Citat:
Ursprungligen postat av
MentosFruitcore
Indeed. SvP:arna på Flashback har också bidragit.
Det skulle säkert vara roligt att ringa in, men jag föredrar riktiga debatter. Att ringa in till någon obskyr ryggdunkar-radio skulle nog ingen tjäna något på.
Varför inte ? Om vi nu är så korkade allesammans så kan du ju krossa oss totalt i en öppen debatt

Killarna i radion blir nog bara glada om du ringer in de har ju titt som tätt efterlyst lite debatt och tom funderat på att ringa upp meningsmotståndare själva.
Jag har för mig att du gillar SD och då kan jag ju påminna dej om de två muppar som SD ska skicka till Bryssel varav den ena svarar på en fråga med "Jag klev ur lastbilen för 5 veckor sedan" om vad han anser om Front nationals politik. Då pratar vi om en kille som skall till EU parlamentet.
Den andra mupplisan hade inte ens koll på vad som man faller under EU parlamentets jurisdiktion så att säga och vad som är upp till de enskilda länderna att besluta om och blev tokägd av den gamla folkpartistiska haggan Marit Paulsen och verkar mest vara intresserad av hur fet lön man får så kasta inte sten i glashus nu.