2014-05-10, 00:41
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Hur fan pallar du bry dig om vad folk gör? Jag vill köpa de nya bilarna och inte behöva sälja de fina jag redan har för att få dem. Tråkigt, må så vara.
När jag lirar online ibland så hör man lite av samma klagomål ang. glitches och easy money, vad det förstör etc. Jag tror att det Marcus31 försöker säga är att det finns de som gillar att glitcha pengar, köper det de vill, spelar schysst och ingen harm done. MEN det finns även folk som köper alla vapen, tanks, skickar mercenaries hela tiden, helt random bara för de de har pengar att göra det och detta förstör lite av upplevelsen för de som spelar spelet som det är tänkt.

För min egen del så är det okej om folk fixar pengar lätt (glitchar eller liknande) och sedan kör på fair game när det gäller vapen. Däremot är det inte okej när det är TOLV personer som springer omkring med tanks, skjuter bazookas och skit överallt och verkligen tar bort spelmöjligheten som var tänkt.

Byt server säger en del, men det bästa borde vara att göra två olika onlinespel, ett för unlimited money och ett för de som vill köra och kämpa ihop stålar som det är tänkt. Jag tycker det är fel att ge dubbla pengar som ger shitloads av cash per timme för att dessa möjligheter utnyttjas så friskt av de som vill förstöra. Sänk bilpriserna och höj priser på saker som förstör spelmöjligheten eller ta bort oändlig ammo på tanks, helis så de måste åka och återfyllas på ammo då och då på vanliga servrar och ta bort det på unlimited servers så har alla ett val.

En gammal vän lirade san andreas mycket och han ansåg att oändlig-ammo-fusket var okej för han orkade inte åka och köpa hela tiden.. Hur tillämpar man den teorin när man utnyttjar fusket i ett mission och ammon tar slut.. Han pallade inte att dö helt enkelt, ville ta den enkla vägen.

Personligen så hade jag jätteroligt när jag fick 2 miljarder av random snubbe, men personligen är spelet mycket roligare nu när pengarna är borta och jag vill helst slippa glitchers som skapar tredje världskrigen där jag spelar.

*Tillägg*
Problemet är att de som ägnar större tiden till onlineläget kommer skapa massa pengar på ärligt vis och på så sätt kunna skapa gäng som gör vad de vill. Detta är på ett sätt bra för det är vad spelet gå ut på, bli mäktig. Ur annan synpunkt när en 5 level joinar sådant game så är han/hon rökt ganska direkt.

Det finns igentligen ingen smidig ide att fixa detta vad jag kommer på. Man kan inte spärra level för att joina game, för att lägre level kan tjäna massa pengar genom en högre levelvän. Att spärra pengar är åxå fel, för de kan hamnat där legalt.

Däremot borde man kunna välja join servers ang. level. som "20-30" och där man kan ställa in max amount pengar dessa ska kunna ha. tex "50-70" - "1.650.000".
Senast redigerad av movsd 2014-05-10 kl. 01:20.
Citera
2014-05-10, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av movsd
långt inlägg
Jo, visst. Jag spelar bara med mitt Reddit crew och vi dödar ingen om ingen dödar oss. Glitchat till mig detta för att få ihop till en grym lägenhet, de nya bilarna och kläderna. Har råd med 7 tanks men tänker inte ens köpa en tiondel av en tank heller. Ser inte det roliga med det någonstans.
Citera
2014-05-10, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Jävla fittor asså, Jag sitter med laptopen och kollar på porr är "AFK" i GTA var helt själv mitt ute i hamnen sen ser jag att nån kör förbi mig och skjuter mig med shotgun går till spelet och börjar kriga sen är det 2 st i samma crew som krigar mot mig och pratar i mic dödar jag en säger han OOh no he killed me dödar nån mig säger den andra "nice" dom åkte säkert till mig från andra sidan kartan. Brukar kunna hantera såna bra men nu var det 2 st 1 campade och 1 sprang fram. Skickade några hat meddelanden t,ex Biggest pussy fag osv.

Man ska inte kunna stå AFK mitt ute i ingenstans.
Coola grabben kollar porr och kan säga "pussy fag"!!!!!!!

