2014-04-24, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Vi har ju redan bestämt att vi inte ska ha sexköp i Sverige så jag tycker att tråden är meningslös, men det känns ändå obehagligt att så många sitter och skriver på fullt allvar att vi ska ha statliga bordeller med fattiga flickor som vi tar från andra länder (slavar).

Jag tycker synd om några som skriver i tråden men jag kan ändå inte känna någon sympati eftersom mina tankar är hos dem som blir offer för sexhandeln. Horor blir ofta, ibland dagligen, utsatta för övergrepp och våldtäkter och det finns en attityd bland sexköpare att det var ju hennes fel eftersom hon var en hora, men så är det inte.

Nej, det var Margaretha Winberg et al med diverse intorkade ROKS-tanter som införde detta snömos. Vilka är vi?

Så att tvingas gå till ett jobb är inte en form av ett slaveri? Vad är inte ett slaveri i dagens samhälle? Mår någon som är utbränd bättre än någon som säljer sin röv till högstbjudande? Du som är kvinna borde veta detta. Ni fnaskar varje dag men till skillnad från horan så är ni inte ärliga med ert uppsåt.

Jaså? Så det är därför Amnesty drar Sveriges sexbrottslag inför Europadomstolen för brott mot de mänskliga rättigheterna?
Senast redigerad av Cuneiforme 2014-04-24 kl. 23:57.
Citera
2014-04-25, 00:04
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Nej, det var Margaretha Winberg et al som införde detta snömos. Vilka är vi?

Så att tvingas gå till ett jobb är inte en form av ett slaveri? Vad är inte ett slaveri i dagens samhälle? Mår någon som är utbränd bättre än någon som säljer sin röv till högstbjudande? Du som är kvinna borde veta detta. Ni fnaskar varje dag men till skillnad från horan så är ni inte ärliga med ert uppsåt.

Jaså? Så det är därför Amnesty drar Sveriges sexbrottslag inför Europadomstolen för brott mot de mänskliga rättigheterna?

Men varför ska kvinnorna vara "ärliga med sitt uppsåt"? Ska dom gå fram till dig berätta vem dom legat med under helgen? Och om du gick på bordell? Skulle du vara ärlig med DITT uppsåt? Och desto mer en tjej horar runt, desto större chans har väl du att få till det, eller hur? Alla tjejer ligger inte runt, men de flesta singlar har sex då och då, det gäller både män och kvinnor. Om du slutar jämföra dig med andra så kanske bitterheten släpper. Ta en paus och åk till Thailand så kanske bitterheten släpper så du får en trevligare inställning till det motsatta könet.
Citera
2014-04-25, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Men varför ska kvinnorna vara "ärliga med sitt uppsåt"? Ska dom gå fram till dig berätta vem dom legat med under helgen? Och om du gick på bordell? Skulle du vara ärlig med DITT uppsåt? Och desto mer en tjej horar runt, desto större chans har väl du att få till det, eller hur? Alla tjejer ligger inte runt, men de flesta singlar har sex då och då, det gäller både män och kvinnor. Om du slutar jämföra dig med andra så kanske bitterheten släpper. Tå en paus och till Thailand så kanske bitterheten släpper så du får en trevligare inställning till det motsatta könet.

Har du aspbergers? Kvinnor ligger enbart med män som de får ekonomiskt utbyte av.

Mitt uppsåt är oftast att enbart ligga. Faktum är att jag brukar fråga kvinnor om de vill ligga direkt efter "hej" och det är väldigt svårt att misstolka mina avsikter om vederbörande inte är efterbliven.

Jag har inte relationer med luder så av just den anledningen undviker jag horor av olika slag.

Ja, ärlighet och sanning representerar bitterhet. Den enda som är bitter här är du som förnekar verkligheten.

Thailand är ett favoritmål för alla white trash människor så jag kan förstå varför du gillar det. Jag skulle aldrig få för mig att sätta min fot där. Jag gissar att du har pinsamma tatueringar som du ångrar, en kass utbildning och gillar att hora runt.
Citera
2014-04-25, 00:31
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Har du aspbergers? Kvinnor ligger enbart med män som de får ekonomiskt utbyte av.

Mitt uppsåt är oftast att enbart ligga. Faktum är att jag brukar fråga kvinnor om de vill ligga direkt efter "hej" och det är väldigt svårt att misstolka mina avsikter om vederbörande inte är efterbliven.

