Någon som har använt både Yaya och TOTS Matic och kan göra en jämförelse?
Skulle uppskatta om någon kunde säga hur bra TOTS De Rossi är i jämförelse till hans NIF..
Så man kan inte kalla dig för "fulspelare" men det är okej för dig att kalla andra det? Troll eller? Du bör lära dig se skillnad på någonting som gör dig odödlig i ett skjutarspel och en viss spelstil i ett fotbollsspel.
Ja det är okej att kalla folk fulspelare om dom utnyttjar svagheterna i spelet ja.. Hur du sen vänder det på mig som inte utnyttjar det, ja jag vet inte vilken del av kroppen du tänker med faktiskt..
Finns många här som är bra på att bygga lag, lättare om du berättar lite vad du är ute efter.. Någon speciell spelare eller liga, är du skiller?
Vet inte riktigt vad jag är ute efter. Har knappt spelat med guldspelare detta året så vet inte riktigt om det är någon speciell liga som sticker ut i år!
Ja det är okej att kalla folk fulspelare om dom utnyttjar svagheterna i spelet ja.. Hur du sen vänder det på mig som inte utnyttjar det, ja jag vet inte vilken del av kroppen du tänker med faktiskt..
Du är ju helt under isen. Har du så svårt att acceptera en viss spelstil, så kanske du ska sluta spela? Acceptera att ALLA inte vill spela som dig. Folk sprang nedför kanterna på FIFA 13 också...
Tycker också spelsättet är trist men vad ska vi göra? Anmäla dom till polisen för att dom inte gör som vi vill?