2014-05-01, 23:33
Medlem
NovaOculuss avatar
Det bästa är just spetskunskap.

Som kan bli det värsta: Kunskapsmässiga nedstickningar likt en knivöverfall när man vågar sig in i de mer "tunga" delforumen. T.ex. dator, fysik och språk.
Citera
2014-05-02, 18:46
Medlem
Gefundenes Fs avatar
BÄST Yttrandefriheten som är skälet till att man är just här.
Bra saker i övrig är att det alltid finns någon på forumet som vet mycket i ämnet och att det finns så många ämnen, nästan allt.

SÄMST De som ifrågasätter andras rätt att yttra sig och som vill ha partiell censur.

Reglerna för OT tillämpas mycket generöst i bland väldigt hårt ibland. Svarar man i en tråd som går vida utanför sitt ämne får man plötsligt en varning trots att de fanns 20 inlägg före som är lika eller mer OT.

Svårt att inte tro att man behandlas olika av moderatorerna. Rödingtroll kan håna och häckla mycket mer men ger man dem svar på tal blir man varnad. Men det är underlägsna både i antal och argument så man kan förstå att de behöver mycket hjälp att hålla sig kvar i forumet. Annars kanske de försvinner helt och forumet får skit för att vara fascistiskt.
Citera
2014-05-02, 19:22
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Reglerna för OT tillämpas mycket generöst i bland väldigt hårt ibland. Svarar man i en tråd som går vida utanför sitt ämne får man plötsligt en varning trots att de fanns 20 inlägg före som är lika eller mer OT.
Lyckligtvis är vi väldigt konsekventa när det kommer till just det argumentet. Om du själv ser till att undvika OT och inte fäster så stor vikt vid hur illa alla andra beter sig, så slipper du oroa dig för varningar.
Citera
2014-05-09, 08:04
Medlem
Det sämsta är att jag inte begriper hur inställningarna fungerar..
Jag vill bl.a. ta bort min prenumeration på ett inlägg,
men jag grejar det som sagt inte.. Skulle någon kunna berätta hur
jag ska gå tillväga?
Citera
2014-05-09, 08:23
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shafizadeh
Det sämsta är att jag inte begriper hur inställningarna fungerar..
Jag vill bl.a. ta bort min prenumeration på ett inlägg,
men jag grejar det som sagt inte.. Skulle någon kunna berätta hur
jag ska gå tillväga?

Hämtat från FAQ

Q: Hur ta bort prenumerationer på forum?
A: Kontrollpanel → Lista prenumerationer. I högerkanten bockar du för de ämnen vars prenumerationer ska upphöra, anger i rullgardinen Valda ämnen: Radera prenumeration och klickar sedan Ok. -Klart!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in