Citat:
Ursprungligen postat av
Risplockarn
Ja det är synd att man ska behöva proppa i sig en massa olika preparat för att kunna fungera som en människa. Och beroendet är inte roligt alls. Jag kör på en varannan-dag metod för att inte bli lika beroende och fortfarande kunna fungera. Och det fungerar bra som fan just nu, den här perioden alltså. Men har gått på't sen 6 år nu. På tal om MDMA-känslan upplever jag också detta, ibland på 600mg, ibland på 1200mg som idag, och då blir det verkligen en skön E-light känsla, energi, eufori osv.
Men det där lugnet, när man nått de höjderna, är inte alls lika bra som på MDMA, ju mer jag tar efter MDMA-känslan har kommit så blir jag bara tjackig, skakig, paranoid osv. Aldrig gå över 1,2g, och aldrig ta det som nybörjare heller.
Nej det är just beroendet som gör att jag har stor respekt för lyrica. Kul om det börjar ljusna för dig. Diggar lyricas egna unika rus, men som sagt, visst sneglar man lite åt MDMA-hållet när musiken blir riktigt nice, ångesten är tvärväck och man blir glad och social som fan. Väldigt sällan jag tar mer än en bomb per dag, vilket brukar bli mot fyra, fem tiden då det tar ett tag innan det är igång. Tar heller aldrig mer än 1200mg. Men kan tänka mig dosfrekvensen ökar per dag om man är fast i det och måste ta det för att fungera.