2014-05-09, 20:53
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MotorBoater
Ariana Grande ‏@ArianaGrande 25 apr

gonna love you like a black widow baby
Visa

Svara
Retweeta
Favoritmarkera

rami ashour ‏@OkAshour 26 apr

@ArianaGrande really

Ahhhh really??? Vad skulle FruMGM säga om det då?

Jag tror Instagram har varit hans lilla hemliga harem. Hans postningar är dolda men av de bilder han kommenterat är det mest halvnaket/naket som verkar vara intressant för honom.
Citera
2014-05-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iobberknoll
Jag tror Instagram har varit hans lilla hemliga harem. Hans postningar är dolda men av de bilder han kommenterat är det mest halvnaket/naket som verkar vara intressant för honom.

FruMGM kanske "straffade" honom där hon visste att det smärtade mest dvs att hon gav sig på Y.

Om man läser hans Facebook var han boende 2013 i både Danmark, Polen och Tyskland. Om det stämmer med verkligheten är oklart då han samtidigt skall ha gått "Korta Vägen" i Karlskrona, tagit emot sin systerdotter och blivit pappa för andra gången.

Svårt att få ihop det hela.

Noterar också att han ändrar sin profession från advocate, till Lawer, broderar vidare till att det börjar handla om EU law.

Allt känns som att försöka greppa en hal ål. Vilket gäller hela fallet.
Citera
2014-05-09, 21:20
Avslutad
Min gissning: FruMGM har dödat barnet av hämnd och svartsjuka mot Herr MGM därför att han är otrogen med annan kvinna i Holland? Flickan var det enda sättet hon kunde komma åt honom på.
Citera
2014-05-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
FruMGM kanske "straffade" honom där hon visste att det smärtade mest dvs att hon gav sig på Y.

Om man läser hans Facebook var han boende 2013 i både Danmark, Polen och Tyskland. Om det stämmer med verkligheten är oklart då han samtidigt skall ha gått "Korta Vägen" i Karlskrona, tagit emot sin systerdotter och blivit pappa för andra gången.

Svårt att få ihop det hela.

Noterar också att han ändrar sin profession från advocate, till Lawer, broderar vidare till att det börjar handla om EU law.

Allt känns som att försöka greppa en hal ål. Vilket gäller hela fallet.

Han följer även Polisen Blekinge på sitt twitterkonto, och diverse Sossar o moderater av olika valör
Citera
2014-05-09, 21:27
Medlem
Vill inte plantera en trådsanning

med mitt inlägg.

Det var bara mitt sätt att tolka informationen. Varken mer eller mindre.
Citera
2014-05-09, 21:28
Medlem
Citat:
Advokaten påstår att det finns "teknisk bevisning" för att hans klient är oskyldig. Vad kan en sådan bestå av?

Förstår att det är en omöjlig fråga att svara på. Ställde den kanske till mig själv

Kan betyda att flickan dog av ett fall från balkongen
Skador och blåmärken sedan tidigare, men det fick hon i
skolan, berättade hon för pappa på Skype.
Om mannen ock kvinnan kan bevisa detta går dom fria.
Citera
2014-05-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Bevisa det kan de kanske inte, men om inte skolan sett något, hört något, sagt något
och just ingen annan heller, särskilt inte soc, kanske de i absolut sämsta fall går fria då inget kan styrkas
alltså med passivt bistånd av skolan och andra trygghetens instanser

skulle det kunna gå så illa?
Citera
2014-05-09, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iobberknoll
Ja titta bara på listan av kändistjejer han följer, typ Kardashians, Selena Gomez osv...
Citera
2014-05-09, 21:48
Medlem
Citat:

Visst, men då skall skolan också kunna verifiera det. Vilket inte hänt. Hur som kommer väl rättsläkaren att tillföra betydande information.
Citera
2014-05-09, 21:57
Medlem
Citat:

Åklagaren har framfört att tillhyggen har används mot flickan. Rättsläkaren kommer med största sannolikhet att räta ut frågetecken som vi nu baserar våra funderingar kring.
Citera
2014-05-09, 22:06
Medlem
Citat:
Vill inte plantera en trådsanning

med mitt inlägg.

Det var bara mitt sätt att tolka informationen. Varken mer eller mindre.

Man får väl utgå från att folk har förstånd och förstå att det mesta trots allt handlar om tolkningar. Om inget annat sägs.

Jurist, advokat och EU law är högstatusutbildningar på palestinska universitet. Likaså alla former av internationella relationer. Få förunnat. Arbete human rights i Gaza är också prestige. Allt han påstår signalerar högstatus.

Han verkar rörlig och reser en del.

Ni som har lite koll på hans FB, twitter, mm.
Vad säger han att han gör i Rotterdam, Danmark mm? Förstår inte varför han verkar resa så mycket? Bara hälsa på släkten?
Senast redigerad av VemKom 2014-05-09 kl. 22:08.
Citera
2014-05-09, 22:27
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemKom
Man får väl utgå från att folk har förstånd och förstå att det mesta trots allt handlar om tolkningar. Om inget annat sägs.

Jurist, advokat och EU law är högstatusutbildningar på palestinska universitet. Likaså alla former av internationella relationer. Få förunnat. Arbete human rights i Gaza är också prestige. Allt han påstår signalerar högstatus.

Han verkar rörlig och reser en del.

Ni som har lite koll på hans FB, twitter, mm.
Vad säger han att han gör i Rotterdam, Danmark mm? Förstår inte varför han verkar resa så mycket? Bara hälsa på släkten?

En vanlig droghandelsrutt, Rotterdam, Amsterdam, Danmark?
Nä..inget påstående men han skulle i så fall inte den förste som finansierar sin politiska kamp på det viset.
Ingenting är omöjligt för en luttrad och desillusionerad person som jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in