Citat:
Ursprungligen postat av
singularitet
Men varför ska kvinnorna vara "ärliga med sitt uppsåt"? Ska dom gå fram till dig berätta vem dom legat med under helgen? Och om du gick på bordell? Skulle du vara ärlig med DITT uppsåt? Och desto mer en tjej horar runt, desto större chans har väl du att få till det, eller hur? Alla tjejer ligger inte runt, men de flesta singlar har sex då och då, det gäller både män och kvinnor. Om du slutar jämföra dig med andra så kanske bitterheten släpper. Tå en paus och till Thailand så kanske bitterheten släpper så du får en trevligare inställning till det motsatta könet.

Har du aspbergers? Kvinnor ligger enbart med män som de får ekonomiskt utbyte av.
Mitt uppsåt är oftast att enbart ligga. Faktum är att jag brukar fråga kvinnor om de vill ligga direkt efter "hej" och det är väldigt svårt att misstolka mina avsikter om vederbörande inte är efterbliven.
Jag har inte relationer med luder så av just den anledningen undviker jag horor av olika slag.
Ja, ärlighet och sanning representerar bitterhet. Den enda som är bitter här är du som förnekar verkligheten.
Thailand är ett favoritmål för alla white trash människor så jag kan förstå varför du gillar det. Jag skulle aldrig få för mig att sätta min fot där. Jag gissar att du har pinsamma tatueringar som du ångrar, en kass utbildning och gillar att hora runt.