2011-01-11, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Huvva. Hur är ATn på Lyrica?

Atn är fruktansvärd som twentyone skrev, men nu är det dags att göra en rolig mix

har köpt en kvarting vodka (min första alkohol på flera månader) jag ska hälla i 7-9 st 300mg så det blir kryddat
Citera
2011-01-11, 16:44
Bannlyst
MÅR SÅ JÄVLA ILLA!

Pfizer måste fixa två saker:
1. Tiden tar innan det slår. 2h är på tok för lång väntan.
2. Den överjävliga AT'n. Jag dör hellre än lever med Lyricans AT i en dag.

Har kört hårt på Lyrica i några dagar nu. Slutade igår, men tog såklart en liten mängd så jag skulle slippa den influensaliknande AT'n. Verkade funka.

Vaknar idag och mår skit. Drog i mig 300mg direkt. Sen 300 till eftersom de första 300 inte gjorde nån skillnad. Och nu. Nu skiter jag i det här. Har hällt 1,5g (GRAM) i ett glas och fyllt på med läsk.

Nu sveper jag. Funkar i detta så är det svininfluensan jag har alltså...

So long.
Citera
2011-01-11, 16:50
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
MÅR SÅ JÄVLA ILLA!

Har kört hårt på Lyrica i några dagar nu. Slutade igår, men tog såklart en liten mängd så jag skulle slippa den influensaliknande AT'n. Verkade funka.

Vaknar idag och mår skit. Drog i mig 300mg direkt. Sen 300 till eftersom de första 300 inte gjorde nån skillnad. Och nu. Nu skiter jag i det här. Har hällt 1,5g (GRAM) i ett glas och fyllt på med läsk.

So long.
Jag har fått ta betydligt mer än 1,5 g för att känna av effekt ska jag säga dig.

Tar jag på måndag 1 g, så behöver jag nästan 2 g på tisdagen för att känna av samma effekt. Lyrica ska man ta typ två gånger i veckan; det gjorde jag då jag hade det utskrivet. Funkade perfekt! Då räckte det med samma dos varje gång.
Citera
2011-01-11, 17:10
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
MÅR SÅ JÄVLA ILLA!

So long.

Är ju inte så konstigt att man får en jobbig AT när man har tagit sådana mängder ett tag.
Citera
2011-01-11, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
Jag har fått ta betydligt mer än 1,5 g för att känna av effekt ska jag säga dig.

Tar jag på måndag 1 g, så behöver jag nästan 2 g på tisdagen för att känna av samma effekt. Lyrica ska man ta typ två gånger i veckan; det gjorde jag då jag hade det utskrivet. Funkade perfekt! Då räckte det med samma dos varje gång.

ja det e sant. men nu börjar jag bli på humör. tror de första 600mg jag tog har vaknat nu. nu väntar jag bara på de 1500mg jag tog nyss...

2ggr i veckan är bra, ja. framförallt ska man inte ta 2 dar i rad... iaf jag blir hooked direkt med at som följd.

vad är era rekord btw? i ett svep alltså. mitt är 1,8g. det var... det var ganska nas!

nu adderar jag cuban coffee på detta alltså.
Citera
2011-01-11, 17:49
Medlem
monkfishs avatar
Jag har ätit max dos (600mg) Sedan 2006 tror jag. Efter andra året utan var AT:n fucked up jobbig. Jag har klivit av CT lång varit Xanor bruk, det är inte ens jämförbart med av tändnigen på Lyrica. Nu efter ett par år till är det så jävligt att jag inte kan sätta ord på det.

Citerar min läkare för ett antal år sedan : Du ska få prova en ny medicin mot ångest, Lyrica, inget beroende framkallande, osv.

Mmmmm sure dr. pip
Citera
2011-01-11, 20:12
Medlem
The Philosophers avatar
Låter som en riktigt vidrig drog. Så länge man kan må bra på droger som är mer dokumenterade och "säkra" så känns det som en väldig risk att missbruka en så relativt ny medicin för att bli skön om man kan få tag i annat
Citera
2011-01-11, 22:11
Bannlyst
Citat:
ja det e sant. men nu börjar jag bli på humör. tror de första 600mg jag tog har vaknat nu. nu väntar jag bara på de 1500mg jag tog nyss...

2ggr i veckan är bra, ja. framförallt ska man inte ta 2 dar i rad... iaf jag blir hooked direkt med at som följd.

vad är era rekord btw? i ett svep alltså. mitt är 1,8g. det var... det var ganska nas!

nu adderar jag cuban coffee på detta alltså.

4,8g men då med tollerans. före hadde jag nog tagit runt 2-3g dagarna innan
Senast redigerad av Stilnoct1 2011-01-11 kl. 22:13.
Citera
2011-01-12, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnoct1
4,8g men då med tollerans. före hadde jag nog tagit runt 2-3g dagarna innan

Haha, satan, okej. Ja det var en stabil dos. Vad säger läkarn om det? Han kan ju fakk off. Nuuu har jag hämtat ut lite meeer Lyrica! 8,4g. Framtiden är säkrad!
Citera
2011-01-12, 08:48
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monkfish
Jag har ätit max dos (600mg) Sedan 2006 tror jag. Efter andra året utan var AT:n fucked up jobbig. Jag har klivit av CT lång varit Xanor bruk, det är inte ens jämförbart med av tändnigen på Lyrica. Nu efter ett par år till är det så jävligt att jag inte kan sätta ord på det.

Citerar min läkare för ett antal år sedan : Du ska få prova en ny medicin mot ångest, Lyrica, inget beroende framkallande, osv.

Mmmmm sure dr. pip

Jag lider med mig. Hoppas du tar dig ur bruket någon dag.
Förstår verkligen inte hur läkarna tänker när de tror att Lyricamissbruk på recept skulle vara bättre än Benzmissbruk på recept
ATn från Lyrica, även om man bara tagit sin förskrivna dos, verkar ju vara värre än om du slutar med benz.
Citera
2011-01-12, 09:33
Medlem
Jag får Inge längre AT på lyrica. För ett par år sedan hade jag en överjävlig AT efter några månader med 3 g per dag. Nu har jag flera ggr klivit av ett par månader på nästan högre dos och... Ingenting inte ens lite sliten o behöver inte ens ngn hjälpdrog typ benso, har just varit utan i två dygn och känner mig helt som vanligt, så underbart kan inte riktigt förklara det men antar att min hjärna typ vant sig vid att gå av skiten eller nåt
Citera
2011-01-12, 11:20
Bannlyst
Kan någon hjälpa mig , jag brukar käkar 2-3 dagar i sträck sen är tolerans SÅ JÄVLA hög så det finns ju inte, så jag tar det lugnt några dagar. Men om jag dubblar dosen typ kommer jag upp i samma rus som dag ett då mer eller mindre ?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in