Jag har inte relationer med luder så av just den anledningen undviker jag horor av olika slag.

Ja, ärlighet och sanning representerar bitterhet. Den enda som är bitter här är du som förnekar verkligheten.

Thailand är ett favoritmål för alla white trash människor så jag kan förstå varför du gillar det. Jag skulle aldrig få för mig att sätta min fot där. Jag gissar att du har pinsamma tatueringar som du ångrar, en kass utbildning och gillar att hora runt.

Nej jag påstår inte att du ska åka till Thailand och ligga med ett luder. Du verkar vara en mycket sofistikerad herre, så jag föreslår att du åker ner till Thailand och ställer dig på en bargata och ser sofistikerad ut så lovar jag att det kommer fram någon tjej och vill prata. Fråga om hon vill gå på dejt nästa dag. Thailändska tjejer förväntar sig dock att du bjuder på allt, och gör du det så lovar jag att du får ligga och att hon stannar över natten. En annan sak som Thailändska tjejer gillar är smycken. Så hennes favoritintresse kommer förmodligen vara att ögonshoppa i guldbutiker, tänk på det vid dejt nummer två. Dag tre då har du dig en flickvän men då måste du ju köpa henne ett smycke så hon blir lycklig.
Citera
2014-04-25, 01:39
Bannlyst
kvinnor gör vad dom vill, knullar när dom vill, med vem dom vill, t.o.m en tjock tjej på 200 kg eller en vidrigt ful tjej.

för en average kille tar det år mellan liggen.

säger väl det mesta?
Citera
2014-04-25, 11:16
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
kvinnor gör vad dom vill, knullar när dom vill, med vem dom vill, t.o.m en tjock tjej på 200 kg eller en vidrigt ful tjej.

för en average kille tar det år mellan liggen.

säger väl det mesta?

Det är inte sant att kvinnor ligger med vem dom vill när dom vill, en fertil kvinna som ser okej ut kan å andra sidan med lätthet kompensera bristen på bekräftelse genom att dra med sig första bästa som verkar okej om hon går på krogen eller en fest. Och den där första bästa får säkert ligga ofta eftersom han ofta befinner sig på ställen där bekräftelsekåta kvinnor roar sig. Och livet är inte rättvist, en del killar behöver bara befinna sig där för att få uppmärksamhet medan andra känner sig mer desperata. Om du låter bitterheten ta över så kommer du aldrig bli lycklig.
Citera
2014-04-28, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Det är inte sant att kvinnor ligger med vem dom vill när dom vill, en fertil kvinna som ser okej ut kan å andra sidan med lätthet kompensera bristen på bekräftelse genom att dra med sig första bästa som verkar okej om hon går på krogen eller en fest. Och den där första bästa får säkert ligga ofta eftersom han ofta befinner sig på ställen där bekräftelsekåta kvinnor roar sig. Och livet är inte rättvist, en del killar behöver bara befinna sig där för att få uppmärksamhet medan andra känner sig mer desperata. Om du låter bitterheten ta över så kommer du aldrig bli lycklig.

Du talar för dig själv.
Citera
2014-04-28, 07:07
Medlem
Citat:

Vilka har du relationer med då om de du ligger med bara ligger med om de får något ekonomiskt i utbyte?
Citera
2014-05-08, 19:34
Bannlyst
Som jag har förstått så är alla överens om att bordeller ska finnas i Sverige, det är bara lite tjafs om små byråkratiska frågor.
Citera
2014-05-08, 21:19
Medlem
Det går inte för en sån kvinna som jobbar på en bordell och är en hora kan aldrig ha ett normalt sexliv eller relation tror jag så det är stor risk att hennes liv blir förstört av det, jag tror det gäller också för de män som besöker bordellerna men de har i alla fall valt det själva.
Citera
2014-05-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Vilka har du relationer med då om de du ligger med bara ligger med om de får något ekonomiskt i utbyte?
Han menar kvinnor ligger bara med Cunieforme om de får ekonomiskt utbyte, antagligen pga personlighet eller annan anledning. Cuneiforme är en uttalad antifeminist ser du sambandet.
Citera
2014-05-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Som jag har förstått så är alla överens om att bordeller ska finnas i Sverige, det är bara lite tjafs om små byråkratiska frågor.

Jag finner många frågor.

Ska alla arbetslösa få ta dessa jobb innan de erbjuds a-kassa eller försörjningsstöd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in