Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savitri
Jag tyckte Anna Jonsson från Västerås gjorde ett väldigt bra intryck i kvällens Uppdrag granskning. Vad tycker ni?

Tja, precis som den absoluta majoriteten av dom medlemmar av partiet som jag träffat, så framstår hon som en helt vanlig svensk!

Tycker att det verkligen är fruktansvärt, det som hon har blivit utsatt för, men hon verkar ju ha ett civilkurage utöver det vanliga och viker sig inte för svenskhatarnas terror!!

Hon har mer ballar än majoriteten av Sveriges män och står upp för vårt folks rätt till överlevnad!
Citera
2014-05-07, 21:20
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det finns ju intervjuer med företrädare som gått alldeles utmärkt, vad drar du för slutsatser av det?

Att de är en bättre företrädare för partiet än den där Robin?
Du måste väl förstå att det skulle vara oerhört svårt att ta SvP-Mora på allvar efter det här.
Nu tror jag som sagt att de som röstar på SvP skiter fullständigt att att snubben knappt vet vad han heter ens. För de är inte politiskt intresserade, de vill bara köra ut blattarna.

Skulle ett förstanamn i min hemkommun för ett parti jag överväger att rösta på visa sig vara ens en tiondel så okunnig och dåligt påläst så kan de fetglömma min röst i kommunalvalet, inte osannolikt också i landstingsvalet.
Citera
2014-05-07, 21:23
Medlem
NirvanAs avatar
Finns det några videoklipp med AJ från dagens Uppdrag Granskning någonstans?
Citera
2014-05-07, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Finns det några videoklipp med AJ från dagens Uppdrag Granskning någonstans?
Hon var med en ganska lång stund. Enda misstaget hon gjorde var väl att hon sa att NSF bytte namn till Svenskarnas parti, när NSF faktiskt la ner. Men det kan man leva med. Det är ju fakta att Svenskarnas parti är en "fortsättning" på NSF på olika sätt, även om diverse ändringar har gjorts.

Finns det inte uppe på hemsidan än?
Citera
2014-05-07, 21:42
Medlem
Kommer nynazistiska Svenskarnas parti att omvärdera sitt stöd eller samarbete till eller med nyjudaistiska Svoboda?
Senast redigerad av Europeisch 2014-05-07 kl. 21:49.
Citera
2014-05-07, 22:16
Medlem
Citat:
Du hänvisade till en enda användares två inlägg.

Jag tycker inte att intervjun blev optimal. Den hade, åtminstone i mina ögon, sett bättre ut om Robin haft koll på siffrorna som efterfrågades. Han framstod inte som bekväm i situationen och verkade vara på dåligt humör, dessutom var han för kortfattad. Det är anmärkningsvärt med tanke på att han, av allt att döma, tidigare gjort förhållandevis bra ifrån sig i en SR-intervju som manipulerades åt fanders. Men oavsett vad jag tycker om hans insats så tänker jag inte börja svärta ned honom så som flera i tråden redan gjort.

Jag hänvisade dels till två inlägg från en enda användare dels till Savitri som skrivit att han tycker att Mongo-Robins intervju ger bra reklam för SvP och det finns mer om du orkar gå tillbaka i tråden.

Du tycker inte intervjun blev optimal asså? Nej så kan man ju sammanfatta det. Men du väljer ändå att tro att Robin tidigare gjort bra ifrån sig men dumma dumma SR manipulerade den? Det är när man hör denna typ av slutledningsförmåga man börjar förstå att folk hamnar i exempelvis SvP.

Citat:
Det finns ju intervjuer med företrädare som gått alldeles utmärkt, vad drar du för slutsatser av det?

Länka snälla, helst någon intervju med media och inte någon intern grej.
Citera
2014-05-07, 22:44
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savitri
Jag tyckte Anna Jonsson från Västerås gjorde ett väldigt bra intryck i kvällens Uppdrag granskning. Vad tycker ni?

Fantastisk.

Anna Jonsson ger ett stadigt, vänligt och sympatiskt intryck, långt ifrån den stereotypa mediabilden av hur en "nazist" ska se ut och uppträda. Inte heller tvekar hon om vikten av ett etniskt svenskt Sverige när frågan ställs.

Jag tror att hon kan bli en viktig förebild för SvP och svensk nationalism.
Citera
2014-05-07, 22:50
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familydude

Du tycker inte intervjun blev optimal asså? Nej så kan man ju sammanfatta det. Men du väljer ändå att tro att Robin tidigare gjort bra ifrån sig men dumma dumma SR manipulerade den? Det är när man hör denna typ av slutledningsförmåga man börjar förstå att folk hamnar i exempelvis SvP.

Jag vet att den förra intervjun manipulerades.

Citat:
Länka snälla, helst någon intervju med media och inte någon intern grej.

Finns längre radiointervjuer med flera styrelsemedlemmar, sök på SR:s hemsida och youtube.
Citera
2014-05-07, 22:51
Medlem
Sebbe Staxx kommenterar attackerna mot Svenskarnas Parti

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152908935881091&substory_in dex=0&id=13818206090

Fast det verkar inte som hans förklaring går hem riktigt om man läser kommentarerna.
Citera
2014-05-07, 23:00
Medlem
Ja all heder åt Anna Jonsson som förövrigt har fått utstå ytterligare ett angrepp efter att programmet spelades in då hon häromdagen slogs blodig av en RF medlem under pågående rättegång där hon var målsägande.

Anna om du läser här så ska du veta att vi är många som älskar dej och står bakom dej
Citera
2014-05-07, 23:05
Medlem
Citat:
Jag vet att den förra intervjun manipulerades.

Okej hur vet du det? Du kanske till och med känner stjärnan själv?

Citat:
Finns längre radiointervjuer med flera styrelsemedlemmar, sök på SR:s hemsida och youtube.

Kollade runt lite, hittade ingenting som jag ens med lite god vilja kunde klassificera som alldeles utmärkt men vi kanske har olika preferenser.
Citera
2014-05-07, 23:21
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familydude
Okej hur vet du det? Du kanske till och med känner stjärnan själv?

Kollade runt lite, hittade ingenting som jag ens med lite god vilja kunde klassificera som alldeles utmärkt men vi kanske har olika preferenser.

Vilka intervjuer menar du att du hunnit lyssna på och vad var fel med dem? Äsch, varför lägger jag tid på dig? Det spelar ingen roll hur bra/dåligt en svenskpartist sköter sig i en intervju, du kommer gnälla ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in