2014-05-09, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
va i helvete. Ja hade 82 000 nyss. och efter ett öppet krig med massor av folk och ett antal dödstillfällen så har jag 44 000 kvar. Hur mycket pengar förlorar man egentligen när man dör?
Likt Babylons trädgårdar får du betala din vikt i guld. Det gäller att hålla sig levande. Denna odyssé i dödens rike står dig dyrt. Det är som när TV-pejlaren knackar på och du står där med brallorna nerdragna. Vad har du för stjärntecken? Har du kollat hur planeterna står ikväll? Är du skorpion så förstår jag varför det skiter sig. Jupiter på tvärsan med Venus bla bla bla. Självaste Copernicus skulle fått huvudvärk av din framfusiga spelstil. Ja, tänk dig för innan du blottar din existens nästa gång. Smyg fram och snipra från taken. Tips från coachen.
Senast redigerad av Kaymano 2014-05-09 kl. 19:56.
Citera
2014-05-09, 20:52
Medlem
antong123s avatar
Har läst de senaste sidorna här i tråden och förstår inte fascinationen med bilar som endast är sisådär?Varför inte skryta om Addern eller liknande?
Citera
2014-05-09, 21:07
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antong123
Har läst de senaste sidorna här i tråden och förstår inte fascinationen med bilar som endast är sisådär?Varför inte skryta om Addern eller liknande?
Därför att topphastigheten inte är allt.
Citera
2014-05-09, 21:51
Medlem
Citat:
Spännande! Kan du komma med något exempel?
Att skryta om den fjärde snabbaste bilen känns sådär i mina ögon om jag ska vara ärlig..
Citera
2014-05-09, 22:26
Medlem
simonahs avatar
Citat:

Jag föredrar turismon och tillochmed jestern framför addern. Addern är ju totalt värdelös!
Citera
2014-05-09, 22:38
Medlem
antong123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonah
Jag föredrar turismon och tillochmed jestern framför addern. Addern är ju totalt värdelös!

Jag föredrar också Jestern men som skrytåk anses väll Addern vara mer imponerande då den kostar mer osv.
Citera
2014-05-09, 22:42
Medlem
antong123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Att skryta om den fjärde snabbaste bilen känns sådär i mina ögon om jag ska vara ärlig..

dubbelpost
Senast redigerad av antong123 2014-05-09 kl. 22:46.
Citera
2014-05-09, 22:45
Medlem
antong123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson

Orkar inte gå tillbaka och citera men såg folk som skrev om hur deras favoritbil var Sabren, Viegron och hur svår Phoenixen är att hitta (vilket den inte är). Det behöver ju så klart inte vara menat som skryt men som jag tolkade det så var de rätt imponerade/stolta över dessa bilar, vilket jag inte riktigt förstår då i mina ögon finns det mycket bättre, både när det gäller körning och utseende..
Citera
2014-05-09, 22:57
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Orkar inte gå tillbaka och citera men såg folk som skrev om hur deras favoritbil var Sabren, Viegron och hur svår Phoenixen är att hitta (vilket den inte är). Det behöver ju så klart inte vara menat som skryt men som jag tolkade det så var de rätt imponerade/stolta över dessa bilar, vilket jag inte riktigt förstår då i mina ögon finns det mycket bättre, både när det gäller körning och utseende..
Nu kan jag visserligen bara tala för mig själv, men min favoritbil är Sabre GT p.g.a. just körkänslan och utseendet. Om en bil är snabb eller sällsynt eller inte är irrelevant för min del om den ändå inte är kul att köra.
Citera
2014-05-09, 23:03
Medlem
Glorkass avatar
Varför säger folk att Phoenix inte är ovanlig? Jag är level 92 och har sett den bilen totalt tre gånger i freemode. Alla tre gångerna nere i hamnen vid Simeons garage.
Ok, det finns 2 missions där man kan ta den, men numera går det inte att spara den från missions, så då återstår att svänga runt i freemode och leta.

Den är ju lätt den ovanligaste snygga bil som kör runt i freemode.
Några andra som jämförelse ang ovanlighet:

Phoenix: totalt 3 ggr
Ocelot f620: totalt kanske 7 ggr
Obey Rocoto: ca 10
Vigero: 5 ggr, men kan köpas på webben så den gills inte.
Felon GT: minst 25 ggr, mer sällan på sistone.

Obey Tailgater: har jag faktiskt aldrig sett i freemode, men är inte så intresserad av den heller...

Bilar jag är sjuuuuuukt trött på att se i trafiken:
Karin Futo, Fusilade, fanthom FQ, Bravado Gresley och den där jävla kopian av cooper mini.
Citera
2014-05-09, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Likt Babylons trädgårdar får du betala din vikt i guld. Det gäller att hålla sig levande. Denna odyssé i dödens rike står dig dyrt. Det är som när TV-pejlaren knackar på och du står där med brallorna nerdragna. Vad har du för stjärntecken? Har du kollat hur planeterna står ikväll? Är du skorpion så förstår jag varför det skiter sig. Jupiter på tvärsan med Venus bla bla bla. Självaste Copernicus skulle fått huvudvärk av din framfusiga spelstil. Ja, tänk dig för innan du blottar din existens nästa gång. Smyg fram och snipra från taken. Tips från coachen.
Hur mycket förlorar man när man dör? ja kan omöjligt ha förlorat 40 000 genom att bli dödad några gånger
Citera
2014-05-10, 00:36
Medlem
Jävla fittor asså, Jag sitter med laptopen och kollar på porr är "AFK" i GTA var helt själv mitt ute i hamnen sen ser jag att nån kör förbi mig och skjuter mig med shotgun går till spelet och börjar kriga sen är det 2 st i samma crew som krigar mot mig och pratar i mic dödar jag en säger han OOh no he killed me dödar nån mig säger den andra "nice" dom åkte säkert till mig från andra sidan kartan. Brukar kunna hantera såna bra men nu var det 2 st 1 campade och 1 sprang fram. Skickade några hat meddelanden t,ex Biggest pussy fag osv.

Man ska inte kunna stå AFK mitt ute i ingenstans.
Senast redigerad av Ufc123 2014-05-10 kl. 00:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in