Lägg av. Gå till story mode om du ska kolla porr.
Citera
2014-05-10, 01:29
Medlem
movsds avatar
Citat:
Jo, visst. Jag spelar bara med mitt Reddit crew och vi dödar ingen om ingen dödar oss. Glitchat till mig detta för att få ihop till en grym lägenhet, de nya bilarna och kläderna. Har råd med 7 tanks men tänker inte ens köpa en tiondel av en tank heller. Ser inte det roliga med det någonstans.
Jag ser dig då som en värdig motsåndare. Ni spelar snyggt!

Kan ärligt säga att när jag fick miljarder så köpte jag det alla andra gjorde. Använder dem dock sällan om inte nöden kräver. Jag är ändå en spelare som hade haft en tank 10 ggr om. Är level som krävs för att använda tank och ligger under millen i cash så anser mig va i nedre skalan i spelet. Jag gillar dock fighterna som uppstår när man slåss med lika villkor, typ.
Citera
2014-05-10, 01:55
Medlem
Citat:
Coola grabben kollar porr och kan säga "pussy fag"!!!!!!!

Lägg av. Gå till story mode om du ska kolla porr.

Noll koll..
Citera
2014-05-10, 10:22
Medlem
Ja va kul då förlorade man en bil till då som man inte kan få tillbaka igen då..

Fick den sprängd av en annan spelar, av en inget fel med det alls. var dessutom en från egna crewet

Men nu går det fan inte att få tillbaka den av försäkringbolaget.. fan vad schne man blir. var ju ingen 20tusen kr bil direkt.
Så nu får ni tycka vad jag vill om mig att jag fuskar. men nu har jag inga moraliska problem att glitcha in samma bil till mig sj igen. tyvärr är det nog för mycket meck för att lyckas nu mer..
Citera
2014-05-10, 11:10
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Ja va kul då förlorade man en bil till då som man inte kan få tillbaka igen då..

Fick den sprängd av en annan spelar, av en inget fel med det alls. var dessutom en från egna crewet

Men nu går det fan inte att få tillbaka den av försäkringbolaget.. fan vad schne man blir. var ju ingen 20tusen kr bil direkt.
Så nu får ni tycka vad jag vill om mig att jag fuskar. men nu har jag inga moraliska problem att glitcha in samma bil till mig sj igen. tyvärr är det nog för mycket meck för att lyckas nu mer..

Det där har hänt mig medtidigare, men var det där i går när vi höll på och fyllelajade?
Citera
2014-05-10, 14:15
Bannlyst
Det är väldigt sällan man stöter på Svenskar helt random eller vad säger ni?

Vilka vapen använder ni mest, jag använder Heavy sniper, Assault Shotgun, Advanced Rifle, den stora MG´n , MiniGun och AP pistolen.

Fordon som ni kör, själv använder jag nästan bara Bati 800r Addern Entityn och mest av allt Turismon.

Special Fordon jag Köpt är två båtar som jag inte minns namnet på en Jetski, den stora gula Dumptrucken, Stridsvagn, Buzzarden och två plan som jag inte kan namnen på, vilka har ni?

Vad föredrar ni att köra, freemode, DM, Captures, Missions, ..... ?

Själv kör jag mest Missions och Freemode och endel Deatmatches.

Game On Trevlig Helg!
Citera
2014-05-10, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Noll koll..
Vadå noll koll?
Citera
2014-05-10, 16:58
Medlem
Finns de nåt bra Svenskt crew?
Citera
2014-05-10, 18:16
Medlem
ia015s avatar
Någon som vill köra lite dogfighting med Buzzards?

https://www.youtube.com/watch?v=MFTRcFYu2kc
Citera
2014-05-10, 18:28
Medlem
[SIC]s avatar
Nån som vet om det är en timelimit om man är inaktivt?
Har inte spelat på några månader då jag gav bort PS3:an (köpte en 4:a) och var inne nyss på RGSC, tro fan inte att all info är helt blank/0%

Bör man vara orolig, skulle kännas jävligt surt om allt är borta dvs 2 gubbar med fetaste lyorna och fullproppade garage med max pimpade bilar, bågar och cyklar?
Även om jag kanske inte kommer köpa en ny 3:a imorn så vill jag fortfarande kunna hoppa tillbaks när tillfälle ges...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in