Citat:
Ursprungligen postat av
Iobberknoll
Vi anser inte att det är så. Bara hypoteser byggda på väldigt motsägelsefulla intryck från en mängd efterkonstruerade nätverkssidor. Vi bollar ideer. Bilder och uppdateringar är inlagda huller om buller på dessa sidot. Många datum överrensstämmer inte med datum som finns i dokument. Antar att man kan ändra t.ex datum även på twitter och instagram, precis som på facebook.
Jag är med på noterna, jag försöker även jag att bolla idéer och komma med infallsvinklar (även om jag inte är den snabbaste hästen i stallet).
Därför undrar jag just vad det skulle finnas för tanke hos MGM att manipulera Twitter. Om så var fallet. Spontant så tänker jag att twitterkontot inte var manipulerat. Jag gissar att det trots allt inte var meningen att döda ungen.
Å andra sidan så kan det vara ett skrytkonto. Han kanske satt hemma i en hög av blöjor och tyckte livet var bittert men ville ge siken av lyx, resor och flärd?
Går det inte att via Twitter kontrollera vart i världen han befunnit sig då han postade inlägg?