2014-05-08, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Jag finner många frågor.

Ska alla arbetslösa få ta dessa jobb innan de erbjuds a-kassa eller försörjningsstöd?
Det är ingen mening att diskutera med idioter på deras nivå a-kassa och försörjningsstöd har aldrig haft något med prostitution att göra det är bara en låtsasdebatt för att försöka få det att verka normalt att sälja sin kropp. Samma med "statliga bordeller".

Kul för de kvinnor som får sitt liv och framtid förstörd för att missanpassade individer ska få knulla.
Senast redigerad av CherryJul 2014-05-08 kl. 21:38.
Citera
2014-05-08, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Det är ingen mening att diskutera med idioter på deras nivå a-kassa och försörjningsstöd har aldrig haft något med prostitution att göra det är bara en låtsasdebatt för att försöka få det att verka normalt att sälja sin kropp. Samma med "statliga bordeller".

Man vill alltså att kvinnor inte ska ha något alternativ till att försörja sig. De ska måste alltså ta jobben på bordellerna.
Citera
2014-05-08, 21:41
Medlem
Citat:
Man vill alltså att kvinnor inte ska ha något alternativ till att försörja sig. De ska måste alltså ta jobben på bordellerna.
Nej då man försöker bara få till det att det skulle vara som ett vanligt jobb och det är det inte. "ingen blir tvingad alla är frivilliga" otroligt patetiskt. Inte normalt.
Citera
2014-05-08, 21:47
Medlem
Diarregodiss avatar
Citat:
Nej då man försöker bara få till det att det skulle vara som ett vanligt jobb och det är det inte. "ingen blir tvingad alla är frivilliga" otroligt patetiskt. Inte normalt.
Kvinnor gillar att bli dominerade, förödmjukade etc. Att bli köpta tänder många kvinnor.
Citera
2014-05-08, 21:53
Medlem
Citat:

Så funkar det ju inte. Är det ett vanligt jobb på bordeller så måste ju även unga vackra pojkar vara beredda att jobba där och sälja stjärthålet till andra män. Man kan inte få a-kassa eller försörjningstöd i stället för att ta dessa jobb.
Citera
2014-05-08, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diarregodis
Kvinnor gillar att bli dominerade, förödmjukade etc. Att bli köpta tänder många kvinnor.
Jag trodde det var 18-års gräns här tillbaka till porrfilmerna nu när vi vuxna diskuterar
Citera
2014-05-09, 17:35
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Det går inte för en sån kvinna som jobbar på en bordell och är en hora kan aldrig ha ett normalt sexliv eller relation tror jag så det är stor risk att hennes liv blir förstört av det, jag tror det gäller också för de män som besöker bordellerna men de har i alla fall valt det själva.

Finns massor med eskorter och andra sexarbetande kvinnor som just har "valt det själva".
Citera
2014-05-09, 19:40
Medlem
afvongreves avatar
Det kanske är så enkelt att om den svenska gubbmaffian låter kvinnorna komma in i maktens korridorer så släpper kvinnorna till? Jag vet inte. Nu har vi bara manliga partiledare - förutom en rödhårig skorrande psykopat som ler när hon pratar om allvarliga saker. Kanske att vi borde ha fler kvinnliga partiledare och eventuellt en kvinnlig statsminister... så blir kvinnorna lite mer tillmötesgående *blink blink*
Citera
2014-05-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Det kanske är så enkelt att om den svenska gubbmaffian låter kvinnorna komma in i maktens korridorer så släpper kvinnorna till? Jag vet inte. Nu har vi bara manliga partiledare - förutom en rödhårig skorrande psykopat som ler när hon pratar om allvarliga saker. Kanske att vi borde ha fler kvinnliga partiledare och eventuellt en kvinnlig statsminister... så blir kvinnorna lite mer tillmötesgående *blink blink*
Menar du Annie Lööf hon är inte psykopat. Ja kanske.
Citera
2014-05-09, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve

Kvinnor brukar väl släppa till när de vill ha något. Inte när de redan har det?

*blink, blink*
Citera
2014-05-09, 22:03
Bannlyst
Citat:
Jag finner många frågor.

Ska alla arbetslösa få ta dessa jobb innan de erbjuds a-kassa eller försörjningsstöd?

Jag antar att svenska/läsförståelse inte är din starka sida. Läs igen vad jag skrev.
Citera
2014-05-09, 22:08
Medlem
Citat:

Kul för de kvinnor som får sitt liv och framtid förstörd för att missanpassade individer ska få knulla.

Ska kvinnor få bestämma över sin egen kropp eller inte? Eller gäller detta bara de som fattar de "ideologiskt rätta" besluten? Det du sysslar med kallas för "denial of consent", det vill säga att underkänna vuxna kvinnors sexuella beslut. Något mer antikvinnligt kan man ju knappt tänka sig. Du tror du har rätt, men ditt tänkande har inte ens lämnat puppstadiet. Tacka vet jag europeiska särartsfeminister som godkänner vuxna kvinnors egna beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in