Citat:
Vi har ju redan bestämt att vi inte ska ha sexköp i Sverige så jag tycker att tråden är meningslös,
Där hade vi ett tämligen desperat försök att tyst debatten utan att behöva debattera för sig. Lagen om sexköp kan ändras lätt som en plätt. Jag antar att du är en sån som anser att antifeministiska argument är lika med näthat.
Citat:
men det känns ändå obehagligt att så många sitter och skriver på fullt allvar att vi ska ha statliga bordeller med fattiga flickor som vi tar från andra länder (slavar).
Jag känner en stark motvilja mot alla manshatande feminister som uttryckligen förbjuder majoriteten av alla män i Sverige att få styra över sin egen kropp. Under en hundraårig period hade Sverige slaveri för alla män(värnplikt), där nästan alla män var tvungna att riskera bli dödade eller invalidiserade för att skydda alla manshatande svenska feministkvinnor samtidigt som ni knullade strandraggare nere i Medelhavet.
Det är helt sjukt att majoriteten av alla curlade kvinndjur förespråkat ett sådant system.
Citat:
Jag tycker synd om några som skriver i tråden men jag kan ändå inte känna någon sympati eftersom mina tankar är hos dem som blir offer för sexhandeln. Horor blir ofta, ibland dagligen, utsatta för övergrepp och våldtäkter och det finns en attityd bland sexköpare att det var ju hennes fel eftersom hon var en hora, men så är det inte.
Jag tycker synd om sliddjuren som skriver i tråden (NOT) och kan verkligen inte känna någon sympati för alla bortskämda valrossfetton som sexuellt förtrycker svenska män och tror att det är en rättighet att få alfahanar.
Det där med våldtäkterna och övergreppen har du fått inpräntat via någon kulturmarxistisk propagandakanal, typ SVT. Det finns en attityd hos manshatande feminister att det är rätt att förfölja och hänga ut torskar, men så är det inte.
Nä nu orkar jag inte skriva längre, jag måste ut o ragga offer på Malmskillnadsgatan.