Ja det är synd att man ska behöva proppa i sig en massa olika preparat för att kunna fungera som en människa. Och beroendet är inte roligt alls. Jag kör på en varannan-dag metod för att inte bli lika beroende och fortfarande kunna fungera. Och det fungerar bra som fan just nu, den här perioden alltså. Men har gått på't sen 6 år nu. På tal om MDMA-känslan upplever jag också detta, ibland på 600mg, ibland på 1200mg som idag, och då blir det verkligen en skön E-light känsla, energi, eufori osv.
Men det där lugnet, när man nått de höjderna, är inte alls lika bra som på MDMA, ju mer jag tar efter MDMA-känslan har kommit så blir jag bara tjackig, skakig, paranoid osv. Aldrig gå över 1,2g, och aldrig ta det som nybörjare heller.
Det är helt individuellt, vi kan inte veta eftersom alla har en naturlig kramptröskel, eller en rubbad sådan efter bruk. Summa summarum är iaf att det är riskabelt, absolut. Jag har aldrig fått ett enda efter 6 år och ätit nära inpå 6g på en dag, detta under första året. Så jag har en ganska hög sådan tror jag.
Men kanske börja med 900mg istället? Det är oftast efter 1g-gränsen det blir riskabelt för gemene man så att säga. Men är du inte nöjd sen kan du ju alltid bomba en 300mgare i en STARK kopp kaffe, för att sedan ta en cigg och njuta.
EDIT: Jag är väldigt flöddrad, själv tagit 1,2g lyrica, 60~mg zopiclone och 3mg ikto samt lite folkisar. Så mina svar kanske inte var till så stor hjälp. Vid eftertanke tycker jag faktiskt du försöker fixa 750mg, sen förvara resterande pulvret (150~mg- om det nu är 300mgare allihop) i exempelvis äggkopp (ingen förlust, sätter sig inte. Den kan du shotta från också, se till att den är torr sen bara när du skall förvara det om du kör på detta.)
Och sen testa dig fram. Är du inte nöjd då så följd mitt tips däruppe, kopp kaffe, i med pulvret (se till att få med allt och att den inte är helt kokhet, kan shottas med lite varmt vatten osv också så klart, men kaffe boostar alltid på riktigt gött.
Jadu, nu blev det ju en novel. Jag är ledsen, hoppas du/ni fått bra tips eller så, ska göra något annat nu, men hoppas du får en bra kväll. Tänk efter lite nu bara, att svälja kapslarna tar ju typ 2 timmar på tom mage innan du får full effekt, så du inte tar för mycket för att du inte känner något. Tips, ta en STARK kopp kaffe vid T+1.30 timmar efter intag.
Ha det fint, hoppas altl blir bra och jag hoppas verkligen inte jag vart en idiot som bett dig ta för mycket nu, är så svårt att veta. :/ Men jag tycker du bör hålla dig vid 1g gränsen max, ett grand mal ep-anfall kan ge dig mycket svåra skador, 750, 900, men inte 1200g, det tycker jag faktiskt inte.
Ursäkta mig, igen, för att jag skriver en jävla bok här va. Men jag gör alltid så när jag är lyrreflöddrad.