket om eskorter.
Men dom strippor jag kände är bland dom starkaste kvinnor jag mött i hela mitt liv. Så jag tror jag förstår vad du menar iaf, och jag håller fullständigt med.
Själv tror jag nog att jag skulle tycka att det var jobbigt att springa runt så där och bli nekad om och om igen. Skulle nog tära en del på mitt självförtroende. Som sagt jag är inte en av dom som ser ner på yrket eskort. Dom utför ett yrke som jag med säkerhet kan säga att inte har tillräckligt med självförtroende att utföra.
Personligen tror jag det handlar om moralpanik och PK-maffia. Man behöver inte offerförklara världens äldsta yrkesgrupp för något som faktiskt går att lösa. Inte så insatt i hur det fungerar i Tyskland, men fungerar verkar det göra iaf.
Ja du, vem vet. Finns rätt många yrkes grupper förutom den klick feminister du nämner som egentligen inte tjänar något syfte. Aftonbladets journalister, ett antal politiker, ett antal ekonomer o.s.v. Jag nöjer mig med dock med att inte förstå deras existens och har inget intresse i det heller, finns så mycket annat jag vill lägga min energi och tid på här i världen