2014-05-06, 22:34
Medlem
Om man gör en liten sammanfattning om vad som stått hitintills så handlar detta om B, J och M. Plus ett par som suttit i en bil utanför. M död, B allvarligt skadad, J, var han i bilen eller inte med alls? Sen de andra som satt i bilen? Hade de svikit B och M och stuckit? Vilka var det?

Mördar gänget är från Ösmo. Kallas söderort. De har blivit inkallade av en somalier från Älvsjö pga en skuld. Men egentligen så Elie som är hjärnan bakom allt?

Måste säga att allt är rätt rörigt och obegripligt
Citera
2014-05-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av igglepiggle
Verkar inte som någon på FB har någon information om detta?

Måste vara första gången som ingen FB dektektiv har kunnat ge några konkreta svar på någonting.

Stod lite i tidningen mitti, en död, vilket konstaterats överallt. Men där stod det också att det var två ytligare skadade personer. En allvarligt skadad. En mindre skadad som senare ska tas i polis förvar. Det har ju gått ett tag nu. Är B fortfarande allvarligt skadad så undrar man ju hur allvarligt?

Vi får fortsätta spekulera!! Måste ju komma någon information snart.

Som sagt är b en mycket obehaglig människa och dom som känner honom vill nog inte prata om han. Men fakta är att han är uppe på benen igen och blir utskriven inom kort. Lite nya ärr. Lite argare. Säkert lite galnare. Jag ser fram mot en intressant sommar.
Citera
2014-05-06, 23:35
Medlem
Finns FUP på tidigare brott där Boltok varit offer? 56 hugg är mycket till och med om det är av en Ikea-gaffel...
Citera
2014-05-07, 01:39
Medlem
Har inte sett Bs efternamn i tråden. Men om det är han som heter Luka*ik (*=s) i efternamn så åkte han på duktigt med stryk när han satt på Kumla. En annan polack slog han bakifrån i huvudet med ett verktyg och åkte på mordförsök för det.
Citera
2014-05-07, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokprinsen
Har inte sett Bs efternamn i tråden. Men om det är han som heter Luka*ik (*=s) i efternamn så åkte han på duktigt med stryk när han satt på Kumla. En annan polack slog han bakifrån i huvudet med ett verktyg och åkte på mordförsök för det.

Stämmer bra.
Citera
2014-05-07, 14:18
Medlem
Sam9104s avatar
Vem är denna El*e Mes*o? Som jag har lyckats luska upp är det en kristen syrian som är från malmvägen.

Det har nämnts att han ligger bakom detta, sitter någon på information om denna man?
Citera
2014-05-08, 17:32
Medlem
De är inte från Ösmo utan de flesta är ju från Haninge/Jordbro och en fr Södertälje vad jag vet.
Citat:
Ursprungligen postat av igglepiggle
Om man gör en liten sammanfattning om vad som stått hitintills så handlar detta om B, J och M. Plus ett par som suttit i en bil utanför. M död, B allvarligt skadad, J, var han i bilen eller inte med alls? Sen de andra som satt i bilen? Hade de svikit B och M och stuckit? Vilka var det?

Mördar gänget är från Ösmo. Kallas söderort. De har blivit inkallade av en somalier från Älvsjö pga en skuld. Men egentligen så Elie som är hjärnan bakom allt?

Måste säga att allt är rätt rörigt och obegripligt
Citera
2014-05-08, 17:47
Medlem
är det nån som vet vem som sköt?
Citera
2014-05-09, 00:26
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
De är inte från Ösmo utan de flesta är ju från Haninge/Jordbro och en fr Södertälje vad jag vet.

Kan stamma men det ar inte nagra nya eller i samma kaliber som Kinesen,Volkan,Janne och Co var..Sen att Volkan i slutandan visade sig vara en liten ratta och slutade som en sadan det ar en annan femma!!
Citera
2014-05-09, 00:46
Medlem
Sam9104s avatar
Kom igen, den här tråden får fan inte dö! Jag är sjukt nyfiken på hur det står till med Bartek och om han än har börjat luska på sina hämndaktioner.
Citera
2014-05-09, 07:05
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam9104
Kom igen, den här tråden får fan inte dö! Jag är sjukt nyfiken .....

Nu är det ju så här att detta är inte "Det kriminella Köping - Allt och lite till".

Internal affairs är inte publika.
Citera
2014-05-09, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Kan stamma men det ar inte nagra nya eller i samma kaliber som Kinesen,Volkan,Janne och Co var..Sen att Volkan i slutandan visade sig vara en liten ratta och slutade som en sadan det ar en annan femma!!
Kinesen är ju en som varit med länge, han var med även i Jaris gruppering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in